Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015

«ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ ΤΟΥ AIRBUS ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ»

«Ένας από τους πιλότους δεν ήταν στο πιλοτήριο του Airbus κατά τη συντριβή»

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ NEW YORK TIMES - ΔΕΙΤΕ ΤΗ 3D ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΙΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ

Ένας από τους πιλότους του γερμανικού Airbus που συνετρίβη την Τρίτη (24/03/2015) στις γαλλικές Άλπεις, με τραγικό απολογισμό το θάνατο 150 ανθρώπων, είχε σηκωθεί από το πιλοτήριο του αεροπλάνου και δεν κατάφερε να επιστρέψει στη θέση του πριν το αεροπλάνο προσκρούσει στο έδαφος, υποστηρίζει σε δημοσίευμά της η αμερικανική εφημερίδα New York Times, επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν στοιχεία από τον καταγραφέα συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης (μαύρο κουτί) - Για σενάριο «αυτοκτονίας» κάνουν λόγο τα γαλλικά ΜΜΕ.
«Ακούγεται μια ήρεμη συνομιλία μεταξύ των δύο πιλότων. Στη συνέχεια ο ένας ακούγεται να σηκώνεται και να βγαίνει έξω από το πιλοτήριο. Ο χειριστής που ήταν έξω από το πιλοτήριο χτυπά στη συνέχεια ελαφρά την πόρτα χωρίς να του απαντήσει κανείς», υποστηρίζει ένας ερευνητής του καταγραφέα των συνομιλιών. «Και τότε χτυπά την πόρτα πιο δυνατά αλλά και πάλι δεν λαμβάνει απάντηση. Δεν υπήρξε καμία απάντηση» λέει ο ερευνητής που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία του.
«Μπορεί κανείς να ακούσει ότι προσπαθεί να σπάσει την πόρτα», πρόσθεσε ο ερευνητής χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες. Δεν διευκρινίζεται αν ο πιλότος που είχε σηκωθεί από τη θέση του ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ή ο συγκυβερνήτης του.
Η αποκάλυψη των New York Times δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημες πηγές τη στιγμή που συνεχίζονται οι έρευνες των ειδικών του Γραφείου Ερευνών και Αναλύσεων στο Παρίσι, όπου βρίσκεται το μαύρο κουτί του μοιραίου Airbus, στο οποίο καταγράφονται όλοι οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο (CVR).
Δείτε live τι μεταδίδει η γαλλική τηλεόραση
Ειδικός, μιλώντας στο γαλλικό BFM TV, υποστήριξε ότι κάποιος «έριξε επίτηδες το αεροπλάνο» στο βουνό, τη στιγμή που το σενάριο αυτοκτονίας αναφέρεται από τα γαλλικά ΜΜΕ.
Ο Ζαν Σερά, μιλώντας στο BMF TV εξήγησε τη διαδικασία, και τόνισε ότι κάποιος, μέσα από το πιλοτήριο, είχε κλειδώσει την πόρτα: «Παίρνω το ρίσκο. Κάποιος έριξε το αεροπλάνο», υποστήριξε ο Σερά μιλώντας στο BFM TV, κάνοντας λόγο για «σενάριο αυτοκτονίας», τη στιγμή που το Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων στο Παρίσι δεν έχει κάνει κάποια ανακοίνωση σχετικά με τις νέες αποκαλύψεις.
Στη δημοσιότητα δόθηκε και ένα βίντεο που εξηγεί τη διαδικασία του κλειδώματος και του ξεκλειδώματος της πόρτας του πιλοτηρίου στα Airbus A320.
Όπως αναφέρεται στο βίντεο, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, είναι δυνατό να ξεκλειδώσει η πόρτα, απ'έξω, με τη χρήση ενός ειδικού κωδικού. Κάτι το οποίο ισχύει για παράδειγμα και στην περίπτωση που οι κυβερνήτες έχουν χάσει τις αισθήσεις τους.
Υπάρχει ωστόσο το ενδεχόμενο, όποιος βρίσκεται στο πιλοτήριο και έχει τις αισθήσεις του, να αρνηθεί το άνοιγμα της πόρτας, κάτι το οποίο φοβούνται κάποιοι στην περίπτωση του Airbus της Germanwings.
Δείτε το βίντεο:
Eπισήμως, ο διευθυντής της γαλλικής Υπηρεσίας Έρευνας και Ανάλυσης αεροπορικών δυστυχημάτων (BEA), τόνισε από την πλευρά του την Τετάρτη (25/03/2015), σε συνέντευξη Τύπου, πως πολλά από τα δεδομένα που έχουν ανακτηθεί, είναι αξιοποιήσιμα: «Καταφέραμε να ανακτήσουμε μέρος του ηχητικού υλικού και αξιοποιήσιμα αρχεία, ωστόσο, είναι πολύ νωρίς να προχωρήσουμε σε συμπεράσματα για το τι συνέβη», είπε ο Ρεμί Ζουτί, προσθέτοντας, ωστόσο, πως θα χρειαστεί χρόνος, ίσως και μήνες, για να ολοκληρωθεί η ανάλυση των δεδομένων που έχουν ανακτηθεί. Παράλληλα, δήλωσε πως δεν είναι γνωστή η διάρκεια των συνομιλιών, ούτε η γλώσσα στην οποία μιλούσαν οι κυβερνήτες.
boite noire copy copy
Όπως είπε ο Ρεμί Ζουτί, το Airbus της Germanwings συνετρίβη με μεγάλη ταχύτητα στη δύσβατη περιοχή των γαλλικών Άλπεων. Το τελευταίο μήνυμα από το πιλοτήριο ήταν συνηθισμένο, όπως είπε, και δήλωνε την πορεία του. Ένα λεπτό αργότερα, το αεροσκάφος άρχισε την καθοδική πορεία, που διήρκησε από 8 έως 10 λεπτά, μέχρι τη συντριβή του. Προς το παρόν, δεν υπάρχει εξήγηση, υποστήριξε ο επικεφαλής της υπηρεσίας, για το τι προκάλεσε την πτώση του αεροσκάφους, περιοριζόμενος μόνο στο να επιβεβαιώσει πως στο Αίρμπας δεν σημειώθηκε έκρηξη κι ότι συνέχιζε να πετάει κανονικά μέχρι να συντριβεί.
Ο γενικός εισαγγελέας της Μασαλίας Μπρις Ρομπέν, ο οποίος είναι επιφορτισμένος με τις έρευνες για τη συντριβή του A320 Germanwings, θα δώσει συνέντευξη Τύπου στις 12.30 τοπική ώρα (13.30 ώρα Ελλάδος).
Σύμφωνα με την πηγή που μετέχει στην αποκωδικοποίηση του καταγραφέα πτήσης, και την οποία επικαλούνται οι New York Times, η γλώσσα που ακούγεται είναι τα γερμανικά. Επίσης στο τέλος της ηχογράφησης ακούγεται ένας συναγερμός που προφανώς είναι το σήμα που προειδοποιεί για την προσέγγιση του αεροσκάφους στο έδαφος.
Μια άλλη πηγή των ερευνών δήλωσε προς το Γαλλικό Πρακτορείο ότι ο συγκυβερνήτης της πτήσης είχε μπει «πρόσφατα στην εταιρεία Germanwings που είναι θυγατρική της Lufthansa». Η πρόσληψή του έγινε περί τα τέλη του 2013 και στο βιογραφικό του είχε μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η εθνικότητα του δεν έχει αποσαφηνιστεί.
Δείτε τη 3D απεικόνιση με τα -μέχρι στιγμής- γνωστά δεδομένα για τη συντριβή του αεροπλάνου, από το NBC News:
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, η βουτιά του αεροσκάφους διήρκεσε περίπου 10 λεπτά μέχρι την πτώση στις γαλλικές Άλπεις και οι αρχές ερευνούν τι πραγματικά συνέβη εκείνες τις στιγμές στο πιλοτήριο. Αυτό που γνωρίζουν είναι ότι το αεροσκάφος χωρίς έγκριση άρχισε να κατεβαίνει από το ύψος που είχε και πετούσε στα 6.000 πόδια μέχρι που χάθηκε από τα ραντάρ και συνετρίβη.
Οι έρευνες συνεχίζονται σήμερα στο σημείο της συντριβής, ενώ οι εικόνες που μεταφέρουν οι άνδρες που συμμετέχουν είναι σοκαριστικές.
Σε δημοσίευμά της η γαλλική εφημερίδα Le Parisien, επικαλούμενη μαρτυρίες από διασώστες και άνδρες που συμμετέχουν στην επιχείρηση στις γαλλικές Άλπεις, αναφέρει ότι τόσο το αεροπλάνο όσο και τα πτώματα των θυμάτων έχουν κομματιαστεί: «Από τα πτώματα των επιβαινόντων δεν έχει μείνει σχεδόν τίποτα», ανέφερε ένας από τους ειδικούς που συμμετέχουν στις έρευνες, λέγοντας ότι θα είναι τρομερά δύσκολο να μεταφέρουν τα νέα στους συγγενείς των θυμάτων.

ΠΤΩΣΗ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ: ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ

Πτώση αεροπλάνου: Ένα μέλος του πληρώματος είχε κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο
Μία αποκάλυψη που βάζει ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ για τα αίτια της πτώσης του Airbus A320 της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις, δημοσιεύει η New York Times.
Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας αναφέρει ότι υπάρχει ακουστικό υλικό στο δεύτερο μαύρο κουτί που αποκαλύπτει ότι ένας από τους κυβερνήτες βγήκε από το πιλοτήριο και δεν κατάφερε ποτέ να ξαναμπεί καθώς η πόρτα ήταν κλειδωμένη. Εκείνος άρχισε να χτυπάει, αλλά δεν πήρε ποτέ απάντηση και στη συνέχεια προσπάθησε να τη σπάσει.
Σύμφωνα με ανώτερο στρατιωτικό αξιωματούχο που συμμετέχει στην έρευνα, η συζήτηση των πιλότων από την αρχή του ταξιδιού είναι ήρεμη όπως έχει καταγραφεί στο μαύρο κουτί. Κάποια στιγμή ο ένας πιλότος βγαίνει και στη συνέχεια δεν μπορεί να ξαναμπεί. «Χτυπά την πόρτα, αλλά δεν παίρνει καμία απάντηση. Κάποια στιγμή τον ακούς να προσπαθεί να τη σπάσει και τα χτυπήματα γίνονται όλο και πιο δυνατά. Ποτέ δεν λαμβάνει απάντηση», αναφέρει ο ερευνητής στο ρεπορτάζ της NYT.
Η αποκάλυψη της εφημερίδας δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί.
Αυτό που μέχρι τώρα έχουν κάνει επίσημο οι αρχές, είναι πως πριν την πτώση του αεροπλάνου δεν σημειώθηκε έκρηξη στον αέρα.

 Read more: http://www.newsbomb.gr/kosmos/news/story/570613/ptosi-aeroplanoy-enas-apo-toys-kyvernites-eixe-kleidothei-exo-apo-to-pilotirio#ixzz3VTX9S9cR

Airbus A320: Η διαδικασία κλειδώματος και ξεκλειδώματος της πόρτας

How To Lock and Unlock Airbus A320 Cockpit Door - Description and Procedures


Δημοσιεύτηκε στις 25 Μαρ 2015
in response/reaction to the story in the New York Times that goes on read :
"(...) A senior military official involved in the investigation described “very smooth, very cool” conversation between the pilots during the early part of the flight from Barcelona, Spain, to Düsseldorf, Germany. Then the audio indicated that one of the pilots left the cockpit and could not re-enter. “The guy outside is knocking lightly on the door, and there is no answer,” the investigator said. “And then he hits the door stronger, and no answer. There is never an answer.” He said, “You can hear he is trying to smash the door down.”(...)" source : http://www.nytimes.com/2015/03/26/wor...

The video is of the sole propriety of:
Airbus Reinforced Cockpit Door Description And Procedure
Produced by Group Master Image
Directed by Bertrand Sirven
Airbus GDCM / SCM12 / STSV / MASTER IMAGE September 2002


 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg