Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014

Eυχαριστούμε για τις υπέροχες ευχές σας, ορίστε να σας κεράσουμε κάτι τις!!!


Να κεράσουμε κάτι τις,  για τη χαρά των 58ων γεννεθλίων μου!

Ένα αλμυρό καναπεδάκι ,  με σολομό και ντοματούλα, ντοματούλες γεμιστές με τυρί ότι πρόχειρο βρήκαμε δηλαδή.

 Όλα τα εδέσματα,  είναι φτιαγμένα με αγνά υλικά και ένα κομμάτι της ψυχής μας για εσάς τους φίλους μας. Το σερβίρισμα, είναι self-sevice. Αν κάτι χρειάζεστε να μας το γράψετε στα σχόλια... 

Ένα γλυκάκι για το καλό της μέρας .... 
 Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις υπέροχες ευχές σας, τα γλυκά και τα λουλούδια που θα κρατήσω στην καρδιά μου μέχρι τις 
16.06.2015 για να μου δίνουν δύναμη και κουράγιο γιατί 58 χρόνια είναι αυτά...







 Φιλιά σε όλους  εσάς, τους φίλους της καρδιάς μας,      

Και κάτι να πιούμε βρε αδελφέ! ξεροσφύρι; Άμα πια!!!
Παύλος ο καλός μαθητής και εορτάζων και η Μαριέτα μου,  που είναι παντού για μένα  και για πάντα στην καρδιά μου και στη ζωή μου!!!  Σας ευχαριστώ!

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

7 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Να τα εκατοστήσετε
Φιλάκια ...

Fantaizi είπε...

Πολυχρονη να τα εκατοστησεις με υγεια χαρα και ευτηχια!Ολα μα ολα γλυκα και αλμυρα καλοδεχουμενα!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστήσεις με υγεία και πάντα χαρές στο σπιτικό σου !! Θα κεραστώ μετά χαράς από τα αλμυρά εδέσματα μια και δείχνουν και παν νόστιμα, γιατί τα γλυκά δεν τα συμπαθώ καθόλου....
Φιλιά αγαπητή συνομίλικη !!!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Aαγαπημένες μας φίλες Fantaizi και
Ο κόσμος της Ράνιας με έχετε αλλάξει...φύλλο!!! ή είστε πολύ βιαστικές και δεν είδατε την ανάρτηση μία ποιό πίσω...ο εχων
γενέθλια είμαι εγώ ο άνδρας του
φιλόξενου blogoσπιτου!!!και όχι
η Μαριέτα μου!!!!
Είναι εντυπωσιακό!!!!
πολλές ευχές και στο FB και μάλλον
σας πιάνω απρόσεκτους...
Με εκτίμηση και αγάπη
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

ΔΕΊΤΕ ΠΙΟ ΚΆΤΩ:

http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/2014/06/15-1956-happy-birthday.html

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα κύριε Παύλο..ευχαριστούμε για τα κεραστικά.. χρόνια σας πολλά, υγεία, ευτυχία, ωραίες στιγμές και όμορφες εμπειρίες πάντα μαζί με την αγαπημένη σας κυρία Μαριέττα.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα κύριε Παύλο..ευχαριστούμε για τα κεραστικά.. χρόνια σας πολλά, υγεία, ευτυχία, ωραίες στιγμές και όμορφες εμπειρίες πάντα μαζί με την αγαπημένη σας κυρία Μαριέττα.

Dimiourgia Epikinonia είπε...

καλημέρα αγαπημένο ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
Ευχαριστούμε πολύ για τις θερμές
ευχές σου και εσύ ότι ποθείς με
υγεία.Καλό καλοκαίρι
Να με συγχωρέσετε για την μη επίσκεψη στα blog των αγαπημένων
φίλων αλλά είμαι στο στάδιο της
ανάρρωσης και σιγά,σιγά θα επανέλθω
Με εκτίμηση και φιλία
Παύλος