Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014

15 Ιουνίου 1956... Χρόνια Πολλά - Happy Birthday






Σαν σήμερα …

Παρασκευή 15 Ιουνίου 1956, στην Πρώτη Σερρών, εγεννήθην  άρρεν,  ονοματισθέν Παύλος Νούνης του Παναγιώτη και της Χρυσής. 



  Το αγοράκι αυτό, σήμερα γίνεται αισίως 58 χρονών και του χαρίζω ολόψυχα,  58.000 ευχές για υγεία, χαμόγελα αισιοδοξίας και  όνειρα ζωής φωτισμένα με χαρούμενα χρώματα και ευωδιασμένα με τ’αρώματα της αγάπης και της ελπίδας για το καλύτερο ξημέρωμα στο ταξίδι της ζωής σου…


 Aγάπη  μου γλυκιά, Χρόνια Πολλά και λαμπερά! Η Μαριέτα σου.

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

1 σχόλια:

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Είμαι πολύ συγκινημένος από την αγάπη σας και την φιλία σας και σας ευχαριστώ θερμά από την καρδιά και την ψυχή μου...που βρίσκομαι τώρα κοντά σας και στους αγαπημένους μου ανθρώπους το οφείλω στο άλλο μου μισό την αγάπη μου που με στηρίζει σε κάθε ένα από τα ...58.000000000..χιλιάδες βήματα και ευχές την Μαριέτα μου τον φύλακα Άγγελο μου αυτόν τον καιρό είχα ανάγκη να δημοσιοποιήσω τις σκέψεις.Σας ευχαριστώ όλους και όλες με τιμή Παύλος.....ή Παύλος ο καλός ο μαθητής.........