Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015

Οι έχοντες και κατέχοντες .Aθάνατο διαπλεκόμενο μιντιακό και πολιτικό σύστημα….. Kαι ο λαουτζίκος!!




 



Φίλες και φίλοι μου καλημέρα σας.
Σήμερα είναι Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Θυμόμαστε σαν σήμερα πριν 14 χρόνια  την..μαύρη
Ημέρα που σκόρπισε τον θάνατο σε 3 χιλιάδες περίπου
Ανθρώπους από το φανατικό και πολιτικό μίσος…

Θα ασχοληθώ με αυτό σε επόμενη ανάρτηση…

O Θέμος για να ξεκουράζει το ..κορμάκι του …και  τον ιδρώτα του από τον μόχθο της σκληρής εργασίας χρόνων!!!
Προεκλογική εκστρατεία έχουμε Σεπτέμβριος του 2015.
Η πολιτική αντιπαράθεση μεταξύ των πολιτικών αρχηγών στην ..τηλεμαχία  της…. συνεχούς  και  άτυχης πολιτικά ...."βιασθείσης"  ΕΡΤ..από τα κόμματα που κυβερνούν τον τόπο… μιλούν για πάταξη των σκανδάλων και της φοροδιαφυγής και του μαύρου χρήματος….. τώρα θα μου πείτε φίλοι και φίλες μου που το θυμήθηκα αυτό…. περσινά ξινά σταφύλια ..όχι, όχι.
Ο μόνιμος ανταποκριτής του blog  στην Ζυρίχη ,πριν λίγες ημέρες μου ενημέρωσε για την καταπληκτική " Βίλα Θέμης"  σε μία καταπράσινη περιοχή της Ζυρίχης.
Έτσι σκέφτηκα παραμονή εκλογών πόσο ..ηλίθιος μπορεί να είμαι σαν έντιμος φορολογούμενος πολίτης αυτής της χώρας και το οργανωμένο κράτος δείχνει το σιδερένιο σκληρό χέρι του στους απλούς Έλληνες μόλις έχουν αδυναμία πληρωμής μίας ασήμαντης ας πούμε οφειλής προς την Εφορία.
Ο κύριος Θέμος αλήθεια πόσο δια πλεκόμενος και στο απυρόβλητο μπορεί να είναι;
Έχον γίνει τόσα με τα γνωστά CD  υπόθεση Ζαχόπουλου που ταρακούνησαν το πολιτικό σύστημα της χώρας.
Ο  μόνος  που  δεν  έχει  ταρακουνηθεί  είναι ο Θέμος…. χωρίς… ΘΕΜΑ!!!

Με το θάρρος της γνώμης

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg