Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

mudia brazil 2014 Μήνυμα του Νεϊμάρ με δάκρυα στα μάτια (video)


Μήνυμα του Νεϊμάρ με δάκρυα στα μάτια (video)
Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις και άπαντες μπορούν ν' αντιληφθούν πώς ακριβώς αισθάνεται ο Νεϊμάρ μετά τα άσχημα μαντάτα ότι χάνει το υπόλοιπο της διοργάνωσης εξαιτίας του κατάγματος στο σπόνδυλο.

Ο Βραζιλιάνος άσος αδυνατώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά του ευχαρίστησε άπαντες για τη στήριξη σε μια τόσο δύσκολη στιγμή της καριέρας του:
"Λαέ της Βραζιλίας - παίκτες, προπονητές και οπαδοί - αυτή είναι μια πολύ σκληρή στιγμή. Είναι δύσκολο να εκφράσω τις σκέψεις μου σε λέξεις.
Θέλω να σας πω ότι θα είμαι πίσω στα γήπεδα όσο το δυνατόν συντομότερα. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη και την αγάπη σας που εκφράζονται μέσα από τα μηνύματα που μου έχουν σταλεί. 
Το όνειρό μου δεν έχει τελειώσει ακόμα, έχει διακοπεί εξαιτίας μιας "κίνησης", αλλά εξακολουθεί να είναι ζωντανό. Είμαι βέβαιος ότι οι συμπαίκτες μου θα κάνουν πραγματικότητα την εκπλήρωση του ονείρου μου, που είναι να στεφθώ πρωταθλητής. 
Ένα άλλο όνειρό μου ήταν να παίξω σε έναν τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου, αλλά δεν θα είμαι σε θέση να το κάνω τώρα. Είμαι βέβαιος ότι οι συμπαίκτες μου θα τον κερδίσουν και θα είναι πρωταθλητές μαζί μου και εμείς, οι άνθρωποι της Βραζιλίας, θα γιορτάσουμε όλοι αυτό το επίτευγμα.
Σας ευχαριστώ όλους!"


 


"O sonho de ser campeão não acabou", disse Neymar ao deixa

Confederação Brasileira de Futebol 

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg