Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου 2013

Διογένης Δασκάλου και Αγάθωνας στο Love Casual Living




Love Casual Living live stage ( μουσική,σκηνή,τραγούδι )

Εκδηλώσεις


ΔΙΟΓΕΝΟΥΣ ΛΕΞΕΙΣ

Αφεντικό της ζωής μου τάχα,
δούλος της μοίρας μου σαφώς,
ταξίδεψα πολύ σ' αυτή την πόλη που σ' άλλους φαίνεται μικρή,
μια πλούσια κι ατέλειωτη ζωή κι ακόμα προχωράει...
Αν όπου ζεις εκεί πατρίς τέτοια πατρίδα δεν ξανάδα.
ΚΤΕΛ, Καραβάν Σεράι, Αλκαζάρ, Χατζής, Αγαπητός, Μοδιάνο, Καραμπουρνού, Τούμπα, Κρυονέρι, Λωτός, time-out,
πατάτες γιαχνί με φύλλα δάφνης, στεφανωμένα φοιτητικά φαγητά,
πρόβες πολλές συνέχεια με πολλούς άσχετους και σχετικούς, καλές-χάλια-καταβαραθρωτικές-εξυψωτικές,
Σταμπόλης και ΧΑ(Ν)Θηκα μέσα στο απόβραδο
> κι ύστερα όλοι εμείς, πατσατζίδικο Ηλίας, Κρατικό Ωδείο, Αστεροσκοπείο, Pararlama, Τζαμαρίσματα στη Σελήνη, καταλήψεις, φαγητό στη Λέσχη
και βόλτες πρωινές, χειμώνας παραλία,
Τόττης, Όλυμπος-Νάουσα,
Ματζέστικ μπύρα μεγάλη και τοστ, Αγνό,
Σταυρούπολη-τρελάδικο, Εύοσμος, Romeo,
Γαρδένια, Καλύβα, Χονδρονάκος, Λιλή,
κουλούρια πίσω από την Καμάρα και Μπέζας-μάτι Τσιμισκή.
Στα Κάστρα ταξίδι μ' ένα τσιγάρο,
κρασί κόκκινο μεγάλο μπουκάλι Νεμέα,
στο υπόγειο δίπλα στο 424,
στο κατακάθι του ξάπλωναν τότε από το '80 και πριν Σαββόπουλος, Παπάζογλου και Γαβριήλ Πεντζίκης με τον Κόντογλου και το Θεόφιλο και τους ξένους της πόλης
Σαν-Ρα, Σέσιλ-Τέιλορ, Φρανκ Ζάπα, Ντέιβιντ Μπόουι,
αυτός θαρρώ πως ζει,
Ερίκ-Σατί, Σκριάμπιν, Μαλατέστα, Παζολίνι, Κροπότκιν, Λαμπέτη, Νινί Ζαχά και Αττίκ,
φουσκώνοντας έτσι τον Αυτοκράτορα τον βυζαντινό το θόλο
όλο σ' ένα πελώριο ουράνιο τεριρέμ
που έμαθα σιγά-σιγά από Θεσσαλονίκη
να το λέω ζωή μου.
Ένας Σερραίος Σέρρ στη Θεσσαλονίκη.










ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ

ΜΙΚΡΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Γεννήθηκε στις Σέρρες το 1965. Στα εννιά του χρόνια ξεκίνησε σαξόφωνο στην Φιλαρμονική του Δήμου Σερρών, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθούσε μαθήματα θεωρίας στο Ωδείο της πόλης. Σε ηλικία 16 ετών πέρασε στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης. Διέκοψε, όμως, τις σπουδές του, σε ηλικία 18 ετών, όταν πρώτευσε στις εξετάσεις της Φιλαρμονικής του Στρατού, όπου και υπηρέτησε για τρία χρόνια. Στο διάστημα αυτό παρακολούθησε μαθήματα κλασικού κλαρινέτου στο Ωδείο Αθηνών, μαθήματα τζαζ σαξοφώνου με τους Άρη Καραντάνη και Ντέιβιντ Λιντς (Αυτοσχεδιασμός, Μικρά και Μεγάλα Σύνολα- Big Bands κυρίως πνευστών οργάνων). Την ίδια περίοδο εργαζόταν ως session μουσικός σε δισκογραφικές παραγωγές( του Κώστα Γανωτή, της Άλκηστις Πρωτοψάλτη, της Ελένης Βιτάλη, του Γιώργου Ανδρέου κι άλλων). Επιστρέφει στην Θεσσαλονίκη το 1988 και προσλαμβάνεται κατόπιν πανελλήνιου διαγωνισμού στην Φιλαρμονική του Δήμου, ως κλαρινετίστας. Παράλληλα διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο της πόλης για πέντε χρόνια.
Το 1994 δημιουργεί τους MONIE & MONIE CONNIENTE . Οι παραστάσεις του εμπεριέχουν τα πάντα. Με κύριο άξονα τη μουσική διασκέδασης και ένα τρελλό STAND UP χειμαρρώδους γέλιου, εικαστικών μεταμφιέσεων, σχιζοφρενικού αυτοσχεδιασμού και αδυσώπητου χορού. δείτε περισσότερα...
Σ' αυτά τα χρόνια κατάφερε να περάσει, ως μουσικός, κειμενογράφος, μουσικός επιμελητής, stand up comedian και σκηνοθέτης των monie & monie conniente , την δικιά του αντίληψη και αισθητική σ' όλη την Ελλάδα εισπράττοντας έτσι την αγάπη πολλών χιλιάδων θεατών, πράγμα που αποδεικνύεται άλλωστε από την συνέχιση της αναλλοίωτης και λαμπρής παρουσίας του στο χώρο. Ποτέ δεν ξέρεις τι να περιμένεις από τον Διογένη Δασκάλου. Το μόνο σίγουρο το διαφορετικό και πάντα ανώτερο επόμενο βήμα είναι αυτό που ξαφνιάζει όλους όσους τον παρακολουθούν. .  


Διογένης Δασκάλου


Διογένης Δασκάλου
Μαζί με τους Monie & Monie Conniente παρουσιάζουν εδώ και δεκαπέντε χρόνια παραστάσεις που συνδυάζουν αληθινή μουσική και ευφυές χιούμορ. Ο σταθερά δημιουργικός Διογένης Δασκάλου, μιλά στον Xρήστο Mιχαλέρη και το περιοδικό CITY για τη νέα παράσταση με τίτλο «Άϊντε όξω» την οποία παρουσιάζει κάθε Παρασκευή και Σάββατο στον Μύλο.

Τι θεωρείς το πλέον αστείο και το πλέον τραγικό σε όλα αυτά που εκτυλίσσονται τους τελευταίους μήνες;Το ποιο αστείο δεν είναι ποτέ ένα. Είναι πολλά. Οι νεοδημοκράτες που επιμένουν στα καφενεία ότι ο Καραμανλής ως πρωθυπουργός όλα αυτά τα είχε πει, αλλά έχασε γιατί ήταν δυσάρεστος. Ο Σαμαράς ως νέος αρχηγός που θα πατάξει όποιον πλήγωσε την παράταξη ως «κοίτα ποιος μιλάει». Ο Πάγκαλος, όνομα και πράμα με τις ατάκες του, που είναι ξεσηκωμένες από επιθεώρηση της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ο Γιωργάκης που έγινε Γιώργαρος για τους κολλημένους πασόκους, το ψηστήρι που τρώνε ότι επιτέλους για χιλιοστή φορά τώρα θα νοικοκυρευτούμε, ο «μηχανισμός στήριξης», η «δια βίου μάθηση», η «απαγόρευση του καπνίσματος, το γεμάτο πιστόλι του ΠΑΣΟΚ επάνω στο τραπέζι για να παίζεται εσαεί η ρώσικη ρουλέτα από τους ψηφοφόρους των δύο μεγάλων κομμάτων. Ένα όμως είναι το κορυφαίο ανέκδοτο των ημερών με μία λέξη: σοσιαλισμός. Το πιο τραγικό πάντως παραμένουμε εμείς οι ίδιοι. Γονείς που πάνε τα κορίτσια τους να πάρουνε αυτόγραφο απ’ την Τζούλια Αλεξανδράτου.




Σε όλο αυτό το «περίεργο» κλίμα, ο κόσμος πώς αντιμετωπίζει το χιούμορ και τη σάτιρα;

Κάθε φορά που βγαίνω καλούμαι να το ανακαλύψω. Πέρσι είχαμε το πιστόλι που καθάρισε τον Αλέξη. Φέτος έχουμε το πιστόλι του Γιωργάκη. Πέρσι είχαμε έναν νεκρό ανήλικο στα Εξάρχεια, φέτος έναν ανήλικο Αφγανό ανατιναγμένο λίγο πιο κάτω. Πέρσι ήταν η γενιά των 700 ευρώ, φέτος έγιναν 350. Πέρσι είχαμε τους απολυμένους των stage, φέτος όλους τους απολυμένους. Αφού δεν αλλάζουν αυτά γιατί να αλλάξει η αντιμετώπιση στο χιούμορ και τη σάτιρα. Άλλωστε το χιούμορ και η σάτιρα είναι η παιδική χαρά του αδικημένου…





Πες μας λίγα λόγια για την νέα παράσταση με τίτλο « Άιντε Όξω»…
Άιντε όξω απ’ τη μιζέρια. Άιντε όξω στη ζωή. Άιντε όξω γιατί μας σκάσατε. Άιντε όξω μακριά απ’ τη συναισθηματορουφίχτρα τηλεόραση. Άιντε όξω γιατί όξω είναι η ζωή. Και τη ζωή πρέπει να την ζούμε όχι να την παρακολουθούμε. Άιντε όξω, εδώ, πολύ για πάντα. Γιατί ποτέ η υπερβολή δεν είναι αρκετή.




Ετοιμάζεις κάθε χρόνο μια καινούρια παράσταση… Πώς το καταφέρνεις αυτό και πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να προετοιμάσεις μια παράσταση;
Οι παραστάσεις μου θεωρώ ότι είναι σαν τα λουκάνικα. Τραβάς ένα και βγαίνουν τα υπόλοιπα. Πριν τελειώσει η προηγούμενη μου ’ρχεται η επόμενη. Μάλλον έχει να κάνει με το ανικανοποίητο που με διέπει. Ξέρεις… «Α ! αυτό δεν το ‘βαλα, το άλλο δεν το είπα, εκείνο δεν το έκανα.» Όσο τσαντίζομαι, δουλεύω και όσο δουλεύω τσαντίζομαι. Αν δε, είχα την οικονομική άνεση ή ένα δικό μου χώρο, μπορεί να ανέβαζα και μία παράσταση για κάθε μήνα. Το μυστικό μου όμως όπλο για τις παραστάσεις μου όλα αυτά τα χρόνια είναι οι φίλοι μου και ο αδερφός μου ο Σωτήρης. Το δικό μας γαλατικό χωριό μετράει αυτά τα 15 χρόνια πολλούς φίλους και συνεργάτες που μου δίνουν τη δύναμη κάθε χρόνο να ετοιμάζω μια καινούργια παράσταση. Και το μαγικό είναι ότι σ’ αυτό το χωριό όλοι οι φίλοι μπαίνουν σαν συνεργάτες και βγαίνουν «Conniente». Και ξεκινώ, Στέφανος Τσιτσόπουλος, Βάγια Ματζάρογλου, Αντώνης Βλαβογελάκης, Γρηγόρης Αποστολόπουλος, Παύλος Αζναουρίδης, Γιώργος Κοκκινάκης, Δημήτρης Ξόνογλου είναι αυτοί που τρέχουν δίπλα μου αυτή τη στιγμή που μιλάμε.




Τι απολαμβάνεις περισσότερο στις παραστάσεις σου; Το πριν έχει άλλο άγχος, η διάρκεια άλλο και το μετά διαφορετικό. Δεν μπορείς να φανταστείς όμως πόσο με «μπριζώνουν» όλα αυτά. Είμαι χάλια και το ξέρω. Το άγχος είναι το οξυγόνο μου. Ρουφάω και την τελευταία σταγόνα άγχους με την απελπισμένη λαιμαργία του πεινασμένου βαμπίρ που ρουφάει το φρέσκο αίμα. Η καλύτερή μου όμως στιγμή είναι όταν λειτουργώ σαν ιονιστής που τρέφεται με δυστυχία και παράγει χαρά για τον κόσμο που μας τιμά με την προτίμησή του.

Ποιες καταστάσεις σου προκαλούν εσένα προσωπικά γέλιο;
Πρώτα απ’ όλα το αγαπημένο μου θέμα: Εγώ. Επειδή κατοικώ έξω από εμένα και μάλιστα, απέναντι. Μετά κάνω το εξής απλό πια για μένα. Βάζω τον εαυτό μου μέσα στο κέλυφος των άλλων. Π.χ. πώς θα ‘μουν Παπανδρέου, Τζούλια, Σαμαράς, ΔΝΤ, Ευρώπη, Μέρκελ και ούτω καφετζής.

Πώς προετοιμάζεις μια παράσταση σου; Πόσο ποσοστό είναι προγραμμένο και πόσο είναι αυτοσχεδιασμοί της στιγμής;
Η μουσική και τα τραγούδια είναι στάνταρ. Τα εικονοποιημένα κομμάτια επίσης συγκεκριμένα. Ο λόγος όμως είναι η πραγματική ζωή. Έχω την σταθερά που λέγεται πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ, αλλά όπως και στη ζωή ποτέ δεν ξέρεις τι θα ζήσεις. Ομορφιά. Αυτοσχεδιασμός, αγωνία, κορύφωση, γκρεμός και άντε πάλι.

Πώς αντιμετωπίζεις το φόβο μήπως επαναλαμβάνεσαι στις παραστάσεις σου;
Έχω ένα μότο: «Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως και αδελφή της ανίας».

Είχες ποτέ προβλήματα με «θιγόμενους» από τη σάτιρα σου;
Ποτέ! Και μάλιστα, μ’ αυτήν την ευκαιρία, συγχαίρω για το ακομπλεξάριστο του χαρακτήρα τους, το μεγαλείο τους και το χιούμορ τους. Κάποιοι βέβαια, απ’ όλους αυτούς μπορεί να είναι απλώς αναίσθητοι.

Στο είδος των παραστάσεων που ετοιμάζεις τα τελευταία χρόνια, ακολουθούν οι νεότερες γενιές; Οι νεότερες γενιές ακολουθούν πάντα τα πάντα. Σαν πελάτες, σαν φίλοι, σαν εχθροί, σαν αυριανοί μουσικοί ή κωμικοί. Αυτός είναι ο νομοτελειακός δρόμος ούτως ή άλλως. Και φυσικά χαίρομαι γι’ αυτό, γιατί κι εγώ ως νεότερη γενιά είδα την Ρένα Βλαχοπούλου, τον Γιώργο Μαρίνο, τον Τζίμη Πανούση και τόσους άλλους και είμαι εδώ ως κρίκος για τα ομορφόπαιδα που έρχονται. Άλλωστε κλείσαμε τα 15 χρόνια και πάμε για τα 16. Αν δεν ερχόταν νεότεροι δεν θα συνεχίζαμε.

  από  http://www.cityportal.gr/articles







Ιακωβίδης Αγάθωνας

Ιακωβίδης Αγάθωνας

Γεννήθηκε: 1955
Από: Ελλάδα, Ευαγγελισμός, Θεσσαλονίκη

Βιογραφία

Ο Αγάθωνας Ιακωβίδης γεννήθηκε στον Ευαγγελισμό του Νομού Λαγκαδά από γονείς Μικρασιάτες πρόσφυγες, το 1955. Τα πρώτα του μουσικά ακούσματα προέρχονται από τον κοινωνικό του περίγυρο και είναι έντονα διαποτισμένα από τις μελωδίες της Μικράς Ασίας.
Με τη μουσική αρχίζει να ασχολείται συστηματικά από το 1971. Αυτοδίδακτος, με μόνο οδηγό τα μουσικά του ακούσματα, μαθαίνει σχεδόν όλα τα έγχορδα που χρησιμοποιούνται στα ρεμπέτικα τραγούδια: κιθάρα, μπαγλαμά, ούτι, μπουζούκι, τζουρά, μαντόλα και μαντολίνο.




Το επαγγελματικό του ξεκίνημα γίνεται στις μπουάτ της Θεσσαλονίκης το 1973. Σύντομα αντιλαμβάνεται ότι ο μουσικός χώρος που τον ενδιαφέρει πραγματικά και ταιριάζει απόλυτα στη φωνή του είναι το ρεμπέτικο τραγούδι, στο οποίο και αφιερώνεται έκτοτε αποκλειστικά. Έχει στην κατοχή του μεγάλη συλλογή δίσκων γραμμοφώνου με σπάνιες εκτελέσεις ρεμπέτικων τραγουδιών, πολλές από τις οποίες έχει παρουσιάσει σε μουσικές εκπομπές στο ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης (Α103, 904).




Το 1977 ιδρύει το Ρεμπέτικο Συγκρότημα Θεσσαλονίκης με το οποίο ηχογραφεί δύο δίσκους, εμφανίζεται σε διάφορα μαγαζιά και πραγματοποιεί πολλές συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.
Το 1981 κατεβαίνει στην Αθήνα, όπου και συνεργάζεται με μουσικούς όπως ο Κώστας Παπαδόπουλος, ο Γιώργος Κόρος, ο Βασίλης Σούκας, ο Λάζαρος Κουλαξίζης, ο Νίκος Φιλιππίδης, ο Νίκος Χατζόπουλος, κ.ά. Έχει εμφανιστεί σε πόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα και έχει προσκληθεί για προσωπικές συναυλίες, σχεδόν σε όλη την Ευρώπη και στις Η.Π.Α. Από το 1987 ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Είναι παντρεμένος με την Εριφύλη Χοντολίδου, με την οποία έχουν έναν εικοσάχρονο γιο, τον Νίκο, ο οποίος συμμετέχει στις τηλεοπτικές εκπομπές της ΕΤ 3 για το ρεμπέτικο σε επιμέλεια Πάνου Σαββόπουλου.
Ο Αγάθωνας Ιακωβίδης είναι αφοσιωμένος στο ρεμπέτικο και δημοτικό τραγούδι. Τα υπηρετεί από το 1973, αρνούμενος πεισματικά να μετακινηθεί σε άλλα δημοφιλέστερα είδη. Σε όλες τις προσωπικές δισκογραφικές του δουλειές παρουσιάζει συστηματικά το ρεμπέτικο τραγούδι, ερμηνεύοντας τόσο παλιά και άγνωστα ρεμπέτικα (στηριζόμενος, κατά μεγάλο μέρος, στο αρχειακό του υλικό), όσο και γνωστά και πολυτραγουδισμένα.








1. Βρε τύχη πως με τυραννάς 1. Πες το ναι και δε θα χάσεις
2. Μπεκρής 2. Τσαγκαράκι
3. Θα σε κλέψω, θα σε πάρω 3. Τι μου 'κανες δεν το ξεχνώ
4. Δερβισάκι 4. Σε γελάσανε
5. Τράβα ρε μάγκα και αλάνη 5. Το παιχνίδι του Αμερικάνου
6. Παραπονιέμαι στο ντουνιά 6. Μη θες να τυραννιέμαι
7. Μέσα στο Πασαλιμάνι 7. Γλυκό φιλί
8. Ο νέος μάγκας 8. Παραπονιάρα
9. Μαρικάκι μου 9. Είσαι γκρινιάρα και γλωσσού
10. Ζωίτσα μου 10. Μάγισσα
11. Στρίβε ρε Καράμπελα 11. Κανείς δεν βρέθηκε γιατρός
12. Μη μου λες πως δε με θέλεις 12. Ερηνάκι









Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Και τώρα η δική μας φωτογραφική ιστορία στο LOVE λίγο μετά την αλλαγή του νέου χρόνου, καληνύχτα 2012  ΚΑΛΗΜΕΡΑ  2 Ο 1 3














Διογένης Δασκάλου

MONIE & MONIE CONNIENTE.

Διογένης Δασκάλου και Αγάθωνας στο Love Casual Living

Στην αίθουσα το αδιαχώρητο τι κρίση!!!!! Πού είσαι;
Παπακωνσταντίνου κορόιδο!!!

Διογένης Δασκάλου - Αγάθωνας και η Βογιατζόγλου στο Love Casual Living

Στης 05: 30  τα ξημερώματα άναψαν και τα αστράκια της
Ανάστασης!!!!!! με τον Διογένη όλα είναι δυνατά