Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015

Εκλογές 2015: Άρθρο : Εκλογικός απολογισμός μία ημέρα πριν από την κάλπη.






Φίλες και φίλοι μου καλημέρα σας.
Σήμερα Σάββατο 24/1/2015


Αύριο ο κρίνων κρίνετε η ώρα που θα αποφασίσεις με την δύναμη της ψήφου να κάνεις
την επιλογή που θα δούμε και πάλι την Ελλάδα μας ψηλά-ψηλότερα!
Είναι στο χέρι σου!!!


Ουφ… τελειώσαμε επιτέλους με την κάθε είδους ηχορύπανση… ραδιοφωνική, τηλεοπτική
κλειστές, μικρές ή μεγάλες αίθουσες, με την σκηνοθετημένη εκλογική λαοθάλασσα ένθεν
και ένθεν από παντού.





Η τηλεόραση από δημόσιο αγαθό έγινε το θέατρο των μαχών και το πάρτι των ..
κολασμένων πολιτικών που  έφεραν την χώρα μας στα αδιέξοδα, τα Οικονομικά 
και τα ανθρωπιστικά.

 

Σε όλα τα πάνελ τρομερό αλαλούμ… πύργος της Βαβέλ και χειρότερα!!

Φοβισμένος και ιδρωμένος έτρεχα να γλυτώσω κάτω  από τα σκεπάσματα, μονολογώντας… βοήθεια με κυνηγά η τηλεόραση!!!
 
Όπιο κανάλι άλλαζα  παλαιοί και νέοι πολιτικοί με  φοβέριζαν, αν επιλέξω τον ένα συνδυασμό, 
τον άλλο, μικρό ή και μικρότερο κινδυνεύω  να  πάθω χειρότερα!!

Αν επιλέξω το μεγάλο κόμμα ή τον μεγαλύτερο θα είμαι από Δευτέρα κάτι σαν… ουδέτερο!!!
Δηλαδή θα είμαι περήφανος που θα γίνω…. δυστυχισευτυχισμένος!!!!!




Ναι ναι τώρα που άρχισα να σκέφτομαι μου είπαν ότι  ήμουν τόσα χρόνια σε λήθαργο
και πρέπει τώρα να κάνω το σωστό.
Ξαφνικά  είπα όχι δεν ακούω τίποτα….. δεν θέλω να με ..δωροδοκήσουν όπως τον
Χαϊκάλη κ.τ .λ.π δεν θα  ανοίξω tv ξανά!!!
Θα ανοίξω ..το laptop….δεν θα έχει ζωντανά ανδρείκελα της πολιτικής να με απειλούν!!!

Είπα!! Θα είναι καλύτερα έτσι θα ξεφύγω…
Το ιντερνέτ ξέχασα ότι έχει τα πάντα.
Όπου έμπαινα  με κυνηγούσε ο Σαμαράς με διάφορα video του τρόμου και μ’απειλούσε.

Μετά από λίγο έρχεται ο Τσίπρας μου έλεγε εγώ θα τον διώξω τον κακό  λύκο..που έφαγε..
πολλά..πρόβατα!! μετά ο Βενιζέλος,μετά το παιντί ο ΓΑΠ για να μου πείσει μου έλεγε
εγώ που σου έδωσα 500 ευρώ τον Δεκέμβρη του 2009;

Έχασα την..μπάλα!!!!

Έμεινα σε μία σελίδα… δεν κουνιέμαι ρούπι..

Αυτοί πάλη ερχόντουσαν… με τρενάκια, αεροπλάνα, μαντινάδες και πάντα με απειλές
του τύπου  πρόσεξε τι θα ψηφήσεις!!!!!

Σηκώθηκα όρθιος και ξανά φώναξα ζητώντας βοήθεια από το …Ε.Σ.Ρ  να με 
προστατέψει από τις απειλές και τον πανικό που μου μετέδωσαν όλα τα μμε.

Ατύχησα διότι αυτοί εκεί στο ΕΣΡ με απείλησαν άμεσα… λέγοντας να ψηφήσω
τον Αλέξη είναι πρώτος με διαφορά και θα είσαι πάλι ένας ευτυχισμένος
άνθρωπος με όνειρα!!!

Τότε ξύπνησα κατάκοπος άναψα το φώς και είπα αμάν γλύτωσα ήταν κακό όνειρο!!!

Σηκώθηκα έφτιαξα ένα σκέτο ελληνικό καφέ και σκεπτόμενος και κάπως ταραγμένος
ακόμα λέω, είμαι δυνατός δεν με φοβίζει κανείς, ισχύς μου η ΨΗΦΟΣ μου…

Άκου εκεί που θα μου πούνε τι να ψηφίσω;

Δεν ντρέπεστε ρέ….40 χρόνια τα ίδια μου λέγατε.. ήμουν στο εξωτερικό μου δίνατε
τα εισιτήρια και ερχόμουν να σας ψηφίσω πότε τον ένα, πότε τον άλλο…..

Ναι τώρα που έγινα ώριμος  άρχισα να σας τα λέω όπως πρέπει και το 
διασκεδάζω..που..... φορώ μόνο γυαλιά πρεσβυωπίας!!!!!




Έμαθα από φίλο που βρίσκετε στο εξωτερικό για  20 ήμερο επαγγελματικό ταξίδι 
ότι τους πληρώνουν τα  έξοδα να έλθουν να ψηφήσουν και να επιστρέψουν στις
δουλειές τους…..

Χρόνια  γινόταν αυτό και πίστευα ότι  δεν υπάρχει πια…. 

Ήλθε η τρόικα και έβαλε τα πράγματα στην θέση τους!!!! 

Μάλλον έκανα λάθος.

Δηλαδή μέχρι την Κυριακή το απόγευμα εκτός από βαριά φορολογούμενος
θα πληρώνω και τα ναύλα των..πρασινομπλεγκρί;



Έτσι αποφάσισα να τους τιμωρήσω δια της ΨΗΦΟΥ  μου και να γίνω αναποφάσιστος
ναι μη το κρίνετε αυστηρά…  με όλα αυτά που είδα την νύχτα… εσείς τι θα κάνατε 
στη θέση μου;

Είχα τρείς ημέρες να δώ το χαμένο κινητό μου… την ασπίδα μου!!!

Το ανοίγω και τι να δώ; Είχα 53 γραπτά μηνύματα από  τέσσερα διαφορετικά κόμματα…!!!

(προφανώς τα άλλα 21  δεν είχαν τους εκλογικούς καταλόγους που είχαν τα στοιχεία μου).

Στα μηνύματα που διαβάζω πάλη τα ίδια, εμείς θα σε σώσουμε μου γράφουν είναι τελευταία σου ευκαιρία!!!!

Έχω πλέον πιστή ότι  για να βγω από το αδιέξοδο τι πρέπει να κάνω.

…..Ζητώ δημόσια από όλους αυτούς που έχουν το κινητό μου την προστασία από
 την εξουσία που θα προκύψει την Δευτέρα!!!!
  
Να με προστατέψει από τους ενοχλητικούς της πολιτικής  υστερίας!!!

Και τους λέω πως είναι αγενέστατοι με έλλειψη κοινωνικότητας!

Όποιος με πάρει και μου ζητήσει την ψήφο μου και όχι τα ιντερνετικά παπαγαλάκια (γραφιάδες) θα απελευθερωθώ από την αναποφάσιστη ΨΗΦΟ  μου, που εσείς 
μου φέρατε σ’αυτή τη θέση με κάθε ειλικρίνεια!!!!

Έχουν μείνει λιγότερο από 48 ώρες περιμένω στο κινητό μου και στο σταθερό μου.

Έχω πάθει   κρίση εκλογορύπανσης….


Ο αναποφάσιστος!!!

Pama με το θάρρος της γνώμης.

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

1 σχόλια:

Marietas Yarnland είπε...

Αυτο το φετινό, ήταν το κάτι άλλο. Αισθανόμουν ότι με κυνηγάνε. Πότε ό ένας και πότε ο άλλος. Μια στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο, στη λαϊκή, στα καταστήματα... Μα τι, πιστεύουν ότι με τον τρόπο αυτό θα με πείσουν να τους ψηφίσω... Οχι κύριοι, με καθοδηγούν τα έργα σας, η αγώνες σας για το καλύτερο αύριο του Ελληνικού Λαού και όχι της τσέπης σας. Οι φυλακές γεμίζουν απο εσας πλέον... και θα χτίσουμε και κανούργιες για να σας χωράνε. Είστε 300 βλέπετε... ολοι εσεις που οδηγήσατε το ονειρά μας και τις ελπίδες μας στον πάτο. Μας στερήσατε τον ήλιο . Και θα πάρετε τη δική μου ψήφο; Με υποτιμάτε... και υποτιμάτε και τους ψηφόρους σας .