Σάββατο, 28 Ιουνίου 2014

.......O 17λογος του καλού ντελιβερά !!!


Ηλίας Αναστασιάδης , Πριν από 1 ημέρες
Το ΟΝΕΜΑΝ αποτάνθηκε σε έναν ειδικό για τα μυστικά της σωστής παράδοσης, δηλαδή τον ντελιβερά του Deliveras.gr, και παρουσιάζει τα μυστικά της δουλειάς όπως τα έμαθε από εκείνον.


Ο Χρήστος Σαρλάμης δεν είναι ο πιο συνηθισμένος ντελιβεράς που γνώρισες ποτέ. Μπορεί να μην είχαμε την ευκαιρία να τον γνωρίσουμε από κοντά κατά την εκτέλεση μιας παραγγελίας, αλλά με μια πρώτη (και μια δεύτερη) ματιά γίνεται αυτόματα φαβορί για τον πιο στιλάτο ντελιβερά που παρέδωσε ποτέ πακέτο (Βίκυ Χατζηβασιλείου, ησύχασε).
Στο deliveras.gr τον φωνάζουν δίκαια ντελιβερά του Delivera, αφού ο Χρήστος έχει δουλέψει σαν delivery boy αλλά πλέον, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις από το πτυχίο του πάνω στα πληροφοριακά συστήματα, εργάζεται στο τεχνικό τμήμα του deliveras.gr και ασχολείται καθημερινά με τις εργασίες εγκατάστασης της εφαρμογής του στα καταστήματα που συνεργάζονται με το site.


Ζητήσαμε από τον Χρήστο μια λίστα με τα γνωρίσματα/χαρακτηριστικά/μυστικά του καλού ντελιβερά. Αυτός είναι ο 17λογος:
1. Θα πρέπει να οδηγούμε έξυπνα, όχι γρήγορα. Η σωστή επιλογή σε μηχανάκι παίζει τον ρόλο της, για να μην τρέχεις συνέχεια στο ΚΑΤ.
2. Να είσαι ασφαλής, πάντα κράνος. Όχι για μόστρα αλλά το κανονικό και ας χαλάσει η φράντζα.

3. Μάθε τους δρόμους. Κερδίζεις χρόνο και χρήμα. Όσο πιο πολλές παραγγελίες τόσο περισσότερα tips.

4. Θα πρέπει να ξέρεις τους τακτικούς πελάτες. Χρόνος + χρήμα + τυχερά.
5. Θα πρέπει να ξέρεις τα προϊόντα του καταστήματος. Καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη σημαίνει tips.

6. Χαμόγελο, έστω και αν δεν υπάρχει τίποτα για να χαμογελάς. H ζωή είναι ωραία.

7. Αν κάτι πάει στραβά, ζήτησε συγγνώμη. Μην τσακώνεσαι. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να χαλάσεις τη διάθεσή σου.
8. Η εμφάνιση είναι πιο σημαντική από ό, τι μπορείτε να σκεφτείς. Υπάρχουν και τα τυχερά...

9. Προσωπικότητα, κάνε τον εαυτό σου να νιώσει ξεχωριστός από κάθε άλλο πρόσωπο στον πλανήτη, έστω και αν αυτό που κάνεις είναι να παραδίδεις μια πίτσα. Self improvement.

10. Να είσαι ομιλητικός και φιλικός.
11. Αν είσαι απασχολημένος και ξέρεις ότι θα καθυστερήσεις, κάλεσε τον πελάτη στο δρόμο σου. Αυτό θα βοηθήσει στο να αποφευχθεί η αναστάτωση των πελατών, άρα στο να γλιτώσεις έναν καυγά με τον πελάτη και στη συνέχεια με το αφεντικό.
12. Αν είναι δυνατόν, οι παραγγελίες να είναι γεωγραφικά κοντά μεταξύ τους. Όσο πιο πολλές παραγγελίες τόσο πιο πολλά tips.

13. Να μην αφήνεις ποτέ το μηχανάκι σου σε απόσταση 10 - 15 μέτρων από τον τόπο παράδοσης της παραγγελίας. Οι υπόλοιπες παραγγελίες θα έχουν κάνει φτερά, άρα και το μεροκάματο.

14. Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων, πάντα ένα αδιάβροχο είναι απαραίτητο. Μην σου πω και γαλότσες.
15. Η παραγγελία να είναι πάντα μέσα στο κουτί για να διατηρείται, και μέσα στο βαλιτσάκι της. Ποιος ακούει τον νευριασμένο πελάτη και μετά το @!#@!@!# από το αφεντικό.
16. Να υπάρχει πάντα δελτίο παραγγελίας και απόδειξη. Mην πέσεις σε εφοριακό και τρέχεις...
17. Κινητό τηλέφωνο με gps για την αρχή τουλάχιστον. Μη γυρνάς γύρω γύρω. Και βενζίνη χαλάς και τις παραγγελίες καθυστερείς.
Εγώ αν ήμουν ντελιβεράς πάντως, θα τύπωνα αυτόν τον 17λογο και θα τον κουβαλούσα σε κάθε παραγγελία. Βασικά ήμουν κάποτε, αλλά πήγαινα τις παραγγελίες με τα πόδια, μεγάλη ιστορία. Ας μείνουμε σε όσα μας είπε ο Χρήστος, ο ντελιβεράς του Delivera.

http://www.oneman.gr/keimena/diabasma/malebox/o_17logos_toy_swstou_ntelivera.2866337.html

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg