Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015

2 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Οι συλλογές είναι κάτι που λατρεύω και βέβαια μου αρέσει και αυτή με τις ξύστρες, πάρα πολύ !!! Ξεχωρίζω 2 που τις είχαν κι εμένα οι κόρες μου !!!
Καλή συνέχεια και καλό Φθινόπωρο !!!!!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Και βέβαια το blog το δημιούργησα για να μοιραζόμαστε
Γνώσεις, πρακτικές, δυνατότητες, δεξιότητες, χόμπι, φιλική
διάθεση και προ πάντων Αγάπη.
Αγαπητή μου φίλη Ράνια καλησπέρα συγχαρητήρια για μία ακόμα φορά
Για το εκπληκτικό σου blogoσπιτο ..και καλώς σε ξανά βρίσκω
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου στο blog …λόγοι υγείας δεν
Μου επιτρέπουν να είμαι συνεχώς στο blog και ιδίως στα σχόλια
των αγαπημένων φίλων μου που με καλοσύνη παρακολουθούν
το blog μου ..αλλά χωρίς..σχόλια και φυσικά είναι λογικό…
Διότι και εγώ απουσιάζω από τα δικά τους…
Ελπίζω να μπορώ να ανταποκρίνομαι με τις αναρτήσεις μου.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλό Φθινόπωρο και… δροσερό…. Σαββατοκύριακο με υγεία
Παύλος