Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015

Συγκυβερνήτης σε κρίση




Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015, 13:43 
Άφωνη παρακολουθεί η κοινή γνώμη τη δραματική τροπή που παίρνει η υπόθεση με τη συντριβή του Airbus της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις το πρωί της Τρίτης.
Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε ηθελημένα τη διαδικασία καθόδου του αεροσκάφους, έχοντας κλειδώσει έξω από το πιλοτήριο τον κυβερνήτηΣύμφωνα με τα όσα υποστήριξε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας Brice Robby κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο συγκυβερνήτης κλειδώθηκε στο πιλοτήριο και ενεργοποίησε το σύστημα καθόδου του αεροσκάφους. Παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες του πιλότου να εισέλθει στο cockpit, ο συγκυβερνήτης δεν άνοιξε την πόρτα και δεν απάντησε ποτέ στην επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου.

Ουσιαστικά, ο εισαγγελέας έκανε λόγο για οικειοθελή απόφαση του δεύτερου κατά σειρά χειριστή να μην επιτρέψει την πρόσβαση άλλων στο πιλοτήριο.
Ο συγκυβερνήτης του μοιραίου αεροσκάφους 
Ο συγκυβερνήτης του μοιραίου αεροσκάφους

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σ' ένα περιστατικό που σημειώθηκε στην αρχή της πτήσης, όταν ο κυβερνήτης ενημερώνει τον συγκυβερνήτη για την πορεία την οποία θα ακολουθήσει το αεροσκάφος μέχρι την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ. Ειδικότερα, ο συγκυβερνήτης δεν ζήτησε λεπτομέρειες για το δρομολόγιο (προορισμός, ύψος πτήσης κ.λπ.), γεγονός που δείχνει ότι ήταν αποφασισμένος.
Στο κέντρο ο εισαγγελέας της Μασσαλίας 
Στο κέντρο ο εισαγγελέας της Μασσαλίας

Ο εισαγγελέας επεσήμανε επίσης ότι πρόκειται για Γερμανό πολίτη, ο οποίος δεν βρίσκεται σε λίστα ατόμων που σχετίζονται με εξτρεμιστικές ομάδες που στοχεύουν να θέσουν σε κίνδυνο την εδαφική ακεραιότητα και τη δημόσια ασφάλεια σε χώρες της Δύσης. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ειπώθηκε ακόμη πως, βάσει των δεδομένων από το «μαύρο κουτί», τόσο το πλήρωμα όσο και οι επιβάτες είχαν αντιληφθεί τα όσα τραγικά συνέβαιναν στο μπροστινό τμήμα του αεροπλάνου, καθώς ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν από τη συντριβή ακούγονται κραυγές απόγνωσης.


Τα ονόματα των πιλότων

Νωρίτερα, η Bild έδωσε στη δημοσιότητα τα ονόματα των δύο πιλότων της μοιραίας πτήσης του Airbus. Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα, πρόκειται για τους Πάτρικ Σ. (πιλότος) από το Ντίσελντορφ και Αντρέας Λ. (συγκυβερνήτης) από το Μόνταμπαρ της Ρηνανίας.

Ο Αντρέας Λ. είχε σχετικά λίγες ώρες πτήσης (630), σύμφωνα με ανακοίνωση της θυγατρικής της Lufthansa. Στην ίδια ανακοίνωση επίσης ότι ο συγκυβερνήτης είχε προσληφθεί το 2013 από τη γερμανική εταιρεία χαμηλού κόστους. Όσον αφορά στον κυβερνήτη του αεροσκάφους που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις ήταν ενεργός πιλότος για περισσότερα από 10 έτη, με πάνω από 6.000 ώρες σε cockpit αεροσκαφών Airbus.

Οι κανόνες ασφαλείας στο cockpit

Έμπειροι πιλότοι είχαν μιλήσει, νωρίτερα, στο zougla.gr για τα διάφορα σενάρια που κυκλοφορούσαν, αφήνοντας μικρές πιθανότητες η συντριβή να οφείλεται σε μηχανική βλάβη.
Έμπειροι πιλότοι είχαν μιλήσει, νωρίτερα, στο zougla.gr για τα διάφορα σενάρια που κυκλοφορούσαν, αφήνοντας μικρές πιθανότητες η συντριβή να οφείλεται σε μηχανική βλάβηΕιδικότερα, εξήγησαν πως το συγκεκριμένο αεροπλάνο λειτουργεί μέσω ενός υπολογιστή, εννοώντας πως «πρόκειται για έναν εξελιγμένο τύπο αεροσκάφους όπου τα πάντα λειτουργούν ηλεκτρονικά». «Ο αυτόματος πιλότος μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο σε περίπτωση πολλαπλών βλαβών που παρουσιάζει το αεροσκάφος κατά τη διάρκεια της πτήσης» σημείωσαν. Αυτό σημαίνει πως, αν το αεροπλάνο εμφανίσει μια μεμονωμένη βλάβη, ο αυτόματος πιλότος συνεχίζει να λειτουργεί.

Όσον αφορά στο ενδεχόμενο το Airbus Α320 της Germanwings να παρουσίασε βλάβη στα πηδάλια, οι ειδικοί τόνισαν στο zougla.gr ότι «υπάρχουν τεχνικές οδηγίες που καθοδηγούν το πλήρωμα των αεροσκαφών για παν ενδεχόμενο, μέσα σε αυτές σίγουρα είναι η βλάβη πηδαλίων, για την οποία ενεργοποιείται άμεσα ένα τριπλό σύστημα για να αντιμετωπιστεί».

Aξίζει να σημειωθεί ότι για την πρόσβαση στο πιλοτήριο απαιτείται η εισαγωγή κωδικού σε ειδικό μηχάνημα, ο οποίος είναι μυστικός και τον γνωρίζουν μόνον ορισμένα εκ των μελών του πληρώματος.

Δείτε τι προβλέπει το πρωτόκολλο για τους κανόνες λειτουργίας του πιλοτηρίου:

 


To μυστικό κρύβεται στο πιλοτήριο

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015, 12:40


Δύο εικοσιτετράωρα μετά την αεροπορική τραγωδία στις γαλλικές Άλπεις, κατά την οποία οι 150 επιβάτες του Airbus της Germanwings βρήκαν ακαριαίο θάνατο, πέπλο μυστηρίου εξακολουθεί να καλύπτει τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες το αεροπλάνο έχασε ύψος και τελικά συνετρίβη.

«Κλειδί» στην υπόθεση αποτελoύν τα όσα διαδραματίστηκαν στο cockpit του Airbus, έπειτα και από την αποκάλυψη ότι ο ένας εκ των δύο πιλότων έφυγε από το πιλοτήριο και δεν μπόρεσε ποτέ να επιστρέψει.

«Κλειδί» στην υπόθεση αποτελούν τα όσα διαδραματίστηκαν στο cockpit του Airbus, έπειτα και από την αποκάλυψη ότι ο ένας εκ των δύο πιλότων έφυγε από το πιλοτήριο και δεν μπόρεσε ποτέ να επιστρέψειΈμπειροι πιλότοι με χιλιάδες ώρες στο ενεργητικό τους ανέλυσαν στο zougla.gr τα πιθανά σενάρια που μπορεί να προκάλεσαν τη μοιραία πτώση.

Στα ερωτήματα γιατί ο χειριστής που έφυγε από το πιλοτήριο δεν μπορούσε να ανοίξει την πόρτα, όπως αναφέρει ερευνητής στους «New York Times», αλλά και τι έκανε ο δεύτερος πιλότος που βρισκόταν στο cockpit, εμπειρογνώμονες απαντούν ότι είναι κανόνας να μένει πάντα ένα άτομο στη θέση του και ότι υπάρχει δυνατότητα να ανοίξει η πόρτα που οδηγεί στο πιλοτήριο ακόμα και σε περίπτωση βλάβης.

Μέχρι στιγμής δεν έχει εξακριβωθεί ποιος από τους δύο πιλότους βρέθηκε έξω από το πιλοτήριο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Lufthansa, ο συγκυβερνήτης του μοιραίου αεροσκάφους της Germanwings είχε στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσης. Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι ο συγκυβερνήτης είχε προσληφθεί το 2013 από τη γερμανική εταιρεία χαμηλού κόστους.

Όπως έγινε γνωστό την Τρίτη, ο κυβερνήτης του αεροπλάνου ήταν ενεργός πιλότος για περισσότερα από 10 έτη, με πάνω από 6.000 ώρες σε cockpit αεροσκαφών Airbus.

Aυτοκτονία του πιλότου «βλέπουν» Γάλλοι ειδικοί

Την ίδια ώρα, Γάλλοι ειδικοί μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων εξέφρασαν την εκτίμηση ότι το αεροπλάνο ενδεχομένως να συνετρίβη έπειτα από απόφαση του ενός εκ των δύο πιλότων να δώσει τέλος στη ζωή του.

Από τη στιγμή που ο ένας εκ των δύο χειριστών του αεροσκάφους βρισκόταν εκτός cockpit και εφόσον, σύμφωνα με τα στοιχεία του μαύρου κουτιού, ο δεύτερος δεν απαντούσε στις εκκλήσεις του πρώτου να ανοίξει την πόρτα του πιλοτηρίου, είναι πολύ πιθανό το σενάριο της αυτοκτονίας, υποστηρίζουν.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, δύο είναι τα πιθανά σενάρια: ο πιλότος που βρισκόταν εντός του cockpit είτε αποφάσισε να αυτοκτονήσει ρίχνοντας το αεροσκάφος πάνω στο βουνό, άρα μπορούμε να μιλάμε για «εσωτερική αεροπειρατεία», είτε αρρώστησε ξαφνικά. Η δεύτερη εκδοχή, πάντως, θεωρείται λιγότερο πιθανή.

Όπως ανέφεραν μιλώντας στο AFP, «το να πετάξεις κατευθείαν πάνω στο βουνό… σημαίνει ότι είτε πρόκειται για μία μη φυσιολογική αλλά απολύτως συνειδητή απόφαση των πιλότων είτε δείχνει ότι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν στην πτώση για κάποιο λόγο».

Το σενάριο της μεμονωμένης βλάβης

Έμπειροι πιλότοι αναφέρουν στο zougla.gr πως το συγκεκριμένο αεροπλάνο λειτουργεί μέσω ενός υπολογιστή, εννοώντας πως «πρόκειται για έναν εξελιγμένο τύπο αεροσκάφους όπου τα πάντα λειτουργούν ηλεκτρονικά».

«Ο αυτόματος πιλότος μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο σε περίπτωση πολλαπλών βλαβών που παρουσιάζει το αεροσκάφος κατά τη διάρκεια της πτήσης» σημειώνουν. Αυτό σημαίνει πως, αν το αεροπλάνο εμφανίσει μια μεμονωμένη βλάβη, ο αυτόματος πιλότος συνεχίζει να λειτουργεί.


Πανικός στο πιλοτήριο

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015, 07:59


Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση συντριβής του αεροσκάφους Airbus A320 της Germanwings το πρωί της Τρίτης, έπειτα από την εξέταση του πρώτου μαύρου κουτιού.

Το μαύρο κουτί «μίλησε»

Συγκλονιστικό είναι το στοιχείο που αποκαλύπτεται και οδηγεί στη διαπίστωση ότι ο ένας από τους πιλότους είχε εγκαταλείψει το πιλοτήριο χωρίς να καταφέρει ποτέ να επιστρέψει σε αυτό. Την είδηση μετέδωσε η εφημερίδα «New York Times».

Ερευνητής που συμμετέχει στην ομάδα διερεύνησης των αιτιών της συντριβής του αεροπλάνου δηλώνει στην εφημερίδα ότι, όπως προκύπτει από την καταγραφή των δεδομένων στο πιλοτήριο, ο ένας πιλότος άφησε το cockpit πριν το αεροσκάφος ξεκινήσει την καθοδική του πορεία και στάθηκε αδύνατον να επιστρέψει σε αυτό.

Ανώτατος στρατιωτικός αξιωματούχος που συμμετέχει στις έρευνες περιέγραψε ως «αρκετά ομαλή, αρκετά ήπια» τη συζήτηση ανάμεσα στους πιλότους κατά το πρώτο μέρος της πτήσης από τη Βαρκελώνη προς το Ντίσελντορφ. Στη συνέχεια, από το ηχητικό ντοκουμέντο προκύπτει ότι ο ένας από τους πιλότους άφησε το πιλοτήριο και δεν κατάφερε να ξαναμπεί σε αυτό.

«Το άτομο έξω από το πιλοτήριο ακούγεται να χτυπάει ελαφρά την πόρτα, αλλά δεν παίρνει καμία απάντηση» δηλώνει ο ερευνητής. «Αμέσως μετά, χτυπάει πιο δυνατά την πόρτα, αλλά και πάλι δεν παίρνει απάντηση. Ποτέ δεν πήρε απάντηση» προσθέτει. «Μπορείς να τον ακούσεις να προσπαθεί να σπάσει την πόρτα» αναφέρει ο ίδιος ερευνητής.

Αναπάντητα, ωστόσο, παραμένουν τα ερωτήματα για τα αίτια και τις συνθήκες της αεροπορικής τραγωδίας που στοίχισε τη ζωή σε 150 ανθρώπους.

Η ανάλυση των δεδομένων πάντως απαιτεί χρόνο, με αποτέλεσμα η εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων να μετατίθεται για τις προσεχείς ημέρες ή ακόμη και εβδομάδες.

«Για ποιο λόγο αποφάσισε ο κυβερνήτης του αεροσκάφους να κατέβει από τα 38.000 στα 6.000 πόδια;» είναι το βασανιστικό ερώτημα, η απάντηση του οποίου θα ρίξει φως στις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος.

Έγγραφο-φωτιά

Την ίδια στιγμή, ένα έγγραφο-φωτιά που είδε το φως της δημοσιότητας δύναται να φέρει ανατροπές στην υπόθεση, καθώς περίπου τρεις μήνες πριν από την τραγωδία -και συγκεκριμένα στις 9 Δεκεμβρίου του 2014- η Airbus παρείχε οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ο πιλότος εάν υπάρξει ξαφνική βύθιση του αεροσκάφους.

Αυτό το επίσημο έγγραφο προέκυψε ύστερα από έλεγχο που είχε διενεργηθεί, καθώς είχε προηγηθεί μία ανεξήγητη βύθιση σε αεροπλάνο τέτοιου τύπου, σε πτήση από το Μπιλμπάο προς το Μόναχο. Σε αυτήν την πτήση της Lufthansa φυσικά δεν είχε υπάρξει σοβαρό πρόβλημα, αφού ο πιλότος είχε καταφέρει να επαναφέρει τον έλεγχο στο αεροπλάνο.

Παραμορφωμένο βρέθηκε το μαύρο κουτί

«Έχουμε καταφέρει να εξαγάγουμε ένα αξιοποιήσιμο αρχείο ήχου» δήλωσε ο Rémi Jouty, διευθυντής του Γραφείου Ερευνών και Αναλύσεων, υπεύθυνος των αεροπορικών ατυχημάτων στη Γαλλία. Ωστόσο, «είναι πολύ νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με το τι συνέβη» πρόσθεσε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, αργά το απόγευμα της Τετάρτης.

Το μαύρο κουτί που περιέχει τους ήχους από το πιλοτήριο βρέθηκε παραμορφωμένο εξαιτίας της συντριβής. «Το κατεστραμμένο κομμάτι δεν είναι απαραίτητο. Το κύριο μέρος, το λιγότερο κατεστραμμένο, είναι το πιο σημαντικό, καθώς περιέχει όλα τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο πιλοτήριο» τόνισε ο Rémi Jouty.



Μολονότι το δεύτερο μαύρο κουτί δεν έχει μέχρι στιγμής εντοπιστεί σύμφωνα με το ΒΕΑ, ο Rémi Jouty εμφανίστηκε «συγκρατημένα αισιόδοξος».

«Η περιοχή είναι δυσπρόσιτη, αλλά πιστεύουμε ότι η εύρεση του δεύτερου μαύρου κουτιού είναι εφικτή» είπε χαρακτηριστικά.



Το χρονικό της τραγωδίας

Το αεροσκάφος της εταιρείας Germanwings απογειώθηκε στις 10.01 (τοπική ώρα) από τη Βαρκελώνη, με προορισμό το Ντίσελντορφ της Γερμανίας, με 144 επιβάτες και εξαμελές πλήρωμα.

Η απογείωση καθυστέρησε περίπου 26 λεπτά, καθώς οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δεν έδωσαν άδεια.

Στις 10.45, το Airbus 320 ανέβηκε στα 38.000 πόδια. Για τα επόμενα οκτώ λεπτά, το αεροσκάφος σημείωνε κάθοδο, με ταχύτητα παρόμοια με αυτή της προσέγγισης αεροδρομίου.

Το αεροπλάνο χάθηκε από τα γαλλικά ραντάρ στις 10.53 και ενώ βρισκόταν σε ύψος 6.000 ποδών. Συνετρίβη γύρω στις 11.00 σε απομονωμένη περιοχή κοντά στην πόλη Digne των γαλλικών Άλπεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρόλο που η πτώση δεν ήταν βίαιη, το πλήρωμα δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου, σύμφωνα με την Πολιτική Αεροπορία της Γαλλίας.



Ανθρώπινες ιστορίες πίσω από τη μοιραία πτήση

Ανείπωτος είναι ο θρήνος για τους συγγενείς των 150 θυμάτων της πτήσης 4U 9525.

Μεταξύ των νεκρών συγκαταλέγονται, όπως είναι γνωστό, οι 16 μαθητές και οι δύο καθηγήτριες του γερμανικού σχολείου Joseph-König, οι οποίοι κληρώθηκαν να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών.

Αυτό, όμως, που δεν είναι γνωστό είναι ότι ολόκληρη η τάξη παραλίγο να χάσει την πτήση, επειδή μια από τις μαθήτριες, μόλις έφθασε στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης, κατάλαβε ότι είχε ξεχάσει το διαβατήριό της στο σπίτι όπου φιλοξενούνταν.

Η νεαρή κοπέλα δεν είχε μαζί της ούτε ταυτότητα κι έτσι η οικογένεια από την Ισπανία τής πήγε το διαβατήριο στο αεροδρόμιο. Το αποτέλεσμα ήταν η μοιραία πτήση να καθυστερήσει να απογειωθεί κατά 10 λεπτά.

Η 16χρονη μαθήτρια Elena Bless έστειλε μήνυμα σε φίλους της λέγοντας πως ανυπομονούσε να επιστρέψει στην πατρίδα της, λίγη ώρα πριν από τη συντριβή
Η 16χρονη μαθήτρια Elena Bless έστειλε μήνυμα σε φίλους της λέγοντας πως ανυπομονούσε να επιστρέψει στην πατρίδα της, λίγη ώρα πριν από τη συντριβή


Στην ίδια πτήση βρίσκονταν, όπως αποκαλύφθηκε λίγες ώρες μετά τη συντριβή του αεροσκάφους, δύο διακεκριμένοι καλλιτέχνες, ο βαρύτονος Όλεγκ Μπράιαγκ από το Καζακαστάν και η Γερμανίδα μέτζο-σοπράνο Μαρία Ράντνερ, που είχαν μόλις ολοκληρώσει σειρά εμφανίσεών τους στη Βαρκελώνη.



Στο πένθος βυθίστηκαν επίσης οι οικείοι ενός ζευγαριού από την Ισπανία, που παντρεύτηκε το Σάββατο και πετούσε για το Ντίσελντορφ, όπου σχεδίαζε να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής του.

Παράλληλα, τρεις Βρετανοί περιλαμβάνονται μεταξύ των νεκρών. Ο λόγος για τον 50χρονο επιχειρηματία Martyn Matthews, πατέρα δύο παιδιών, που είχε ταξιδέψει στην Ισπανία για επαγγελματικούς λόγους, τον 28χρονο φοιτητή Paul Andrew Bramley, που επέστρεφε από διακοπές στη Βαρκελώνη, καθώς και ένα βρέφος επτά μηνών που είχε επισκεφτεί τη γενέτειρα της μητέρα του, η οποία επίσης σκοτώθηκε στο αεροπορικό δυστύχημα.



Τέλος, με το Airbus Α320 πετούσε και η Οριέλ Χουνκιέρες, η σύζυγος του προέδρου του αριστερού αποσχιστικού κόμματος που μάχεται για την ανεξαρτητοποίηση της Καταλονίας.

Η Emily Selke είναι μία από τις δύο Αμερικανίδες που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα. Νεκρή είναι επίσης η μητέρα της
Η Emily Selke είναι μία από τις δύο Αμερικανίδες που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα. Νεκρή είναι επίσης η μητέρα της


Στον αντίποδα, τύχη βουνό αποδείχθηκε πως είχαν οι ποδοσφαιριστές μίας ομάδας από τη Σουηδία, που επρόκειτο να ταξιδέψουν με το μοιραίο Airbus, ωστόσο την τελευταία στιγμή άλλαξαν τα σχέδιά τους, αποφασίζοντας να επιστρέψουν μέσω Μονάχου και όχι μέσω Ντίσελντορφ.

Aπό 15 χώρες τα θύματα της συντριβής

Από περίπου 15 χώρες κατάγονταν οι 150 επιβάτες του αεροπλάνου Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας Germanwings, όπως αποκάλυψε ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών Λοράν Φαμπιούς, υπογραμμίζοντας ότι τα περισσότερα θύματα είναι «Γερμανοί και Ισπανοί».

«Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχω λάβει, υπάρχουν και άλλες επιβεβαιωμένες εθνικότητες, που είναι κάτοικοι Αργεντινής, Αυστραλίας, Βελγίου, Κολομβίας, Δανίας, Βρετανίας, Ισραήλ, Ιαπωνίας, Μαρόκου, Μεξικού και Ολλανδίας» πρόσθεσε.

«Δεν έχουμε ακόμη έναν εντελώς οριστικό κατάλογο, όμως αυτό έχει να κάνει με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι αεροπορικές εταιρείες» δήλωσε ο Φαμπιούς. «Κανονικά η χώρα από την οποία απογειώθηκε το αεροπλάνο, σε αυτήν την περίπτωση η Ισπανία, πρέπει να δώσει τις πληροφορίες, όμως πρέπει επίσης να γίνουν και επιβεβαιώσεις» διευκρίνισε.

Η λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία Germanwings αναφέρει ότι μεταξύ των νεκρών βρίσκονται 72 Γερμανοί, 35 Ισπανοί, 2 Αυστραλοί, 2 Αργεντινοί, 2 Ιρανοί, 2 Βενεζουελανοί, 1 Βρετανός, 1 Ολλανδός, 1 Κολομβιανός, 1 Μεξικανός, 1 Ιάπωνας, 1 Δανός και 1 Ισραηλινός.

Καταφύγιο για τους συγγενείς των θυμάτων κοντά στον τόπο της τραγωδίας
Καταφύγιο για τους συγγενείς των θυμάτων κοντά στον τόπο της τραγωδίας










Περισσότερα από 600 άτομα ερευνούν το σημείο

Από αέρος και εδάφους χτενίζουν την περιοχή περισσότερα από 600 άτομα της Πυροσβεστικής, των αστυνομικών αρχών καθώς και μέλη των σωστικών συνεργείων της Γαλλίας, αλλά και των δύο χωρών που έχουν πληγεί περισσότερο από την τραγωδία, της Γερμανίας και της Ισπανίας.

Οι διασώστες, με τη συνδρομή 10 ελικοπτέρων, ερευνούν σπιθαμή προς σπιθαμή το δύσβατο έδαφος, αναζητώντας τόσο το δεύτερο μαύρο κουτί όσο και οποιοδήποτε στοιχείο μπορεί να συνδράμει στην επίλυση του γρίφου.

Μάλιστα, όπως ανέφεραν μιλώντας στα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, «το αεροσκάφος έχει μετατραπεί σε μικροσκοπικά κομμάτια μετάλλου. Το έδαφος των Άλπεων μοιάζει περισσότερο με χιονισμένο τοπίο, παρά με σημείο συντριβής».

Παράλληλα, απέκλεισαν κάθε ενδεχόμενο ύπαρξης επιζώντων, κάνοντας λόγο για εικόνες φρίκης που προκάλεσε η σφοδρή πρόσκρουση του αεροσκάφους στο βραχώδες έδαφος.





































Ολάντ - Μέρκελ - Ραχόι στον τόπο της τραγωδίας

Στο σημείο της πολύνεκρης αεροπορικής τραγωδίας βρέθηκαν το μεσημέρι της Τετάρτης οι ηγέτες των χωρών της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας.

Η Άνγκελα Μέρκελ και ο Φρανσουά Ολάντ έφτασαν μαζί με το ελικόπτερο του Γάλλου προέδρου, ενώ νωρίτερα αφίχθη οδικώς ο Μαριάνο Ραχόι.

Ο Ισπανός πρωθυπουργός τούς συνάντησε στο χωριό Σεν-λεζ-Αλπ, όπου οι Γάλλοι ερευνητές έχουν στήσει το αρχηγείο τους, κοντά στο σημείο της συντριβής.

Οι τρεις ηγέτες ευχαρίστησαν τα σωστικά συνεργεία.












 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg