Κυριακή, 23 Αυγούστου 2015

Άρθρο:O νεότερος Πρωθυπουργός που ήλθε στην εξουσία με τα μεγαλύτερα ψέματα και σε 7 μήνες ήλθε αντιμέτωπος με αυτά.



Κυριακή σήμερα

23-8-2015






Στο χωριό μου μία λαϊκή παροιμία λέει: 
"ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται" 
αυτός δεν πρόλαβε  να..χρονίσει!!!
Εκλογές και πάλι;
Φίλες και φίλοι μου καλημέρα σας μήπως έφτασε η ώρα να το σκεφτείτε αλλιώς;
Λίγο πριν την κάλπη;
Γιατί πιστεύω ήσαστε αθεράπευτα ρομαντικοί!
Και αυτή την φορά να σας επισημάνω  την προσοχή διότι το πολιτικό και πάντα έξυπνο πουλάκι ... μου είπε ότι θέλετε να δώσετε αυτοδυναμία αυτή τη φορά στον …μαχητή και αγωνιστή… "ροζΑλέξη"  για να καταστρέψει οριστικά την χώρα και εσάς τους ίδιους-εμάς!!!

Παρακαλώ συνέλθετε και μέσα σε ένα 20 ήμερο πρέπει να ωριμάσετε πολιτικά!!
Χρόνια τώρα ακούτε και ψηφίζετε υποσχέσεις και μεγάλα λόγια.
Αλήθεια ….δε μάθατε από αυτό;
Σαν να μην ψηφίσαμε ποτέ για να μας σκίσεις τα μνημόνια.


Σαν να μην τρέξαμε στο  δημοψήφισμα να πούμε ΟΧΙ.
Εγώ προσωπικά με την σκέψη μου του είπα ..ΝΑΙ !
Διότι φρόντισε να κλίσει πρώτα τις τράπεζες και μου προκάλεσε εγκεφαλική απορία !
Είναι δυνατόν να θέλει την ψήφο μου και να μη μπορώ να πάω στον τόπο μου να ψηφίσω;
Πολιτικάντης, τυχοδιωκτικής νοοτροπίας αν και της νέας γενιάς ο "ροζΑλεξης", χειρότερος και από τον Σαμαρά, & ΓΑΠ.  
Κορόιδεψε την λαϊκή κυριαρχία των Ελλήνων επιστρέφοντας από την Ευρώπη ηρωικά αγωνιζόμενος με το διευθυντήριο των Βρυξελών με ένα τέταρτο νέο μνημόνιο 14 δίς!!
Και τώρα με θρασύτητα στο  διάγγελμα του θέλει  να ξανά κυβερνήσει και να κάνει πράξη την υπογραφή του σαν άνδρας και σωστός πολιτικός!
Φυσικά προσέτρεξε και ο ιμιτασιόν της πολιτικής κολοτούμπας ..αντιμνημονιακός!!! πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ να του πει μη φοβάσαι είμαι και εγώ μαζί σου!
Προδώσαν την εντολή που έλαβαν, υπέκυψαν σε όλους τους εκβιασμούς και έφεραν το χειρότερο μνημόνιο –(συμφωνία το λένε ) του ξεπουλήματος της χώρας.
Η παρουσία σου στα πολιτικά δρώμενα της κεντρική πολιτικής σκηνής της χώρας δημιούργησε ελπίδα και αισιοδοξία και εμπιστοσύνη .
Σου ανοίξαμε τα σπίτια μας και εσύ χωρίς συναίσθημα ευθύνης και σεβασμού ως επισκέπτης, μας τα λεηλάτησες και φέρνεις το λογαριασμό 
τον Σεπτέμβρη λίγο μετά τις εκλογές!!!
Δεν θέλουμε ζητιάνους της πολιτικής ψήφου ή επαίτες εξ επαγγέλματος πολιτικάντηδες.
Θέλουμε Όραμα για την Πατρίδα μας και εσύ όπως και οι προηγούμενοι δεν το έχετε.

" Με το θάρρος της γνώμης "

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg