Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

η Αμάλ Αλαμουντίν χαρακτήρισε δίκαιο το αίτημα της Ελλάδας για επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα από το βρετανικό μουσείο όπου βρίσκονται απ’ όταν τα έκλεψε ο λόρδος Έλγιν.

Φωτό: © Πέτρος Χόντος

 Amal Alamuddin: Ντυμένη στα μπλε, αναχώρησε για το αεροδρόμιο! Φωτογραφίες


Φεύγει σήμερα από την Ελλάδα η Amal Alamuddin. Η σύζυγος του George Clooney μετά τις τρεις μέρες διαμονής στη χώρα μας αποχαιρετά την Ελλάδα με τις καλύτερες εντυπώσεις.
H Amal αναχώρησε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι για το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και για μια ακόμη φορά έξω από το ξενοδοχείο της βρέθηκε πλήθος κόσμου και φωτογράφοι για να απαθανατίσουν τις τελευταίες στιγμές που περνά σε αυτό το επαγγελματικό ταξίδι της στην Ελλάδα.

Χωρίς να αποχωριστεί τις γόβες της (αυτές ήταν ίσως και η αιτία που δεν ανέβηκε στον Ιερό βράχο της Ακρόπολης) και ντυμένη στα μπλε, η κα Clooney βγήκε από το Μεγάλη Βρετάνια και κατευθύνθηκε στο βαν για να φύγει για το αεροδρόμιο. Η Amal, μετά το χθεσινό εντυπωσιακό κόκκινο φόρεμα, επέλεξε να αποχαιρετίσει την Ελλάδα με μια ακόμη σικ εμφάνιση που μας άρεσε πολύ!
Η σύζυγος του George Clooney έφθασε στην Αθήνα το απόγευμα της Δευτέρας. Έμεινε σε σουίτα στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία με τους συνεργάτες της της Νόρμαν Πάλμερ, Τζέφρι Ρόμπερτσον από το βρετανικό δικηγορικό γραφείο Doughty Street Chambers και τον πρόεδρο της διεθνούς επιτροπής για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα Ρόμπερτ Χιλ. Εκεί, σύμφωνα με τα όσα ακούστηκαν κινήθηκε σε χαμηλούς τόνους και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις (ξεχώρισε για την απλότητά της η κα Clooney).

Ακολούθησε η συνάντηση με τον Υπουργό Πολιτισμού Κωνσταντίνο Τασούλα, η συνάντηση με την Όλγα Κεφαλογιάννη, το γεύμα με θαλασσινά στο εστιατόριο του Λευτέρη Λαζάρου και δεξίωση στο σπίτι συνεργάτιδας του πρωθυπουργού.
Κομψή και χαμογελαστή την επόμενη μέρα (Τετάρτη πρωί) και μετά το πρώτο σοκ με την “επίθεση αγάπης” της Ελένης Λουκά (Δες εδώ τι έγινε), η Amal έφυγε για το Μέγαρο Μαξίμου και την γνωριμία με τον Αντώνη Σαμαρά. Εκεί αποδέχτηκε με χαρά το δώρο της, την Missing Sister, που παραπέμπει στην “Απούσα” Καρυάτιδα που κρατούν οι Βρετανοί στο Μουσείο τους και ξεκίνησε τη συζήτηση για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα.
Ενώ, λίγο αργότερα, στη συνέντευξη Τύπου μίλησε για τη σπουδαιότητα της επιστροφής των Μαρμάρων και ξεναγήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης, μένοντας με το στόμα ανοιχτό με τα εκθέματα που είδε! (Δες εδώ φωτογραφίες).
Δες φωτογραφίες:









Γιατί είμαστε ευγνώμονες που η Αμάλ υπάρχει ανάμεσά μας

Λουκάς Καρνής |

Γιατί είμαστε ευγνώμονες που η Αμάλ υπάρχει ανάμεσά μας

Τελευταία ενημέρωση: 16.10.2014 | 10:13

 

