Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπητές Φίλες και Φίλοι,
ας πιάσουμε πάλι σήμερα το γαϊτανάκι της .....αριθμητικής 
και της
 στατιστικής για τον Ελληνικό Κινηματογράφο

Το Φθινόπωρο είχαμε ανεβάσει ένα θέμα με τα 20 Κορυφαία 
σε ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ φιλμ του Ελληνικού Κινηματογράφου

εδώ:    



Είχαμε τονίσει τότε ότι είναι παντελώς άνισο και δεν έχει 
ουδεμία
 αντικειμενικότητα να συγκρίνεις το Κινηματογραφικό κοινό του 
1960 με αυτό του 1970, του 1980 και εντεύθεν..

Τα κριτήρια είναι εντελώς διαφορετικά και δεν μπορείς να 
συγκρίνεις την εμπορική συμπεριφορά ενός κοινού στα 1960 
με αυτά του 1980. Μήτε πληθυσμιακά, μήτε κοινωνικά, 
μήτε αισθητικά.
Και είναι λογικό καθώς κάθε φορά, κάθε ας πούμε 
περίοδο,
 φωτογραφίζουμε εντελώς διαφορετικές κοινωνίες, 
ερεθίσματα,
 τεχνοτροπίες και στο κάτω-κάτω γούστα και 
καλλιτεχνικά πρότυπα.

Για να είμαστε λοιπόν συγκεκριμένοι οφείλουμε να πούμε 
ότι το "εν δυνάμει" Κινηματογραφικό κοινό του 
1950-60 δεν είχε 
την ίδια δυνατότητα πρόσβασης στον Κινηματογράφο με 
το κοινό του 1970-80.

Σήμερα λοιπόν θα σταθούμε στην
 ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 1948-1960 

Θα δούμε ποιες ήταν οι Κινηματογραφικές ταινίες και
 δημιουργίες που συγκίνησαν περισσότερο εκείνη την εποχή
 σαν ΠΡΟΒΟΛΕΣ από τον Ελληνικό Κινηματογράφο.

Τα στοιχεία που θα παραθέσουμε αναφέρονται σε 
ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ στις ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ 
ΑΘΗΝΑΣ-ΠΕΙΡΑΙΑ και όχι γενικότερα σε όλη την Ελλάδα.

Πάμε λοιπόν να δούμε τις TOP 10 πιο "Εμπορικές" ταινίες
 εκείνης της περιόδου



Νο. 10


"Η ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ"  1957  142.459 εισητήρια

Η Θρυλική κωμωδία του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ σε
 σενάριο δικό του
με τους εκπληκτικούς:

ΟΡΕΣΤΗ ΜΑΚΡΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, 
ΕΛΕΝΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΖΕΡΒΟΣ

alt


alt

Η γλυκιά αυτή ηθογραφία εκείνης της εποχής με το 
εφεύρημα του αλάνθαστου ......κανατιού ως
 μέσο ...προξενιού
 και συνάντησης, άρεσε και αγαπήθηκε από το
 κοινό εκείνης
 της εποχής με το δίδυμο των μεγάλων πρωταγωνιστών 
να είναι απίστευτοι και απολαυστικοί.

alt


alt


Νο. 9


"ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ" 
 1951  148.300 εισητήρια

Και πάλι ο εκλεκτός μας Σκηνοθέτης και 
δημιουργός ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ συγκεντρώνει
 επάνω του
 τα βλέμματα του κοινού στον γλυκύτατη αυτή αισθηματική
 δημιουργία με πολύ τρυφερές ερμηνείες.

ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ, ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΓΙΟΥΛΗ, 
ΑΝΝΑ ΚΑΛΟΥΤΑ, ΚΟΥΛΗΣ ΣΤΟΛΙΓΚΑΣ, 
ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ

alt


alt

Για τη χρονιά που γυρίστηκε η ταινία και προβλήθηκε, 
στα 1951, μια πολύ δύσκολη περίοδο,
 η αποδοχή της
 από το Κοινό θεωρείται πολύ μεγάλη ΕΠΙΤΥΧΙΑ 
πραγματικά
 για μια ταινία που σήμερα ειδικά δεν 
μας είναι ευρέως γνωστή.

alt

alt




Νο. 8

"ΕΝΑ ΒΟΤΣΑΛΟ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ"  
1952   151.058 εισητήρια

Και εδώ πάμε σε μια πολύ δύσκολη χρονιά, 
στην 
αυγή της δεκαετίας που παρατηρούμε με μια επίσης ταινία
 που έμεινε θρυλική για τον Κινηματογράφο μας.

Και η τρίτη αυτή ταινία επίσης δημιουργία του 
ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥσε δικό του διασκευασμένου 
σενάριου πάνω στο αρχέτυπο τουΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Εδώ το μεγάλο μας καλλιτεχνικό ζευγάρι:

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗΣ, ΙΛΙΑ ΛΙΒΥΚΟΥ σε μια μεγάλη
 επιτυχία ενός έργου που επαναλήφθηκε αργότερα.
Μαζί τους οι:  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ, 
ΚΑΙΤΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΙΡΗ ΛΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

alt


alt


alt

Ερμηνείες που πραγματικά έμειναν "σχολείο"
 ηθοποιίας με ένα σενάριο που γεμίζει 
φρεσκάδα, αγωνία, ανατροπές....


Νο. 7

"Η ΑΓΝΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ" 
 1952  165.475 εισητήρια

Τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1950, τελικά 
αποδεικνύονται "χρυσά" στο θέμα των εμπορικών
 επιτυχιών στον Κινηματογράφο μας.

Εδώ έχουμε ένα από τα κορυφαία "μελό" του 
Ελληνικού Κινηματογράφου, που πραγματικά 
συγκίνησε και άφησε εποχή στον Κινηματογράφο μας.

alt

Ένας άλλος μεγάλος του Κινηματογράφου μας,
 ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ, γράφει και σκηνοθετεί μια ταινία
 γεμάτη συναίσθημα, πόνο και στιγμές έντονης
 ανθρώπινης φόρτισης.

Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ συμβάλλει με τη δική του υπέροχη
 μουσική στην αποδοχή της ταινίας.

Συγκλονιστική η ερμηνεία της ΕΛΕΝΗΣ ΧΑΤΖΗΑΡΓΥΡΗ σε 
ένα ρόλο σταθμό της για τον Ελληνικό Κινηματογράφο

Δίπλα της ο ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ και οι:  
ΕΛΕΝΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΡΙΖΟΣ, 
ΑΝΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΤΣΙΟΣ




alt


alt


Νο. 6

"ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ"   
1951  178.562 εισητήρια

Οι επιτυχίες του 1951 συνεχίζονται κατά ....ριπάς
 και αυτή τη φορά με μια ακόμα ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ του
 ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ σε 
σενάριο ΚΙΜΩΝΟΣ ΣΠΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Συντελεστές που δεν είναι ευρέως γνωστοί
 στον μετέπειτα Κινηματογράφο μας.

alt

Η ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ "εισβάλλει" στο Κινηματογραφικό
 κοινό με τρόπο που εκείνη μοναδικά και αισθαντικά 
γνωρίζει, στην Δραματική αυτή ταινία στο 
απόηχο του μεγάλου πολέμου. 

Δίπλα της οι: ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΙΣΚΟΣ, 
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΟΥΣΤΑΚΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ,
 ΕΛΕΝΗ ΧΑΛΚΟΥΣΗ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ,
 ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΟΣ ΣΤΑΡΕΝΙΟΣ

alt




Νο. 5

"ΤΟ ΣΩΦΕΡΑΚΙ"   
1953   190.589 εισητήρια

Εδώ πάμε σε μια ταινία που κάνει το δικό της
 ποιοτικό "άλμα" στην αποδοχή στο Κοινό.

Μιλάμε για μια ταινία γεμάτη ένα γλυκύτατο ανθρώπινο
 ΧΙΟΥΜΟΡ που συνδυάζει έντονα ΚΩΜΙΚΑ στοιχεία
 δοσμένα με απαράμιλλο τρυφερό τρόπο.

Δημιουργός ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ σε
 σενάριο επίσης δικό του.

alt

Ο ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ μεγαλουργεί στην κυριολεξία
 στο όλο έργο έχοντας τα ερμηνευτικά πρωτεία 
σαν το ...θρυλικό σωφεράκι.

Δίπλα του η εξαίρετη 
ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΓΙΟΥΛΗ και μαζί τους οι:

alt

ΝΙΚΟΣ ΡΙΖΟΣ, ΛΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ, 
ΘΑΝΟΣ ΤΖΕΝΕΡΑΛΗΣ, ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ,
 ΕΛΣΑ ΡΙΖΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΒΟΥΣΙΑΝΟΣ

alt

Οι ατάκες του ΜΙΜΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ 
απερίγραπτες.......!!!! η αίσθηση του χιούμορ του 
δεν έχει προηγούμενο, το στυλ του 
γράφει ιστορία.
 Οι εικόνες της ΑΘΗΝΑΣ εκείνης της εποχής πραγματικά 
θυμίζουν πολλά κάτι σαν ζωγραφιά.

alt


alt


Για παράδειγμα δείτε εδώ την ....λεωφόρο ΣΥΓΓΡΟΥ
 στις εικόνες της ταινίας....!!! για να 
αντιληφθείτε το ...ιστορικό της σήμερα μέγεθος..



Νο. 4

"ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ" 
  1951  194.493 εισητήρια

Εδώ ξαναγυρίζουμε πάλι στα 1951 με μια ταινία που
 επίσης σε εμάς σήμερα δεν είναι ευρώς γνωστή από 
τις λεγόμενες "κλασικές" αλλά διαπιστώνουμε ότι 
είχε ευρύτατη αποδοχή από το κοινό.

Μια δημιουργία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΖΕΡΒΟΥ 
σε σενάριο ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

alt


Μια πρωτότυπη σύλληψη σεναριακά για την εποχή 
που αγαπήθηκε πάρα πολύ από το κοινό καθώς 
περιγράφει τις περιπέτειες μιας νεαρής κοπέλας που 
για να βρει δουλειά σαν σωφέρ μεταμφιέζεται σε ...άντρα.

alt

alt

Στον κεντρικό ρόλο η γλυκύτατη ZINET ΛΑΚΑΖ

πλάι της οι: ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΙΣΚΟΣ, ΝΤΙΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ,
 ΣΜΑΡΩ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ, ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, 
ΑΝΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

Μια πολύ τρυφερή κομεντί που αγαπήθηκε
 και σαν θέμα και σαν ερμηνεία





Νο. 3

"ΚΑΛΠΙΚΗ ΛΙΡΑ"   
1955  208.410 Εισητήρια

Μπαίνοντας στην πρώτη τριάδα των πιο εμπορικών
 ταινιών 1948-1960, βλέπουμε ότι η ΘΡΥΛΙΚΗ 
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ του 
ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ σπάει το 
φράγμα των 200.000 εισητηρίων, 

alt


Το μεγάλο ζευγάρι του Κινηματογράφου και 
της Τέχνης μας: ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ 
αιχμαλωτίζει το κοινό, τις καρδιές μας,
 τα συναισθήματά
 μας κερδίζοντας την μεγάλη αγάπη του κοινού της 
εποχής αλλά και των μετέπειτα χρόνων.

alt

alt

Από τις σκηνές παρελαύνουν και λάμπουν 
μεγάλοι, τεράστιοι ηθοποιοί όπως οι:

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗΣ, ΙΛΙΑ ΛΙΒΥΚΟΥ, 
ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ, ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΡΑΤ, ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΔΙΑΝΕΛΛΟΣ, 
ΖΩΡΑΣ ΤΣΑΠΕΛΗΣ, ένα επιτελείο που προκαλεί
 ίλιγγο ερμηνευτικό πραγματικά σε μία από τις 
θεωρούμενες καλύτερες ταινίες 
του Ελληνικού Κινηματογράφου.

alt


alt


alt


alt



Νο. 2

"ΤΟ ΞΥΛΟ ΒΓΗΚΕ ΑΠ' ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ"
  1959  239.530 εισητήρια

ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ πανταχού παρών......!!!! σε
 μια γελαστή, γεμάτη φρεσκάδα αλλά και άπειρα 
αιχμηρότατα, όπως το συνήθιζε, ο μεγάλος 
δημιουργός Ταξικά κοινωνικά μηνύματα, κωμωδία 
που σάρωσε για την εποχή της και όχι μόνο.

Εκείνη την περίοδο για μια δεκαετία έμεινε 2η σε
 εμπορικότητα και φυσικά αποτελεί ένα είδος 
"MUST" στα Κινηματογραφικά μας δρώμενα.

alt

alt


alt

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ και ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ
 δένουν έναν εκπληκτικό δίδυμο ερμηνείας, ο
 καθένας με διαφορετικά μηνύματα και περάσματα.

Μαζί τους ένα τεράστιο επιτελείο εξέχοντων Ηθοποιών
 μας που ακόμα και σήμερα έμειναν "ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ" άνθρωποι.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΓΑΝΕΑΣ, ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ, 
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, 
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΡΒΙΗΛΙΔΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΟΡΙΔΗΣ,
 ΜΑΡΙΚΑ ΚΡΕΒΒΑΤΑ, ΜΕΛΠΩ ΖΑΡΟΚΩΣΤΑ
 και τόσοι μα τόσοι άλλοι

alt

Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ σε μια ανάλαφρη μουσική
 ενδυμασία φτιάχνει αυτό που αρμόζει 
ακριβώς στο κλίμα της ταινίας

Ενώ οι διάλογοι του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ και
 τον ...εντεταλμένο Γυμνασιάρχη
 "Βεβαίως-Βεβαίως"...ΧΡΗΣΤΟ ΤΣΑΓΑΝΕΑ για το 
ρόλο του εκπαιδευτικού και όχι του εμπόρου έχουν
 μείνει ιστορία......! όπως επίσης το "μπάσιμο" του 
καθηγητή στην κακομαθημένη πλούσια νεαρή μαθήτρια,
 δείγμα της προσωπικότητας του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ.

alt



Στην ΚΟΡΥΦΗ

Νο. 1

Μια ταινία θρύλος που σημάδεψε ιστορικά 
την εμφάνιση ενόςΜΕΓΑΛΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ μας, 
θεατρικά αλλά και κινηματογραφικά.

"Ο ΜΕΘΥΣΤΑΚΑΣ"  
 1950    304.438 Εισητήρια (!!!)

αριθμός ρεκόρ απλησίαστο για την δεκαετία
 1948-1960 που καμία ταινία δεν
 κατάφερε να προσεγγίσει......!

Δημιούργημα του ανθρώπου που η τρυφερότητά
 του έμεινε χαρακτηριστική στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ
 ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ
  σε δικό του σενάριο

alt


alt

Σε ΜΟΝΤΑΖ του ίδιου του ΦΙΛΟΠΟΙΜΕΝΑ ΦΙΝΟΥ (!!!),
 δια χειρός του, σε Κινηματογράφιση του
 JOSEPH HEPP, Μουσική του ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΔΗ
και με τη φωνή του ΦΩΤΗ ΠΟΛΥΜΕΡΗ να γεμίζει τα
 στενά της ΠΛΑΚΑΣ απογειώνοντας 
αισθητικά την ταινία

Ο "ΜΕΘΥΣΤΑΚΑΣ" ανέδειξε έναν 
ΗΘΟΠΟΙΟ ΘΡΥΛΟ για τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ
 ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, τον μεγάλο 

ΟΡΕΣΤΗ ΜΑΚΡΗ

alt

σε ένα ρόλο-πρότυπο που κανείς δεν μπόρεσε να
 ακολουθήσει στις δεκαετίες, σε μια ερμηνεία 
σχεδόν ΤΑΥΤΙΣΗΣ που δύσκολα συναντάς σε ερμηνείες.

alt

Πλάι του στην ταινία οι:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ, ΜΠΙΛΛΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,
 ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΟΥΣΤΑΚΑ, ΚΑΤΙΑ ΛΙΝΤΑ,
 ΑΝΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ,
 ΝΙΚΟΣ ΡΙΖΟΣ, ΘΑΝΟΣ ΤΖΕΝΕΡΑΛΗΣ, 
ΡΑΛΛΗΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Μια μελό Ηθογραφία εποχής βασισμένη στην
 ταινία-χαρακτήρα που μπορεί να μην είναι η 
κορυφαία στιγμή του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ, παρ΄όλα 
αυτά σημάδεψε το έργο του
 για την αγάπη του κοινού

alt


alt


alt


alt




Φίλες και Φίλοι,
ταξιδέψαμε μαζί σε πολύ παλιά χρόνια, στα πρώτα
 δόκιμα χρόνια του Ελληνικού Κινηματογράφου, της
 δεκαετίας 1950-60, τότε που μπήκαν οι στέρεες
 βάσεις του μετέπειτα οικοδομήματος.

Είδαμε τις 10 πιο εμπορικές ταινίες της εποχής για τη 
χρονιά που προβλήθηκαν σε Αθήνα-Πειραιά για να 
έχουμε μια "φωτογράφιση" των προτιμήσεων και των 
τάσεων του κοινού εκείνης της εποχής.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι άλλες ταινίες και 
δημιουργίες που ακουλουθούν και έπονται των 
αναφερομένων στερούνται της δικής τους 
ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ή ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 
στα δρώμενα του Κινηματογράφου μας.

Κάθε άλλο μάλιστα.....!!

Ταινίες όπως "ΣΤΕΛΛΑ", "ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ",
 "Ο ΗΛΙΑΣ ΤΟΥ ΙΣΤ'", "Ο ΔΡΑΚΟΣ", "Η ΚΑΦΕΤΖΟΥ"
 και τόσες μα τόσες άλλες, που εκείνο το timing δεν
 είχαν την εμπορική ανταπόκριση του κοινού ενώ 
στη συνέχεια εξακοντίστηκαν στο στερέωμα, δεν 
σημαίνει ότι υστερούν ποιοτικά 
σαν δημιουργίες και εμπνεύσεις.

Άλλωστε αγαπητές Φίλες και Φίλοι, η εμπορική ή 
όχι επιτυχία, μια δεδομένη στιγμή δεν κλείνει το κύκλο μιας καλλιτεχνικής δημιουργίας καθώς εκείνη διαχέεται στη πορεία του χρόνου με την επιρροή της.

Σας ευχαριστώ για την σημερινή μας ...στατιστική αλλά και αναμνηστική βόλτα γεμάτη αναμνήσεις.....