Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014

Πατέρα μου, Χρόνια Πολλά - I love you daddy


Χρόνια Πολλά πατέρα μου



Πατέρα μου,
                       Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ήσουν στη ζωή μου, που μου χάρισες την προστασία και την ασφάλεια που χρειαζόμουν σαν παιδί, που μου δίδαξες όρια, που μου'δειξες το δρόμο της μάθησης, που με στήριξες στα θέλω μου και στις χαρές και τις πίκρες της ζωής μου ήσουν κοντά μου.

 Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ όσα μου δίδαξες στη ζωή μου!!! 

My dear Daddy,
                        Thank you were in my life that gave me the protection and security needed as a child, you teached me,  threshold, you showed me, the way of learning, who have supported me and I in the joys and sorrows of life I'd close my
  Thank you for everything you taught me in my life!


Σ'αγαπώ πατέρα μου μέχρι τον ουρανό και σου χαρίζω " την γλυκιά πρασινομάτα" σου,  που  την τραγουδάμε μαζί εδώ και 50 χρόνια,  φιλιά για σένα, η Μαριεττούλα σου! 
I love you daddy,  up to the sky and I give you the song,  "γλυκεια πρασινοματα, sweet girl with green eyes...you, who sing together for 50 years, kisses for youthe Mariettoula you!










 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

1 σχόλια:

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Και εγώ αγάπη μου που μου τον πειρε ο Θεός νέο μόνο 42 χρονών δεν έχω να πω
χρόνια πολλά. ..εχω όμως τον δικό σου
τον Πρόδρομο που στην οικογένεια μας
τον λέμε Μποτοζακη.....Χρόνια πολλά Πατέρα μας αγαπημένη μας μαμά να τον
χαίρεσαι και εσύ αγάπη μου να τον έχεις πολλά. .πολλά χρόνια τον πατερουλη σου
Χρόνια πολλά Πατέρα
Ο Παύλος σου