Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Αφιέρωμα : Πάνος Γαβαλάς-Ρία Κούρτη

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Πάνος Γαβαλάς
Γέννηση 26 Νοεμβρίου 1926
Τόπος γέννησης Βατραχονήσι (Μετς)
Θάνατος 3 Δεκεμβρίου 1988 (62 ετών)
Εθνικότητα Ελληνική
Υπηκοότητα Ελληνική
Είδος Τέχνης Τραγουδιστής
Καλλιτεχνικά ρεύματα Λαϊκό
Ο Πάνος Γαβαλάς (26 Νοεμβρίου 1926, Βατραχονήσι (Μετς) - 3 Δεκεμβρίου 1988) ήταν Έλληνας λαϊκός τραγουδιστής, συνθέτης και μουσικός.

Βιογραφικά στοιχεία

Γεννήθηκε στο Βατραχονήσι, που είναι γνωστό σήμερα ως τη συνοικία της Αθήνας Μετς. Ερμήνευσε γνωστά τραγούδια όπως: «Σήκω πάνω κάτσε κάτω», «Στο σταυροδρόμι», «Δε με πονάς», «Φύγε κι άσε με», «Πήρε φωτιά μια καρδιά», «Άσε με πια», «Λαϊκό τσα-τσα», «Κάθε λιμάνι και καημός», «Όνειρο δεμένο», «Οι Γλάροι», «Άμα θες να φύγεις φύγε», «Γλυκέ μου τύραννε», «Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο». Ίδρυσε τη δισκογραφική εταιρία "Σονάτα".

Δισκογραφία

  • 1966-Οι Γλάροι
  • 1967-Η πόρτα ανοίγει
  • 1967-Τραγουδά Πάνο Γαβαλά
  • 1968-Κεχριμπαρένιες χάντρες
  • 1968-Πενιές καημοί και όνειρα
  • 1970-Μια φορά μονάχα ζούμε
  • 1970-Πάνος Γαβαλάς
  • 1970-Πήρε φωτιά μια καρδιά
  • 1971-Σήμερον σ΄ αυτόν τον δίσκο
  • 1971-Στο καπηλειό στο Πέραμα
  • 1975-Σεμνά και ταπεινά
  • 1976-Οι Επιτυχίες μου
  • 1976-Εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα
  • 1977-14 Χρυσές Επιτυχίες
  • 1977-Λαϊκές συγκινήσεις
  • 1978-Τα Καλύτερα μου τραγούδια
  • 1979-Επίκαιρα και λαϊκά
  • 1980-Ένας σταθμός
  • 1982-Αξέχαστες Επιτυχίες
  • 1982-Μια περιπέτεια
  • 1983-Αξέχαστες Επιτυχίες 2
  • 1984-Είναι ώρα για αγκαλιά
  • 1984-Η Χρυσή εποχή 1954-1961 Νο 1
  • 1984-Η Χρυσή εποχή 1954-1961 Νο 2
  • 1985-Η Χρυσή εποχή 1954-1961 Νο 5
  • 1985-Η Χρυσή εποχή 1954-1961 Νο 15
  • 1986-Μια ανάσα
  • 1987-Λαμπράκη-Δυο δυο
  • 1989-Τραγουδώντας τις εποχές 2
  • 1991-Οι Μεγάλες Επιτυχίες
  • 1992-Αγγελόπουλος-Μαζί
  • 1993-Συγχαρητήρια
  • 1994-Από τους θησαυρούς των 45 στροφών
  • 1994-Δισκογραφία Τσιτσάνη 8 (Πάνου - Γαβαλάς)
  • 1994-Λαϊκές συγκινήσεις-Μια περιπέτεια
  • 1995-Επιτυχίες από τις 45 στροφές Νο 1
  • 1996-Επιτυχίες από τις 45 στροφές Νο 2
  • 1995-Τα πορτραίτα της Μίνως ΕΜΙ-15
  • 1996-Τραγούδια Από Τις 45 Στροφές
  • 1996-Μεγάλες Επιτυχίες
  • 1997-Τραγούδια Από Τις 45 Στροφές Νο 2
  • 1997-Έτσι είναι πάντα μ΄ ένα Αντίο
  • 1998-Οι Μεγάλες φωνές του Ελληνικού τραγουδιού
  • 1998-Τραγούδια Από Τις 45 Στροφές Νο 3
  • 1999-Πάλι με χαράματα
  • 2000-Τραγούδια Από Τις 45 Στροφές Νο 4
  • 2001-18 Μεγάλες Επιτυχίες
  • 2002-Μεγάλοι Έλληνες Ερμηνευτές Νο 3
  • 2003-22 Μεγάλες Επιτυχίες
  • 2005-Κάθε καημός και δάκρυ
  • 2006-14 Μεγάλα τραγούδια
  • 2006-Ανθολογία - 1926-1988 (4 Cd)
  • 2007-Από τις 78 στροφές (1954 - 1960) (4 Cd)
  • 2008-Αναπολώντας τα παλιά
  • 2009-Το Ελληνικό τραγούδι Νο 11








Πάνος Γαβαλάς: 85 μεγάλες επιτυχίες



















Πάνος Γαβαλάς: 85 μεγάλες επιτυχίες
Αριθμός Δίσκων: (5)
Εταιρεία: LYRA
Κυκλοφορία: 2010
Ο πρώτος δίσκος
Γλυκέ μου τύραννε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιάννης Κυριαζής | Στίχοι: Γιάννης Γαβαλάς
Ας ήταν να ερχόσουν | να σ’ έβλεπα λιγάκι | ετούτη τη βραδιά | με σένανε, το ξέρεις, | έχω κρυφό μεράκι | και πόνο στην καρδιά. | Γλυκέ μου τύραννε | να μην ξημέρωνε | ετούτη τη βραδιά | να μην πονάω πια. | Ο πόνος της αγάπης | είναι μεγάλο ντέρτι | και καίει σαν φωτιά, | και μ’ έκαψε κι εμένα | που αγάπησα εσένα | βαθιά μες στην καρδιά. | Γλυκέ μου τύραννε | να μην ξημέρωνε | και όλη τη βραδιά | να σ’ έχω αγκαλιά.
Το χτύπημα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Μου δίνεις πίσω τα κλειδιά που σου `χα δώσει μια βραδιά | και μου δηλώνεις πως θα φύγεις να μ’ αφήσεις | με δυο φιλιά, μηχανικά, μου λες αντίο βιαστικά | και μου φορτώνεις μαύρες σκέψεις κι αναμνήσεις. | Το χτύπημα το δέχομαι δίχως να σ’ εμποδίσω | μα την καρδιά που σου `δωσα πώς θα την πάρω πίσω | του χωρισμού την κόλαση μπορεί να συνηθίσω | χωρίς καρδιά στα στήθια μου, για πες μου, πώς θα ζήσω. | Μου δίνεις πίσω τα κλειδιά και μου ανάβεις τη φωτιά | με κάνεις στάχτη κι ούτε δίνεις σημασία | το βρίσκεις εύκολο κι απλό, μα πες μου, σε παρακαλώ | πως θα χωρίσουν δυο καρδιές που γίναν μία.
Τίποτα, τίποτα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς | Μουσική: Πάνος Γαβαλάς
Δε θέλω πια ποτέ να σου ξαναμιλήσω | ούτε και θέλω πια στα μάτια να σε ιδώ. | Να σε ξεχάσω προσπαθώ και το πιστεύω | γιατί με πλήγωσες και πια δε σ’ αγαπώ | Τίποτα, τίποτα, τίποτα, τίποτα | δεν θέλω από σένα. | Τίποτα, τίποτα, τίποτα, τίποτα. | Να μη σε δω. | Εσύ με σκότωσες, δεν κάνεις πια για μένα. | Να σε ξεχάσω προσπαθώ. | Δε θα `ρθω πια ποτέ να σε ξαναενοχλήσω | κι ούτε της πόρτας το σκαλί σου δεν πατώ. | Είμαι από κείνα τα παιδιά που τη γυναίκα | να την μοιράζομαι με άλλον δεν μπορώ. | Τίποτα, τίποτα ...
Μια περιπέτεια Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Κατάλαβα τι θέλεις από μένα | Αισθήματα κι αγάπες μην πουλάς | (να καίγομαι θα θέλεις για σένα | Και εσύ να με κοιτάς και να γελάς) | Μια περιπέτεια ζητάς, μια περιπέτεια | Ένα καπρίτσιο που δεν ξέρεις τη συνέπεια | Με τον καημό να γελάς θέλεις συνέχεια | Μια περιπέτεια ζητάς, μια περιπέτεια | Κατάλαβα και ξέρω τι γυρεύεις | Το χόμπι σου να κάνεις προσπαθείς | (συνήθισες εσύ να κοροϊδεύεις | Μα πρόσεχε μαζί μου θα μπλεχτείς
Κάνε στοπ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Χίλιες φορές μπερδεύτηκα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Δώσ’ μου μια καρδιά μεγάλη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Ιωάννα Γεωργακοπούλου | Στίχοι: Ιωάννα Γεωργακοπούλου
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Σαδισμός Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς  & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μαζί στην κόλαση Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Πού γυρίζεις Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Φοβάμαι πως ναι Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Σε γελάσανε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Αγάπη μου καινούρια Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μες στους πονεμένους ένας παραπάνω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Γιώργος Κυριαζής | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Έκανα λάθος Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Φλόγα και καπνός Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Άφησέ με Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Ο δεύτερος δίσκος
Στο σταυροδρόμι Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Στο σταυροδρόμι σε βρήκα και με βρήκες | κι είχαμε νιώσει της αγάπης τον παλμό | μα κάποιο βράδυ πως βαρέθηκες μου είπες | και δίχως λόγο μου ζητούσες χωρισμό | Στο σταυροδρόμι στο σταυροδρόμι | εκεί που μου `πες μ’ αγαπάς | εκεί άλλαξες γνώμη | Στο σταυροδρόμι στην ίδια τη γωνία | εκεί που σμίξαν η χαρά με τον καημό | θα περιμένω με λαχτάρα κι αγωνία | γλυκιά μου αγάπη το δικό σου γυρισμό | Στο σταυροδρόμι στο σταυροδρόμι | εκεί που μου `πες μ’ αγαπάς | εκεί άλλαξες γνώμη
Ένας σταθμός Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Ένας σταθμός πειρατικός, είναι ο δικός μας ο δεσμός | γλυκιά μου αγάπη | Ένας σταθμός πειρατικός, κι όλος ο κόσμος ο κακός | τον έχει άχτι | Οι συναντήσεις μας κρυφές, σαν εκπομπές πειρατικές | Με αγωνία και με φόβο, στις καρδιές | Ένας σταθμός με ωραία τραγούδια | Είναι ο δικός μας ο παράνομος δεσμός | Και τα φιλιά σαν κλεμμένα λουλούδια | Της αμαρτίας τα μαραίνει ο καημός | Ένας σταθμός πειρατικός, είναι ο δικός μας ο δεσμός | Κρυφά φτιαγμένος | Ένας σταθμός πειρατικός, κυνηγημένος διαρκώς | Κατατρεγμένος | Οι συναντήσεις μας κρυφές, σαν εκπομπές πειρατικές | Με αγωνία και λαχτάρα, στις καρδιές | Ένας σταθμός με ωραία τραγούδια | Είναι ο δικός μας ο παράνομος δεσμός | Και τα φιλιά σαν κλεμμένα λουλούδια | Της αμαρτίας τα μαραίνει ο καημός
Πολύ σ΄ αγαπώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Αν είναι έγκλημα και αν αμάρτησα γιατί σ’ αγάπησα ας δικαστώ | Στα κάτεργα κι αν με στείλουνε δε μετανιώνω γι’ αυτό | Αν είμαι ένοχος κι αν είναι λάθος μου αυτό το πάθος μου το δυνατό | Δεν πρόκειται να με κάνουνε γνώμη ν’ αλλάξω εγώ. | Πολύ σ’ αγαπώ, πολύ σ’ αγαπώ | Και παίρνω γι’ αυτό την ευθύνη | Πολύ σ’ αγαπώ κι αν κάνω κακό | Υπάρχει θεός και ας με κρίνει. | Αν είναι έγκλημα και αν αμάρτησα γιατί σ’ αγάπησα αληθινά | Θα έγινε που αγάπησα ίσως για πρώτη φορά | Αν είμαι ένοχος ας με δικάσουνε και ας μου βάλουνε ποινή βαριά | Δεν πρόκειται να σε βγάλουνε απ’ την δική μου καρδιά.
Η αχάριστη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δε ρώτησες τόσον καιρό για μένα | πώς πέρασα, τρελή, στην ξενιτιά | σ' αγάπησα, δυστύχησα για σένα | και σέρνομαι, κακούργα, μακριά | Τα βάσανά μου μ' έριξαν στα ξένα | και μ' έχουν της ζωής κατάδικο | αχάριστη, δεν πόνεσες για μένα | κι αυτό το βρίσκω να 'ναι άδικο | Μου είπανε πως ζεις ευτυχισμένη | θεότρελη, στα πλούτη κολυμπάς | μα μια κατάρα πάντα θα σε δέρνει | του προδομένου ο πόνος της καρδιάς
Αρχόντισσα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
 Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κουράστηκα για να σε αποκτήσω | αρχόντισσά μου μάγισσα τρελή | σαν θαλασσοδαρμένος μες στο κύμα | παρηγοριά ζητούσα ο δόλιος στη ζωή | Πόσες καρδούλες έχουν μαραζώσει | και ξέχασαν για πάντα τη ζωή | μπροστά στ' αρχοντικά σου τα στολίδια | σκλαβώθηκαν για σένα ξένοι και ρωμιοί | Αρχόντισσα τα μαγικά σου μάτια | τα ζήλεψα τα έκλαψα πολύ | φαντάστηκα, σκεφτόμουνα παλάτια | μα συ με γέμισες μαρτύριο στη ζωή
Πέφτεις σε λάθη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πέφτεις σε λάθη τι έχεις πάθει | και κάθε μέρα βρίζεις και γελάς | με πικραίνεις σαν ξένο με κοιτάς | και στο ρέμα με τραβάς | Δεν είσαι κείνη που 'χα γνωρίσει | κι ήτανε σφάλμα να σε παντρευτώ | με προδίνεις και πρέπει να σε βρει | τιμωρία σοβαρή | Έχεις αλλάξει και μ' έχεις κάψει | την προσβολή σου δε θα τη δεχτώ | δε σ' αντέχω κυρά μου δε βαστώ | και το δρόμο μου τραβώ
Ένας διαβάτης Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Αυτό το βράδυ το σκοτεινό | είμαι μονάχος και σε ζητώ | πού να γυρίζεις πού να γλεντάς | με ποιόν τα πίνεις και με ξεχνάς. | Με πνίγει απόψε η ερημιά | και παίρνω σβάρνα τα καπηλειά | τρέχω στους δρόμους εδώ και 'κει | κανείς δεν ξέρει που να 'σαι εσύ. | Ένας διαβάτης είμαι και 'γώ | χωρίς να ξέρω για που τραβώ | χωρίς ελπίδα μες τη καρδιά | ψάχνω για να βρω παρηγοριά.
Σ’ ένα βράχο φαγωμένο (Πάνω σ' ένα βράχο) Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Σ’ ένα βράχο φαγωμένο | από κύμα αγριωπό | ένα σούρουπο είχα κάτσει | λίγο να συλλογιστώ. | Κάθε βήμα στη ζωή μου | είναι πόνος και συμφορά, | θέλω ο δόλιος να πετάξω | μα δεν έχω τα φτερά. | Έτσι μ’ έχει καταντήσει | των ανθρώπων η οργή,  | στρώμα να ’χω τα χορτάρια | και προσκέφαλο τη γη.
Στρώσε μου να κοιμηθώ (Πήρα τη στράτα κι έρχομαι) Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πήρα τη στράτα κι έρχομαι | μες στη βροχή και βρέχομαι | στα σκαλοπάτια σου εγώ σφυρίζω | άνοιξε μέσα για να μπω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Να με στεγνώσεις με φιλιά | μες στη θερμή σου αγκαλιά | και μη μ' αφήσεις πια να ξαναφύγω | κοντά σου βάλε με να ζω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Κανένα μάτι μη μας δει | πέτα σαν πρώτα το κλειδί | και έχεις το λόγο μου | γλυκιά μου αγάπη | στιγμή δεν θα σ' απαρνηθώ | και στρώσε μου να κοιμηθώ
Ξεκινά μια ψαροπούλα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Ξεκινάει μια ψαροπούλα | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Ξεκινά μια ψαροπούλα | απ' την Ύδρα τη μικρούλα | και πηγαίνει για σφουγγάρια | όλο γιαλό | όλο γιαλό | Έχει μέσα παλληκάρια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει μέσα παλληκάρια | που βουτάνε για σφουγγάρια | γιούσες κι όμορφα κοράλλια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει Συμιακούς Καλύμνιους | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει Υδραίους και Ποριώτες | Αιγινήτες και Σπετσιώτες | που 'ναι όλοι παλληκάρια | απ' το γιαλό | μες στο γιαλό | Γεια χαρά σας παλληκάρια | και στο καλό | και στο καλό | Γεια χαρά σας παλληκάρια | να μας φέρετε σφουγγάρια | γιούσες κι όμορφα κοράλλια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό
Καπετάν Αντρέα Ζέπο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Μια ψαροπούλα | είναι αραγμένη | μπρος στ' ακρογιάλι | το Ζέπο περιμένει | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | χαίρομαι όταν σε βλέπω | χαίρομαι όταν σε βλέπω | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | Όλοι καλάρουνε | μα δε πιάνουν ψάρια | καλάρ' ο Ζέπος | και πιάνει καλαμάρια | Έγια μόλα έγια λέσα | έχει ο σάκος ψάρια μέσα | έχει ο σάκος ψάρια μέσα | έγια μόλα έγια λέσα | Μέσ' απ' το τσούρμο του | βγαίνουν ιππότες | έξ' είν' απ' την Κούλουρη | κι έξ' Αϊβαλιώτες | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | χαίρομαι όταν σε βλέπω | χαίρομαι όταν σε βλέπω | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | Έγια μόλα έγια λέσα | έμπα στη βαρκούλα μέσα | έμπα στη βαρκούλα μέσα | έγια μόλα έγια λέσα
Βαγγελίτσα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Για πες μου τι σου έκανα | και πήγες μακριά μου Βαγγελίτσα μου | και πήγες μακριά μου μικρή κουκλίτσα μου | Το μόνο μου παράπονο | είναι που δε σε βλέπω Βαγγελίτσα μου | είναι που δε σε βλέπω μικρή κουκλίτσα μου | Και μοναχός μου απορώ | το νου μου πώς τον έχω Βαγγελίτσα μου | το νου μου πώς τον έχω μικρή κουκλίτσα μου | Κοίταξε να συμμορφωθείς | κοίτα να βάλεις γνώση Βαγγελίτσα μου | κοίτα να βάλεις γνώση μικρή κουκλίτσα μου
Σούρτα φέρτα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Φύγε, φύγε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Η ζήλια σου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Δε με κατάλαβες Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Δε φταίω εγώ που σε αγάπησα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Γιώργος Κυριαζής | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Ο τρίτος δίσκος
Σήκω πάνω, κάτσε κάτω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες | Μου `λεγες το άσπρο μαύρο και το μπλε για κόκκινο | και δεν έδειχνες για μένα μια σταλιά φιλότιμο | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ’ αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω έκανες την πλάκα σου | και με χίλια παρακάλια μου `δινες τα χάδια σου | Μια μεγάλη τυραννία ήταν η αγάπη σου | τώρα φεύγω και στον τοίχο χτύπα το κεφάλι σου | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ’ αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω έκανες την πλάκα σου | και με χίλια παρακάλια μου `δινες τα χάδια σου | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ’ αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες
Μια ανάσα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Μια ανάσα, μια ανάσα, δάνεισέ μου, για να ζήσω, | μια ανάσα και θα στην γυρίσω πίσω. | Πίστεψέ με, δεν υπάρχει άλλη λύση, | μια ανάσα στη ζωή θα με κρατήσει. | Μια ανάσα, δώσ’ μου, δώσ’ μου, | δε θα μετανιώσεις, έννοια σου, | η ζωή κι ο θάνατός μου, | είναι μέσ’ τα χέρια σου. | Μη μ’ αφήνεις, μη μ’ αφήνεις να πεθάνω μοναχός μου, | μη μ’ αφήνεις, είσαι εσύ, ο άνθρωπός μου, | προσπαθώ αυτό το τέλος ν’ αποφύγω, | κοίταξέ με πως βουλιάζω λίγο, λίγο.
Ο σωσίας Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Στα μονοπάτια μας Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μελαχρινάκι Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μια θάλασσα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Χαλάλι ό,τι έδωσα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Χρόνια η αγάπη μας πετά στα σκοτεινά, | μέσα στη νύχτα το σκοτάδι τον χιονιά, | χάθηκαν τόσα δειλινά, ο πυρετός μας κυβερνά, | και η χαρά μονάχα δίπλα μας περνά. | Χαλάλι ότι έδωσα, χαλάλι, | δεν συνηθίζω υπερβολές, | κυρίες είναι λίγες λέω πάλι, | ενώ γυναίκες είναι πολλές. | Με τι κουράγιο να βαδίσουμε μπροστά, | ένα δεσμό δεν τον μετρήσαμε σωστά, | είναι ανάγκη να σου πω, ότι κι αν γίνει σ’ αγαπώ, | για όσα ζήσαμε ποτέ δε θα ντραπώ.
Γλυκιά μου αγάπη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Έλα, έλα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Τότε που ζούσαμε μαζί Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιώργος Κυριαζής | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Εσυνήθισα κοντά σου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Στέλιος Ζαφειρίου
 Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μ’ αγαπάς, δε μ’ αγαπάς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Πώς να την ξεχάσω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιώργος Σαμολαδάς | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
 Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Τι το λες Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Ποιος μπορεί Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Φτάνει η αγάπη σου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Φτάνει η αγάπη σου φτάνει | δεν μπορώ άλλο φτάνει | δεν αντέχω πια | Φτάνει πως το λένε πια φτάνει | μου μαράζωσες φτάνει | την φτωχή μου καρδιά | Απ’ τον καιρό που ήρθες δίπλα μου εσύ | μια μαύρη κόλαση έχει γίνει η ζωή μου | και το μαράζι μου `χει φάει την ψυχή | κι ο στεναγμός είναι συνέχεια μαζί μου | Φτάνει η αγάπη σου φτάνει | δεν μπορώ άλλο φτάνει | δεν αντέχω πια | Φτάνει πως το λένε πια φτάνει | μου μαράζωσες φτάνει | την φτωχή μου καρδιά | Εσύ με γέλασες με ένα γλυκό φιλί | και γω σου έδωσα τα πάντα τι αστείο | και μου `χεις γίνει εφιάλτης στη ζωή | φύγε λοιπόν και μην μου πεις ούτε αντίο
Τσιγγάνα αγάπη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Ο τέταρτος δίσκος
Μη μου μιλάτε (Εγώ παρέα θα κάνω με τον πόνο μου) Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Μη μου μιλάτε | απόψε θέλω μόνος μου | να πιω μονάχος σε τούτη τη γωνιά | Εγώ παρέα θα κάνω με τον πόνο μου | Μη μου μιλάτε αφήστε με μόνο μου | Έχω μαράζι στη καρδιά | Έχω μαράζι στη καρδιά | Μη μου μιλάτε | απόψε θέλω μόνος μου | να ξαναφέρω στο νου μου τα παλιά | Και μια αγάπη που πήρε τον πόνο μου | Μη μου μιλάτε αφήστε με μόνο μου | Έχω μαράζι στην καρδιά | Εγώ παρέα θα κάνω...
Υποκρισία Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Θα διαδώσω έξυπνα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Θα βγάλω μια διάδοση | πως έχω μπατιρίσει | να δω ο κάθε φίλος μου | τι στάση θα κρατήσει | Και η γυναίκα π’ αγαπώ | πόση αγάπη θα `χει | σαν θα `βρει μες στην τσέπη μου | δραχμή πως δεν υπάρχει | Θα διαδώσω έξυπνα | στον άσο ότι έμεινα | και θα φανούν χειροπιαστά | ποιοι μ’ αγαπούν για τα λεφτά | Θα βγάλω μια διάδοση | τα πέριξ να βουίξουν | ποιοι έχουνε φιλότιμο | να μου το αποδείξουν | Με ρούχα κουρελιάρικα | στους δρόμους θα γυρνάω | και στων ανθρώπων τις καρδιές | την μπέσα θα μετράω | Θα διαδώσω έξυπνα | στον άσο ότι έμεινα | και θα φανούν χειροπιαστά | ποιοι μ’ αγαπούν για τα λεφτά
Ο μαχαραγιάς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ο μαχαραγιάς βγαίνει σεργιάνι | με νταούλια και βιολιά | θα σκορπίσει για να κάνει κέφι | λίρες και φλουριά. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς. | Το λαχταριστό γυμνό χαρέμι | μπρος του σαν περνά | αναστέναξε και σιγοτρέμει | και τον προσκυνά. | Κι όλος ασικλίκι | κουνάει το σαρίκι | ο μαχαραγιάς. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς...
Πείσμα εσύ, πείσμα κι εγώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Λέγε, λέγε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Τα μεγάλα φώτα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Εκείνοι που δεν κλάψανε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Οι σημερινοί ρεμπέτες Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Τα νέα σου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Χαρά σ’ εκείνον Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Γλέντα, καρδιά μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Στέλιος Ζαφειρίου
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Τα παράνομα φιλιά Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μαζί στα πέλαγα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Και τι έγινε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Αναπολώντας τα παλιά Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλά
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Λέω ό, τι λες Τραγούδι: Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Ο πέμπτος δίσκος
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Στέλιος Ζαφειρίου
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα είναι η αγάπη σου | βασανίζομαι με σένα μα χαλάλι σου | Κάθομαι κοντά σου γιατί σ’ αγαπώ | και ας υποφέρω κι ας καρδιοχτυπώ | μα και να φύγω μακρυά σου δεν μπορώ | Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα είναι κι η αγκάλη σου | και παιδεύομαι με σένα μα χαλάλι σου
Για σένα τα πάντα στερήθηκα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Γλυκιά μου αμαρτία Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Συννεφάκι Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Δυναστεία Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μια φωτιά Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Αγγέλα Βασιλοπούλου | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Φέρτε μου ακόμα ένα κρασί Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Απόψε, φίλοι μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Πολύ το βιάζεσαι Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
 Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Δε με θυμάσαι πια Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Πρέπει να μείνω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Η ζημιάρα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Πόσο υπομονή να κάνω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Ιωάννης Γαβαλάς | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Τι θα πει Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Για έρωτα δεν ήμουνα εγώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Ελευθερία Κουρμάζου
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Μάνα, πατρίδα κι αγάπη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιώργος Κυριαζής | Στίχοι: Ιωάννης Γαβαλάς
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.
Πάλι θα φύγεις Τραγούδι: Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Οι στίχοι του τραγουδιού αυτού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν.

http://aristos1947.blogspot.gr/2013/04/85.html 

Πάνος Γαβαλάς Γλυκέ μου τύραννε

apitharxos1453

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg