Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014

......Κάθε φορά που επιστρέφω......



Κάθε φορά που επιστρέφω στον τόπο που μεγάλωσα
στον Πρίνο στο πατρικό μου, ξυπνούν αναμνήσεις
από μικρό αντικείμενα μιας άλλης εποχής που με
ταξιδεύουν στα παιδικά μου χρόνια ….τότε που στα
παιδικά μου μάτια φάνταζαν μοναδικά και φανταχτερά,
αγαπημένα αντικείμενα της μάνας που κέρναγε στην
καθημερινότητα τις φίλες και τους φίλους χρόνων
της γειτονιάς, με τα κεντήματα της, τα πλεκτά της, τα ποτηράκια του λικέρ, τα ποτηράκια σωλήνες του ούζου για το μεζεδάκι. Ολα είναι πάνω από 40 - 50 χρόνων . Θέλω να  μοιραστώ μαζί σας τις εικόνες τους και να μας ταξιδέψουν σε μέρες γιορτινές, Χριστούγεννα, του Πέτρου & Παύλου στη γιορτή μου, σε μέρες χαράς και σε μέρες πικρές. 

Όλα τούτα είναι,  οι αναμνήσεις  μου δεμένες με τα 
μοναδικά αντικείμενα που έχω από τη ΜΑΝΑ , μαζί με τις μνήμες της καρδιάς που εκείνες είναι κλειδωμένες
 στο ντουλάπι της ψυχής μου.

.....Παύλος ο καλός ο μαθητής.....



Ποτηράκια του λικέρ με την καράφα τους, ποτηράκια του ούζου-σωλήνες... τα καλά φλυτζανάκια του καφέ, τα καλά ποτηράκια του λικέρ, ο δίσκος του κεράσματος από τη Ρόδο φερμένος, οι δαντέλες και τα πετσετάκια πλεγμένα από τα χρυσά σου τα χεράκια ...  Αχ,  Χρυσούλα μου !!!!



                                                         δημιουργία Collage: by Marietta

ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr


 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

1 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Είναι όλα πανέμορφα και ανεκτίμητης αξίας !! Είμαι κι εγώ από αυτούς που λατρεύουν τα παλαιά αντικείμενα και γι αυτό τα συλλέγω .... χαίρομαι που κι εσείς τα εκτιμάτε και τα διασώζετε !!!Καλό σας βράδυ !!!