Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

COSMOTE: Τι είναι η καλωδιακή βλάβη και τι χρειάζεται για να επιδιορθωθεί

otef08 

Ένας τεχνικός του Ομίλου ΟΤΕ εξηγεί

Τι είναι η καλωδιακή βλάβη και τι χρειάζεται για να επιδιορθωθεί; Πόσο χρόνο απαιτεί η επιδιόρθωσή της; «Υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος κάτω από τη γη και μέσα από αυτόν φτάνει σε εμάς η τηλεφωνία, το γρήγορο internet, η συνδρομητική τηλεόραση κ.λπ.», λέει ο τεχνικός του ΟΤΕ Δημήτρης Πανάγος.
Πριν λίγες μέρες, οι τεχνικοί δικτύου του Ομίλου ΟΤΕ διόρθωσαν μια υπόγεια καλωδιακή βλάβη, που επηρέαζε τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet αρκετών συνδρομητών στην περιοχή της Νέας Σμύρνης. Δίνοντας «μάχη» με το χρόνο, οι τεχνικοί κατάφεραν να αντικαταστήσουν το κομμάτι του καλωδίου που είχε φθαρεί και να αποκαταστήσουν το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της περιοχής.
otef01 
«Η δουλειά μας φαίνεται απλοϊκή αλλά δεν είναι», δήλωσε ο τεχνικός Δημήτρης Πανάγος, που ανήκει στην ομάδα που κλήθηκε για την επιδιόρθωση. Όταν δηλώνεται μια βλάβη στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και διαπιστωθεί πως οφείλεται σε κάποιο κεντρικό καλώδιο, τότε ξεκινά μια αντίστροφη μέτρηση ούτως ώστε οι συνδρομητές να μείνουν για όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα χωρίς υπηρεσίες. Γιατί όμως κάποιες φορές καθυστερεί η επιδιόρθωση ενός καλωδίου; Όπως εξηγούν οι πλέον ειδικοί στο θέμα, οι τηλεπικοινωνιακές καλωδιώσεις είναι αρκετά πιο πολύπλοκες από όσο φανταζόμαστε, αφού μπορεί να περιλαμβάνουν συνδέσεις έως και 2.400 συνδρομητών σε ένα μόνο καλώδιο. Ως εκ τούτου η διαδικασία επιδιόρθωσης μιας καλωδιακής βλάβης είναι από τη φύση της χρονοβόρα και απαιτεί ιδιαίτερη τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εξοπλισμό.
otef06

Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Δημήτρης, «υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος κάτω από τη γη» και μέσα από αυτόν φτάνει σε εμάς η τηλεφωνία, το γρήγορο internet, η συνδρομητική τηλεόραση κ.λπ. Η επιδιόρθωση μιας καλωδιακής βλάβης έχει συγκεκριμένα βήματα. Πρώτα εντοπίζεται το σημείο από όπου περνά το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο στο οποίο έχει εκδηλωθεί βλάβη. Στη συνέχεια γίνονται χωματουργικές εργασίες για την πρόσβαση στην καλωδίωση και ακολουθεί έλεγχος και εντοπισμός του καλωδίου που έχει παρουσιάσει βλάβη. Ο εντοπισμός αυτός, γίνεται ανάμεσα σε εκατοντάδες, ή και χιλιάδες καλώδια που περιλαμβάνει το κεντρικό τηλεπικοινωνιακό δίκτυο. Οι τεχνικοί επιδιορθώνουν ή αντικαθιστούν το φθαρμένο καλώδιο και επανενώνουν την καλωδίωση. Έπειτα, η καλωδίωση στεγανοποιείται πολύ προσεκτικά, αφού δεν πρέπει να περνά υγρασία ή σκόνη και στο τέλος γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος επαναφοράς του δικτύου. Η βλάβη «κλείνει» οριστικά με το πέρας των χωματουργικών εργασιών, που επαναφέρουν το σημείο που εμφανίστηκε η βλάβη στην αρχική του κατάσταση. Τα παραπάνω βήματα συχνά επιβαρύνονται από επιπλέον δυσκολίες όπως πλημμυρισμένα φρεάτια, παρκαρισμένα αυτοκίνητα πάνω στις σχάρες πρόσβασης κ.λπ., που καθυστερούν την επιδιόρθωση. Η επιδιόρθωση μιας καλωδίωσης «είναι σαν εγχείριση. Είναι μια «βρώμικη» δουλειά αλλά πρέπει να την κάνεις καθαρά».

otef07 

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2036624/ti-ine-i-kalodiaki-vlavi-ke-ti-chriazete-gia-na-epidiorthothi 

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

2 σχόλια:

pokos είπε...

Uparxei ena olokliros sapios kosmos ekei kato etsi opos ta kanate.
Den upirxe domi pote

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Αγαπητέ pokos καταρχάς να ευχαριστήσω για το σχόλιο σου.
Η επικοινωνία είναι ο στόχος αυτού του blog για όλους τους καλοπροαίρετους
φίλους.
Θα μου επιτρέψεις όμως να σχολιάσω και εγώ την κατά την άποψη μου
λαθεμένη… άποψη σου.
Προφανώς δεν γνωρίζεις από τηλεπικοινωνίες και εννοώ τεχνικής φύσεως που έχουν να κάνουν με την βασική τεχνική υποδομή του δικτύου του ΟΤΕ και τώρα COSMOTE
Ο ΟΤΕ από το 1990 είναι μία εταιρία Α.Ε συνεχώς βελτιούμενη σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα εδώ και πολλά χρόνια.
Από το 1998 και έπειτα όλες οι ιδιωτικές μικρές και μη, εταιρίες τηλεπικοινωνιών
στην χώρα έκανε διασύνδεση στον βασικό κορμό του δικτύου του ΟΤΕ και άρχισαν
όλες να αναπτύσσονται έως ότου και πάντα με αποφάσεις της ανεξάρτητης Αρχής
των τηλεπικοινωνιών έχουν ίσα κομμάτια της πίτας της αγοράς με τον Οργανισμό του ΟΤΕ.
Με την σκληρή δουλειά πάντα των εργαζομένων στα υπόγεια δίκτυα αλλά και από
σπίτι σε σπίτι το άριστο ανανεωμένο και πλήρη καταρτισμένο τεχνικά με εργαλεία που η τεχνολογία του 2015 επιτάσσει έμψυχο τεχνικό κομμάτι του ΟΤΕ μαζί με το ανανεωμένο και αναβαθμιζόμενο ανθρώπινο δυναμικό τα καταστήματα παροχής υπηρεσιών του ΟΤΕ έκαναν την εταιρία να είναι μία από τις πρώτες στα χρηματιστήρια της Αθήνας του Λονδίνου και της Ν.Υ. αποτέλεσμα τούτου έγινε το μήλο της έριδος μεταξύ της Ισπανικής ΤELEFONICA και της Γερμανικής D.T.
όπου επικράτησε στην εξαγορά του ΟΤΕ η δεύτερη.
Έτσι ανήκει σε έναν από τους παγκόσμιους κολοσσούς τηλεπικοινωνιών της Γερμανίας την D.T.
Παραπέμπω σχετικά να έχεις πλήρη ενημέρωση και όχι παραπληροφόρηση.
Φυσικά αυτό έχει να κάνει με άγνοια, και πιθανόν να σου δώσω δίκιο.
Έτσι θα μάθεις τι είναι και πώς δημιουργείτε η καλωδιακή βλάβη και άλλες βλάβες
από τρίτους….
https://www.cosmote.gr/
Με εκτίμηση
Π.Π.Ν