Κυριακή, 22 Ιουνίου 2014

Φωτογραφία: σοκ από άνθρωπο ...γροθιά στο στομάχι της κοινωνίας μας!!





Φωτογραφία: σοκ από άνθρωπο ...γροθιά στο στομάχι της κοινωνίας μας!!
Χθες Σάββατο γύρο στις 8 το απόγευμα κάναμε την βόλτα μας στον
παραλιακό πεζόδρομο Περαία-Νέοι Επιβάτες Θεσσαλονίκη η κίνηση των καταστημάτων όχι ζωηρή, και λόγο του δυνατού αέρα που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στη Θεσσαλονίκη..
Περπατούσαμε στον πεζόδρομο στους Νέους Επιβάτες και βλέποντας
την εικόνα του ανθρώπου πάθαμε μεγάλο σοκ  να τον βλέπουμε κάτω
στο οδόστρωμα  να τρώει από τα σκουπίδια…. ήθελα να τον φωτογραφήσω κατά πρόσωπο…. ντράπηκα!!!
Τον πλησίασα και το σοκ μεγαλύτερο..
Τον άκουσα στο παραλήρημα και την απελπισία του να λέει… άδειο και αυτό, άδειο και αυτό, ανάθεμα την τύχη μου!!!!!
Όλη την νύχτα ξάγρυπνος από την εικόνα που αντίκρισα …ήμουν
τόσο ανήμπορος να αντιδράσω, η βοήθεια μου ασήμαντη σε αυτό
τον άνθρωπο είχε πολύ μεγάλη ανάγκη.
 Γύρισα να κοιτάξω  κατάματα τους περαστικούς που προσπερνούσαν  αμέριμνοι στον ήσυχο περίπατο τους αλλά δυστυχώς πιάσαμε πάτο!!!
Δεν υπάρχει ποιο κάτω φίλες και φίλοι μου.
Ακριβώς απέναντι οι ψαροταβέρνες μισό άδειες και η εικόνες από τις
τηλεοράσεις με ένταση λόγο του αγώνα Αργεντινής-Ιράν και ο κόσμος αδιάφορος.
Αφιερώνω αυτή την τραγική εικόνα στην δημοκρατία του Παπούλια,
Στην κυβέρνηση Σαμαροβενιζέλου στην αντιπολίτευση Τσίπρα  και
σε όλους αυτούς που θέλουν να μας σώσουν από την δυστυχία μας..
Θα μου πείτε αυτοκτόνησαν 6 χιλιάδες συνάνθρωποι μας και κατά 
άλλους 12 χιλιάδες!!!!
Και τι έγινε και κάποιοι συνάνθρωποι μας τρώνε από τα σκουπίδια!!!!!

Φίλοι μου κοινοποιήστε παντού αυτή την συγκλονιστική εικόνα μήπως
και αφυπνίσουμε συνειδήσεις….




ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg