Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2015

Το άρθρο μου την Κυριακή: Απλώς πιστεύω ότι ο κάθε δημοκράτης Έλληνας δεν ΞΕΧΝΑ!!!!



Η ζωή και ο θάνατος του Παύλου Μπακογιάννη
27-9-2015
Οι πολιτικοί μας γιατί;
Και οι 300 με Αλτσχάϊμερ;
Εκεί στην Νέα Δημοκρατία… τι έγινε ξεχάσατε την..σημαία σας;
Πιθανών … όλοι τώρα ασχολείστε με το ποιος πρώτα θα βάλει στο χέρι το…. δύσμοιρο κόμμα έτσι που το καταντήσατε!!!
Και η κουτσή… Μαρία θέλει να γίνει αρχηγός!!!

Αγαπητοί μου φίλοι καλημέρα σας.

Σήμερα είναι Κυριακή 27 του Σεπτέμβρη.

Χθες  έκλεισαν 25 ολόκληρα χρόνια από την στυγερή δολοφονία του Δημοκράτη Έλληνα του ανθρώπου της Εθνικής  Συμφιλίωσης.
Η τρομοκρατική και εγκληματική οργάνωση απλώς εκτέλεσε το καθήκον της!!!
Η ζωή και ο θάνατος του Παύλου Μπακογιάννη
Και βύθισε στο πένθος άλλες δύο οικογένειες στην μαύρη λίστα της.
Σήμερα 26 ολόκληρα χρόνια μετά κανένα ΜΜΕ δεν αναφέρθηκε ούτε καν σαν τρίτη ή τέταρτη είδηση!!!
Η ΕΡΤ το κανάλι του ….λαού….. του ..σύριζα ήθελα να πω!!!
Με το πολύτιμο και πλούσιο αρχείο που το επιστρέφει  όπως διαλαλεί  στις διαφημίσεις της προς τον λαό ,δεν είχε χρόνο έστω για ένα δίλεπτο σχόλιο ;

Από ποιον πείρε εντολή  να ….ξεχάσει;

" Με το θάρρος της γνώμης"

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

2 σχόλια:

Dennis Kontarinis είπε...

Καλησπέρα σου αγαπητή μου φίλη.
Δεν είμαι νεοδημοκράτης. Δεν είμαι με κανένα κόμμα.Γιατί κανένα δεν αξίζει. Όμως χειροκροτώ την ανάρτησή σου για την δολοφονία του Παύλου Μπακογιάννη. Ήταν ένα αισχρό έγκλημα. Λυπάμαι που η πατρίδα μας δεν το θυμήθηκε.
Ζω για πάρα πολλά χρόνια εκτός Ελλάδας αλλά λατεύω την πατρίδα που γεννήθηκα παρ΄όλο που όλοι τους προσπαθούν και καταφέρνουν να την εξευτελίζουν.
Θα περνάω από το σπιτικό σου αν δεν ενοχλώ.
Νάσαι καλά αγαπητή μου φίλη.

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Αγαπητέ μου φίλε Ντένη καλημέρα μετά από πολύ καιρό που μπήκες στο blog μου
Και σχολίασες!!!!
Μάλλον με μπέρδεψες με….. κάποιον άλλον!!!
Διότι άλλο έβλεπες στο άρθρο μου
Και άλλη…. σκεπτόσουν!!!!!
Εγώ είμαι ο Παύλος και όχι η…… φίλη σου!!!!!!
Φίλος… ίσος!!!
Ευχαριστώ πολύ…… άργησες αλλά τα κατάφερες!!!!!
Ευτυχώς από τον καιρό που μου έστελνες άρθρα σου και τα φιλοξενούσα
στο blog μου …και το βιβλίο σου…. δεν άλλαξα φύλο!!!!
Με εκτίμηση
Παύλος Νούνης
Υστερόγραφο:
Θα..μας κράξει και ο κόσμος!!!!
Από..το σπίτι μου δύσκολο να περάσεις!!!
Την Ελλάδα και την Νέα Υόρκη την
Χωρίζει ο Ατλαντικός!!!!
Έτσι που τα έγραψες…. Ατλαντικό
Τα έκανες με φουρτούνα!!!