Αυτό το κείμενο θα είναι καταιγιστικό σε πληροφορία καθότι αφορά στη σύζυγο του Τζορτζ, Αμάλ Αλαμουντίν που δεν έχει πολύ χρόνο για ξόδεμα. Μακριά από την fast food θηλυκότητα που μυρίζει φτηνό πατσουλί, η 36χρονη που βγήκε αλώβητη ακόμη και από τη συνάντηση της με την τιτανοτεράστια Ελένη Λουκά, είναι μια επαγγελματίας με ατζέντα ισχυρή και ένα θηλυκό που έχει έρθει στον κόσμο τούτο για να κάνει τους άντρες καλύτερους. Να γιατί.

1. Είναι ήδη brand

Η δικηγόρος που το 2013 φιγούραρε στην πρώτη θέση των πιο θελκτικών και δη περιζήτητων νομικών της Βρετανίας, είναι η κόρη μιας από τις πλέον ισχυρες δημοσιογράφους της Μέσης Ανατολής αλλά και μία από τους συνηγόρους του κύριου Wiki, Τζουλιαν Ασανζ. Tαγμένη στους σκοπούς της και υπερασπιζόμενη το “δίκαιο” η Αμαλ είναι μια γυναίκα καθιερωμένη στον κύκλο της, ένα πλάσμα με καπμπύλες που δεν περιμένει από κανέναν να την αναδείξει, οπότε δεν πρόκειται να είναι ποτέ φορτική, απαιτητική, μικροπρεπής ή/και βλάχα. Υπέροχα.

2. Είναι πολυπολιτισμική

Γόνος στικής οικογένειας (duh) η 36χρονη Λιβανέζα έχει αέρα κοσμοπολίτικο. Eαν προσέξεις την εικόνας της, στο βλέμα της διακρίνεται το πάθος της Μεσης Ανατολής, στο πνεύμα της ο τσαμπουκάς μιας αμερικανικής ανεξαρτησίας κάνει γιορτή και στους τρόπους της η κομψότητα μιας παλιάς Ευρώπης που αξίζει να την επαναπατρίσουμε σαν άλλα Μάρμαρα δίνει το παρόν. Ένα κοκτέιλ ποιοτήτων που εξασφαλίζει εγρήγορση και πάθος σαν άλλο Ανοιχτο Πανεπιστήμιο Αρρένων από το ποίο δεν θα θέλαμε να αποφοιτήσουμε ποτέ.

3. Είναι κυκλοφορίσιμη

Χαρακτηρισμός ίσως υποτιμητικός για την ΑΑ περίπτωση που εξετάζουμε αλλά ας είναι. Η Αμάλ είναι μια γυναίκα τόσο επώδυνα Αlpha που έχει ήδη τσάντα σχεδιασμένη για αυτήν, έχει ήδη προκαλέσει το φθόνο της Κέιτ Μίντλτον καθώς το Οσκαρ Ντε Λα Ρέντα νυφικό της έσβησε από το θυμικό όλων την πριγκιπική γαμήλια εμφάνιση της τελευταίας κάποια χρόνια πριν, και έχει αποφασίσει να κάνει ξανά τάση το γείσο της Αλέξις Κάρινγκτον Κόλμπι Όουεν Ντέξτερ χωρίς το δηλητήριο που συχνά πυκνά έσταζε. Με άλλα λόγια, και με διχαλωτή παντόφλα να την συνοδέψεις (σσ. κάτι που ειλικρινά απεύχομαι), κανείς δεν θα σε προσέξει, διαπίστωση ανακουφιστική αν μη τι άλλο. Ευχαριστούμε.

4. Είναι αντικείμενο φθόνου/θαυμασμού

Οι ομόφυλες της την ξεκοκακαλίζουν σε κάθε της εμφάνιση, κίνηση, βλέμα και πετάρισμα των στιλπνών βλεφαρίδων της. Πρότυπο δυσθεώρητο για πολλές η Αμάλ κάνει τις γυναίκες να τη ζηλεύουν και να τη θαυμάζουν, να θέλουν να είναι αυτή αλλά να μην μπορούν, να σβήνουν μπροστά της και να αναγκάζονται να ρίξουν ένα βλέμμα στον άντρα πίσω από τη γυναίκα που προφανώς έχει μεγάλα cojones για να την έχει σύντροφο ζωής του. Οπότε πάλι κερδισμένοι είμαστε. Ευχαριστούμε δισάκις.

5. Είναι λογισμικό αναβάθμισης

Και μάλιστα με απίθανα-χυτά-κάτω-άκρα-που-απαιτούμε-να-τα-επιδεικνύει-με-τουαλέτες-που-φέρουν-σκισίματα-τέλος! Η Αμάλ Κλούνεϊ σιωπηλά, σθεναρά, χωρίς φλυαρίες, χωρίς συνεντεύξεις, χωρίς selfies και λοιπά ναρκισιστικά σύνδρομα των μικρών ανθρώπων έγινε το κορίτσι που έκανε τον πλέον περιζήτητο εργένη του Χόλιγουντ να ατιμάσει το λόγο του και να παντρευτεί για δεύτερη φορά. Γάτος με πέταλα, ο γκριζομάλλης ηθοποιός που τούδε και στο εξής θα απαντάει και στο "Ο Κύριος Της Κυρίας" με χαρά, είδε στη γυναίκα που έχει συνεργαστεί με τον Κόφι Αναν -ναι, και τα Ηνωμένα Έθνη χάζεψαν τις γόβες της- την ευκαιρία να σβήσει το αμαρτωλό παρελθόν του -τότε που έσερνε σε πορφυρά χαλιά εξαιρετικά επιμελημένες γλάστρες δειγματίζοντας το φυτώριο στη λίμνη Κόμο που προφανώς διατηρούσε πριν ο Λίβανος φωλιάσει στην καρδιά του. Με την Αμαλ ο Τζορτζ αναβάθμισε το προφίλ του σαν Alpha Man του 21ου αιώνα με τον ίδιο τρόπο που θα έπρεπε το iOS8 να βελτιώσει τη λειτουργικότητα του smartphone σου. Θα έπρεπε, ναι ξέρω...

6. Είναι στρατηγική επένδυση

Καθόλου αφημένη στην τύχη, σαν να ήρθε μοίρα τσαντισμένη στο πλάι του και του έχωσε απίθανα κροσέ για να συνέλθει, η επιλογή του Τζορτζ Αλαμουντίν να παντρευτεί στη Βενετία την 36χρονη με δεινή ικανότητα στο δικολογείν είναι μέγιστης σημασίας και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστεί, κυρίως να παραδειγματίσει. Με το βλέμα του να αληθωρίζει προς το Καπιτώλιο και την πολιτική να είναι το επόμενο γήπεδο όπου ο Γεώργιος θα δοκιμάσει την ευγλωτία και γοητεία του, η Αμαλ μοιάζει ιδανικός άσος στο μανίκι του αφού το πολιτικοποιημένο της παρελθόν θα τον εμπνεύσει, το πνεύμα της θα τον εκπαιδεύσει και το βλέμα της προφανώς θα τον κρατήσει ξάγρυπνο τα βράδια γιατί ναι, η Αμαλ δεν είναι ούτε Αλαμουντίν, ούτε Κλούνει. Είναι το πρότυπο μιας γυναίκας που αξίζει στον άντρα του 21ου αιώνα που έχει συμβιβαστεί με τη μοίρα του. Να γίνεται καλύτερος -ακόμη και στη σκιά της.

Λουκάς Καρνής



Φρενίτιδα από ξένα ΜΜΕ για Αμάλ! (ΦΩΤΟ)

Μέγεθος κειμένου
Φρενίτιδα από ξένα ΜΜΕ για Αμάλ! (ΦΩΤΟ)
Πηγή φωτό - Los Angeles Times

Τελευταία ενημέρωση: 15.10.2014 | 18:28

Η προβολή που δίνουν αρκετά αμερικανικά ΜΜΕ στην επίσκεψη και τις επαφές στην Αθήνα της Αμάλ Αλαμουντίν-Κλούνεϊ είναι εκτενής, με δηλώσεις και ιστορικές αναφορές, ενώ παράλληλα υπογραμμίζονται οι συναντήσεις της με τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά και τον υπουργό Πολιτισμού, Κώστα Τασούλα.

Ο Κώστας Τασούλας δήλωσε ότι το θέμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα «αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, την οποία στήριξε η Ελλάδα σταθερά και διαχρονικά».


Για αρχαίο ελληνικό δράμα κάνει λόγο η Washington Post


Η «Ουάσιγκτον Ποστ» αναφέρει ότι «όπως στα ελληνικά δράματα, ο αγώνας για τη μαρμάρινη ζωφόρο που αφαιρέθηκε από τον Παρθενώνα πριν από περίπου 200 χρόνια είχε πολλές πράξεις και πολλά πρόσωπα», συμπληρώνοντας ότι «μεταξύ αυτών υπήρξαν οι Οθωμανοί ηγεμόνες, ένα Σκωτσέζος λόρδος που μετέφερε τις αρχαιότητες στη Βρετανία και μια Ελληνίδα ηθοποιός που έγινε υπουργός Πολιτισμού και αγωνίστηκε με ακατάπαυτο ζήλο για την επιστροφή των μαρμάρινων Θεών, αλόγων και μυθικών σκηνών στην Αθήνα από το Βρετανικό Μουσείο».
Πηγή φωτό - Washington Post
Πηγή φωτό - Washington Post
Στη συνέχεια, σημειώνεται ότι «τώρα, έρχεται η σειρά της Αμάλ Κλούνεϊ, συζύγου του ηθοποιού Τζορτζ Κλούνεϊ, η οποία, ως μέλος ομάδας νομικών, αναζητά τρόπους αξιοποίησης του διεθνούς δικαίου και της κοινής γνώμης για την επιστροφή της συλλογής στην Ελλάδα. Η Αμάλ Κλούνεϊ, διακεκριμένη δικηγόρος και ακτιβίστρια, έφθασε χθες στην Αθήνα με την ελπίδα να δώσει νέα ώθηση στη διεκδίκηση της Ελλάδας για τα Γλυπτά του Παρθενώνα».
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι «η τριμελής ομάδα δικηγόρων θα συναντηθεί σήμερα με τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος απολαμβάνει ενδεχομένως περισσότερο να συζητά για τα κατάλοιπα του ένδοξου ελληνικού παρελθόντος, παρά για το σημερινό πολιτικό τέλμα στο οποίο βρίσκεται η χώρα.

Την προηγούμενη μόλις εβδομάδα, η κυβέρνηση έλαβε μια οριακή ψήφο εμπιστοσύνης, λόγω της αντίδρασης στα οικονομικά μέτρα λιτότητας. Ο αγώνας για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα, γνωστών επίσης και ως "Ελγινείων Μαρμάρων", είναι μεταξύ των λίγων πραγμάτων που ενώνουν όλους τους Έλληνες».

Το χρονικό της "αρπαγής"


Ακολούθως, καταγράφεται το ιστορικό αρπαγής των Γλυπτών από τον ναό του Παρθενώνα στην Ακρόπολη, τονίζοντας ότι «η Βρετανία αρνείται εδώ και χρόνια να ικανοποιήσει το αίτημα της Ελλάδας για την επιστροφή μιας από τις σημαντικότερες συλλογές της. Οι Έλληνες ήλπιζαν ότι με την κατασκευή του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, όπου τα μεγάλα παράθυρα "βλέπουν" στην Ακρόπολη, θα αίρονταν το αδιέξοδο. Μάταια όμως».
Καταλήγοντας, επισημαίνεται ότι «η Ελλάδα δεν έχει δημοσιοποιήσει τις στρατηγικές της για την αλλαγή στάσης της Βρετανίας. Η ενοχή θα μπορούσε να αποτελεί μέρος της στρατηγικής. Υπάρχει περιστασιακή επιστροφή αρχαιοτήτων στον τόπο προέλευσής τους, με τελευταία τη Γερμανία που επέστρεψε δύο έργα της αρχαίας κυκλαδικής τέχνης, ένα μαρμάρινο γυναικείο ειδώλιο και ένα χάλκινο τηγανόσχημο σκεύος.

Οι βρετανικές εφημερίδες αφιέρωσαν περισσότερο χρόνο στην ένδυση και στον γάμο της Βρετανίδας δικηγόρου με τον Κλούνεϊ, παρά στον αγώνα της για την πολιτιστική κληρονομιά. Ο Έλληνας υπουργός Πολιτισμού, Κώστας Τασούλας, δήλωσε μετά τη συνάντησή του με την ομάδα των Βρετανών νομικών, ότι "το θέμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα την οποία στήριξε η Ελλάδα σταθερά και διαχρονικά", προσθέτοντας ότι "είναι καθήκον μας να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να διασφαλίσουμε την επιτυχία αυτού του αιτήματος, το οποίο δεν γίνεται μόνο στο όνομα της Ελλάδας, αλλά και της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς"».

Αναφορά και στους Los Angeles Times


Η εφημερίδα «Λος Άντζελες Τάιμς» προβάλλει την επίσκεψη της Αμάλ Αλαμουντίν-Κλούνεϊ στην Αθήνα, αναφέροντας, μεταξύ άλλων, ότι ο Έντι Ο' Χάρα, επικεφαλής της Βρετανικής Επιτροπής για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα, δήλωσε ότι «πραγματικά, καλωσορίζουμε διασημότητες που εμπλέκονται στο θέμα», ενώ σε ανακοίνωσή του στον διαδικτυακό χώρο της Επιτροπής αναφέρεται ότι «η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα από τη Βρετανία στην Ελλάδα θα αποτελέσει μια μεγαλειώδη χειρονομία από πολιτιστικής και ηθικής απόψεως».
Πηγή φωτό - Los Angeles Times
Πηγή φωτό - Los Angeles Times
Τέλος, στο δημοσίευμα αναφέρεται ακόμη ότι «η Βρετανία απέκτησε τα Γλυπτά από τον Λόρδο Έλγιν το 1816, ενώ το έτος 2016 θα σημάνει την 200η επέτειο από τότε που έγινε η αγορά».

Παρόμοια δημοσιεύματα υπάρχουν σε αρκετά άλλα έντυπα και ιστοσελίδες, ενώ σχετικές αναφορές γίνονται σε ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές.

New York Times και Forbes στον... χορό των δημοσιευμάτων


Η «Νιου Γιορκ Τάιμς» αναφέρει ότι η δικηγόρος για τα ανθρώπινα δικαιώματα Αμάλ Αλαμουντίν-Κλούνεϊ βρίσκεται στην Αθήνα για να συμβουλεύσει την ελληνική κυβέρνηση στη «μάχη της για τον επαναπατρισμό των αρχαίων αγαλμάτων από τη Βρετανία».
Πηγή φωτό - New York Times
Πηγή φωτό - New York Times
Πηγή φωτό - Forbes
Πηγή φωτό - Forbes
Και το περιοδικό «Φορμπς» υποστηρίζει ότι «η νομική συνδρομή της Αμάλ Αλαμουντίν στο θέμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα γεμίζει ελπίδες τους Έλληνες και καταρρακώνει τους Βρετανούς, καθώς πλέον συνοδεύεται από χολιγουντιανή ισχύ».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ



Αμάλ Αλαμουντίν: Δίκαιο το αίτημα για επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα


Αφού ξεναγήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης, η Αμάλ Αλαμουντίν χαρακτήρισε δίκαιο το αίτημα της Ελλάδας για επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα από το βρετανικό μουσείο όπου βρίσκονται απ’ όταν τα έκλεψε ο λόρδος Έλγιν.

Η Αμάλ Αλαμουντίν, οι συνεργάτες της Νόρμαν Πάλμερ, Τζέφρι Ρόμπερτσον από το βρετανικό δικηγορικό γραφείο Doughty Street Chambers και ο πρόεδρος της διεθνούς επιτροπής για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα Ρόμπερτ Χιλ, ξεναγήθηκαν στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης και παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου.

Στη συνέχεια, παρακάθησαν σε γεύμα στο εστιατόριο του Μουσείου της Ακρόπολης, ενω τελικά δεν θα μεταβεί στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, αφού όπως είχε πει δεν είχε μαζί της ειδικά παπούτσια...




Η πρώτη τοποθέτηση έγινε από τον υπουργό Πολιτισμού, Κώστα Τασούλα και στη συνέχεια το λόγο πήρε η Αμάλ Αλαμουντίν, που χαρακτήρισε δίκαιο το ελληνικό αίτημα να επιστραφούν στη χώρα τους τα Γλυπτά του Παρθενώνα, κάτι που όπως είπε πρέπει να αναγνωρίσει και το Βρετανικό Μουσείο.

Η σύζυγος του Τζορτζ Κλούνεϊ τόνισε επίσης ότι ο Παρθενώνας εκπροσωπεί την κοιτίδα του σύγχρονου πολιτισμού.



Τόνισαν επίσης ότι τα Γλυπτά του Παρθενώνα αποτελούν μοναδική περίπτωση και δεν έχουν σχέση με τα υπόλοιπα έργα τέχνης. «Δεν μιλάμε απλά για το αίτημα επιστροφής των μαρμάρων αλλά για το αίτημα επανένωσής τους αφού προκειται για μακελεμένο θησαυρό».
Οι δικηγόροι είπαν επίσης ότι βρίσκονται εδώ για να δώσουν νομικές συμβουλές και όχι για να σχεδιάσουν νομικές κινήσεις. Πρόσθεσαν ότι δεν είναι στα σχέδιά τους να μπει η Ελλάδα σε δικαστική διαμάχη. Είπαν επίσης ότι υπάρχουν 12 μήνες μπροστά μας για να σχεδιάσουμε την επιχειρηματολογία μας μέχρι να δούμε τι θα γίνει με την διαμεσολάβηση της ΟΥΝΕΣΚΟ που κάλεσε την Βρετανία σε διάλογο με την Ελλάδα και εδωσε 6 μήνες προθεσμία για την απάντηση.
Τόνισαν ότι η δίκη δεν υπάρχει στον χάρτη, παρόλα αυτά είπαν ότι είναι εδώ για να σχεδιάσουν το επόμενο βήμα ανάλογα με τις εξελίξεις. Τέλος είπαν ότι υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι διεκδίκησης των μαρμάρων.

Εντύπωση προκάλεσε η απάντηση της κας Κλούνει όταν την ρώτησαν εαν έχει την στήριξη του συζύγου της. Είπε: «Είμαστε πολύ λίγο παντρεμένοι, όμως είμαι σίγουρη ότι έχω την στήριξή του σε όλα».


Τασούλας: Δεν πάμε σε δίκη


«Δεν αποφασίσαμε να πάμε σε δίκη. Αποφασίσαμε να εξαντλήσουμε τη διαδικασία στην UNESCO, με τη διαμεσολάβηση την οποία αποδέχτηκε ο διεθνής οργανισμός ως προς το ελληνικό αίτημα της επανένωσης των Γλυπτών του Παρθενώνα, έχοντας στο πλευρό μας εκτός από Έλληνες, και ξένους νομικούς για συμβουλές, όπως οι τρεις διακεκριμένοι δικηγόροι», δήλωσε μεταξύ άλλων, ο υπουργός Πολιτισμού Κώστας Τασούλας.

Σε καλό κλίμα η συνάντηση με Σαμαρά


Ο πρωθυπουργός υποδέχτηκε την αντιπροσωπεία του βρετανικού δικηγορικού γραφείου Doughty Street Chambers στο Μέγαρο Μαξίμου στις 11:30 και η συνάντηση ολοκληρώθηκε σχεδόν δυο ώρες μετά.

Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα, με τον Αντώνη Σαμαρά να εκφράζει τις ευχαριστίες του για την πολύτιμη στήριξη που δίνεται στην Ελλάδα, στην προσπάθεια που καταβάλλεται για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΙΜΠ

Αμάλ Αμαλουντίν: Monuments… woman στο Μουσείο της Ακρόπολης (ΦΩΤΟ)

Μέγεθος κειμένου
Αμάλ Αμαλουντίν: Monuments… woman στο Μουσείο της Ακρόπολης (ΦΩΤΟ)

Φόρεσε το λευκό ταγιέρ και τις γόβες της (για τις οποίες πολύς λόγος έχει γίνει) και ξεναγήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης. Ο λόγος φυσικά για την Αμάλ Αλαμουντίν που παρακολούθησε με δέος την ξενάγηση.

Είχε βέβαια και την τύχη να την ξεναγήσει ο ίδιος ο διευθυντής του Μουσείου Δημήτρης Παντερμαλής, παρουσία του υπουργού Πολιτισμού, Κώστα Τασούλα.


Δείτε φωτογραφίες από την ξενάγηση της Αμάλ Αλαμουντίν στο Μουσείο της Ακρόπολης



















































Φωτογραφίες: ΑΠΕ - ΜΠΕ, Eurokinissi

Amal Alamuddin: Όλα όσα έγιναν στο δείπνο με την Μαριάννα Βαρδινογιάννη! Φωτογραφίες

Ads by Google
Επισκεφτείτε το Παρίσι Διαβάστε κριτικές ταξιδιωτών και βρείτε προσφορές για ξενοδοχεία tripadvisor.com.gr

161

Εντυπωσιακή με ένα μακρύ κόκκινο φόρεμα και λευκά πέδιλα εμφανίστηκε χθες βράδυ η Amal Alamuddin στο prive δείπνο που οργάνωσε προς τιμήν της η Μαριάννα Βαρδινογιάννη.
Σε ήρεμο κλίμα και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, η Πρέσβυς Καλής Θελήσεως της Unesco υποδέχτηκε την Amal Alamuddin και τους συνεργάτες της Norman Palmer, Geoffrey Robertson και τον Πρόεδρο του Διεθνούς Συνδέσμου για την Επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, κύριο David Hill στο ξενοδοχείο N.J.V Athens Plaza.
Οι πέντε τους συζήτησαν για την πρωτοβουλία της κυρίας Βαρδινογιάννη να οργανώσει τη νέα εκστρατεία Επανένωσης των Μαρμάρων του Παρθενώνα με τίτλο Return Parthenon Marbles, Restore Unity, Restart History. Ενώ, έγινε και αναφορά στη δράση της στην UNESCO.

Η Μαριάννα Βαρδινογιάννη δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τη φιλία με την Γενική Διευθύντρια της UNESCO, κυρία Irina Bokova και τους ενημέρωσε για το θετικό κλίμα που επικρατεί γενικά στο Σώμα των Πρέσβεων Καλής Θελήσεως της UNESCO για την Ελλάδα και την Επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα.
Η κα Clooney και οι συνεργάτες της έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη νέα εκστρατεία του Ιδρύματος και την πρωτοβουλία της, ενώ ο David Hill παρατήρησε ότι θα ήταν ευχής έργο οι δυο δυναμικές κυρίες (Μαριάννα Βαρδινογιάννη και Amal Alamuddin), να συνεργαστούν σε διεθνές πλαίσιο για την Επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα!

Η βραδιά έκλεισε σε φιλικό κλίμα με την Μαριάννα Βαρδινογιάννη να δηλώνει: “Είναι μεγάλη τιμή και χαρά για τη χώρα μας και για εμένα προσωπικά, να έχουμε κοντά μας υπερασπιστές του ελληνικού πολιτισμού. Μέσα από τον θεσμικό μου ρόλο στην UNESCO, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα και να στηρίζω κάθε προσπάθεια γι’ αυτόν τον μεγάλο εθνικό σκοπό”.

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg