Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014

Πλέξιμο: My Afrato cowl, pattern by Alexandra Nychas - O γιακάς μου Αφράτο, σχέδιο της Αλεξάνδρας Νύχα.


 Το κρύο έχει αρχίσει να γίνεται αισθητό και έτσι ο νέος μου γιακάς  "Αφράτο" που σήμερα ολοκλήρωσα, σε σχέδιο της φίλης μουTwinkleShine - Alexandra Nychas     Αλεξάνδρας Νύχα    http://wool-and-cotton.blogspot.gr/, θα πιάσει "άμεσα τόπο".
 To σχέδιο είναι πανέμορφο, αφράτο όπως ακριβώς και τ'όνομά του πλέκεται πολύ εύκολα και ευχάριστα.
Μπορείτε να το κατεβάσετε,  δωρεάν στα ελληνικά,αγγλικά και ισπανικά εδώ,  Σxέδιο Αφράτο  . 










Εγώ χρησιμοποίησα το νήμα Darling-Katia n.208 katia-darling




Το έπλεξα με κυκλικές βελόνες, ν. 4 και το αποτέλεσμα το μοιράζομαι μαζί σας.



πηγή: http://marietasyarnland.blogspot.gr/2014/12/my-afrato-cowl-pattern-by-alexandra.html?showComment=1418945021296#c1750752416021540070

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

3 σχόλια:

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Και το μοντέλο και το πλεκτό καταπληκτικά!!!
Μπράβο Μαριέτα μου.
Παύλος ο καλός ο μαθητής....

ΑΝΝΑ ΚΟΠΑΝΟΥ είπε...

Τέλειο !!!! Θέλω κι εγώ !!!!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Καλημέρα Αννούλα μας αγαπημένη
Από το Μόναχο.
Σε λίγες ημέρες θα βρίσκεστε
Οικογενειακός κοντά μας
Και θα σου δώσουμε να έχεις
Αλλά και να μάθεις να φτιάχνεις!!!!!
Φιλιά
Παύλος