Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2015

"Οι συλλογές μου": CART-POSTAL…



PRINTED BY REKOS L.t.d.

Φίλες και φίλοι μου καλησπέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε με υγεία.
Μία από της αγαπημένες μου συλλογές CART-POSTAL
θα σας παρουσιάζω τακτικά..


www.toubis.gr



Σύρος συνοικία Βαπόρια!!!
Εύποροι πρόσφυγες από Χίο, Ψαρά, Κάσο, ερχόμενοι στη Σύρο μετά
Τις καταστροφές των πατρίδων τους, κατά την διάρκεια της Επανάστασης
έφτιαξαν τα αρχοντικά τους πάνω από το κύμα που μοιάζουν με καράβια
γεγονός που προκάλεσε και την ονομασία «Βαπόρια Σύρου»




www.toubis.gr


Άποψη των δύο λόφων του νησιού..!!
Αριστερά είναι ο λόφος των καθολικών.
Δεξιά ο λόφος της Αναστάσεως!!


www.toubis.gr


Το Δημαρχείο της Σύρου.
Κατασκευάσθηκε την περίοδο 1876-1891 και αποτελεί μελέτη
Του Ερνέστου Τσίλλερ.
Η Θεμελίωση και ολοκλήρωση του οφείλεται στο ζήλο του
Δημάρχου Δ.Βαφιαδάκη.
Οι κάρτες της Σύρου,έστειλε η αγαπημένη φίλη μας
aπό την Ερμούπολη όπου και τα ιστορικά δεδομένα από την ίδια..
Ευχαριστούμε.

Επιμέλεια: Παύλος  Π. Νούνης
 

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

2 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πολύ ωραία συλλογή οι κάρτ ποστάλ. Πολύ ενδιαφέρον να μας τη δείχνετε !!
Καλό Σαββατοκύριακο !!!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Και βέβαια το blog το δημιούργησα για να μοιραζόμαστε
Γνώσεις, πρακτικές, δυνατότητες, δεξιότητες, χόμπι, φιλική
διάθεση και προ πάντων Αγάπη.
Αγαπητή μου φίλη Ράνια καλησπέρα συγχαρητήρια για μία ακόμα φορά
Για το εκπληκτικό σου blogoσπιτο ..και καλώς σε ξανά βρίσκω
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου στο blog …λόγοι υγείας δεν
Μου επιτρέπουν να είμαι συνεχώς στο blog και ιδίως στα σχόλια
των αγαπημένων φίλων μου που με καλοσύνη παρακολουθούν
το blog μου ..αλλά χωρίς..σχόλια και φυσικά είναι λογικό…
Διότι και εγώ απουσιάζω από τα δικά τους…
Ελπίζω να μπορώ να ανταποκρίνομαι με τις αναρτήσεις μου.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλό Φθινόπωρο και… δροσερό…. Σαββατοκύριακο με υγεία
Παύλος