Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2016

Νεκρός ο διάσημος τραγουδιστής Ντέιβιντ Μπάουι (Vids & Pics)

Νεκρός ο διάσημος τραγουδιστής Ντέιβιντ Μπάουι (Vids & Pics)

Νεκρός σε ηλικία 69 ετών, έπειτα από 18μηνη μάχη με τον καρκίνο, ο διάσημος τραγουδιστής της ποπ και ροκ μουσικής David Bowie, σύμφωνα με ανακοίνωση του Hollywood Reporter.



Σοκ έχει προκαλέσει σε εκατομμύρια οπαδούς της ποπ και ροκ μουσικής σε ολόκληρο τον κόσμο, ακόμη και στον πρωθυπουργό της Βρετανίας, Davis Cameron, η είδηση του θανάτου του David Bowie, η μουσική του οποίου επηρέασε καταλυτικά τα παγκόσμια μουσικά δρώμενα, ιδιαίτερα κατά τη δεκαετία του ’60 και ’70.  
Very sorry and sad to say it's true. I'll be offline for a while. Love to all.
Σύνδεσμος ενσωματωμένης εικόνας

Με το παρακάτω ανάρτηση ανακοινώθηκε ο θάνατος του στον επίσημο λογαριασμό του στο Facebook:
«Ο David Bowie πέθανε ήσυχα σήμερα έχοντας δίπλα του την οικογένειά του, έπειτα από μια γενναία μάχη 18 μηνών με τον καρκίνο».
New Picture

Im Devastated! This great Artist changed my life! First concert 
i ever saw in Detroit! R.IP. 
Σύνδεσμος ενσωματωμένης εικόνας


Τελευταίο αντίο από τον Πρωθυπουργό της Βρετανίας
O Βρετανός Πρωθυπουργός, Ντέιβιντ Κάμερον, έγραψε σχετικά στο λογαριασμό του στο Twitter: «Μεγάλωσα ακούγοντας και βλέποντας την ποπ ιδιοφυΐα του David Bowie. Ήταν ο βασιλιάς των μεταμορφώσεων με διαρκή επιτυχία. Τεράστια απώλεια...». 

Κατακλυσμός μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ο απροσδόκητος θάνατος, σε ηλικία 69 ετών από καρκίνο, του θρύλου της βρετανικής ποπ και ροκ, Ντέιβιντ Μπάουι, 2 ημέρες μετά την κυκλοφορία του 25ου άλμπουμ του, προκάλεσε σήμερα καταιγισμό μηνυμάτων σε ολόκληρο τον κόσμο.

«Με λύπη μου λέω ότι είναι αλήθεια. Θα αποσυνδεθώ για λίγο. Σας αγαπώ όλους», λέει ο γιος του, Ντάνκαν Τζόουνς, ο οποίος ανήρτησε στο Twitter μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του ίδιου μωρό, στους ώμους του πατέρα του. 

Ο θάνατος του Ντέιβιντ Μπάουι ήρθε δύο ημέρες μετά την κυκλοφορία, την Παρασκευή, του 25ου άλμπουμ του, "Blackstar", την ημέρα των 69ων γενεθλίων του. Αληθινός καλλιτέχνης χαμαιλέοντας, αποδείκνυε στο άλμπουμ αυτό ότι ήταν πάντα αποφασισμένος να εκπλήσσει, αφήνοντας τον εαυτό του να κινηθεί σε σαγηνευτικούς τζαζ πειραματισμούς.
Οι φόροι τιμής στην εξαιρετική σταδιοδρομία του καλλιτέχνη κατέκλυσαν σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο από τους φαν του από τον κόσμο της μουσικής όσο και από πολιτικούς.

«Ο Ντέιβιντ Μπάουι ήταν μια από τις κύριες πηγές έμπνευσής μου, (ήταν) τόσο γενναίος, τόσο δημιουργικός, μας έδωσε μαγεία για μια ολόκληρη ζωή», ανέφερε ο ράπερ Κάνιε Γουέστ, ενώ η Μαντόνα δήλωσε «συντετριμμένη». «Είμαι συντετριμμένη! Αυτός ο φοβερός καλλιτέχνης άλλαξε τη ζωή μου! Πρώτη συναυλία που παρακολούθησα στο Ντιτρόιτ! R.I.P.», (Αναπαύσου εν ειρήνη), γράφει η σταρ στο Twitter.
David Bowie was one of my most important inspirations, so fearless, so creative, he gave us magic for a lifetime.
— KANYE WEST (@kanyewest) January 11, 2016 >
«Αναπαύσου εν ειρήνη, πατέρα όλων των τρελών. Μέρα πολύ θλιμμένη», δηλώνει ο αμερικανός ηθοποιός Μαρκ Ράφαλο, ενώ ο Ράσελ Κρόου γράφει στο Twitter: «Αγαπούσα τη μουσική σου. Σε αγαπούσα. Ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες της σκηνής που έζησε ποτέ». 

Το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών ευχαριστεί τον Ντέιβιντ Μπάουι επειδή «βοήθησε να πέσει το Τείχος» του Βερολίνου
Το υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας ευχαρίστησε σήμερα με ένα tweet τον Ντέιβιντ Μπάουι επειδή «βοήθησε να πέσει το Τείχος» του Βερολίνου με τους μυθικούς Heroes, ένα τραγούδι-σήμα κατατεθέν της περιόδου του Ψυχρού Πολέμου.
«Στο επανιδείν, Ντέιβιντ Μπάουι. Βρίσκεσαι τώρα ανάμεσα στους #Heroes. Ευχαριστούμε που βοήθησες να πέσει το Τείχος», έγραψε το υπουργείο.

Το τραγούδι αυτό γράφτηκε ενώ ο Μπάουι ζούσε στο Βερολίνο, στα τέλη της δεκαετίας του 1970, στην προσπάθειά του να ξεφύγει από τη δόξα και την εξάρτησή του από τα ναρκωτικά.
Εκείνη την εποχή είχε δει ένα ερωτευμένο ζευγάρι να αγκαλιάζεται στη βάση του Τείχους του Βερολίνου, μια σκηνή που ξαναβρίσκουμε στους "Heroes" ως μια έκκληση στον έρωτα να υπερβεί τις διαιρέσεις:
«Θυμάμαι, όρθιος στη βάση του Τείχους, και τα πυροβόλα να ρίχνουν πάνω από τα κεφάλια μας και εμάς να αγκαλιαζόμαστε σαν τίποτα να μην μπορούσε να συμβεί».
Τραγούδησε επίσης το τραγούδι αυτό σε μια συναυλία στο Ράιχσταγκ, όχι μακριά από το Τείχος το 1987, ενώ εκατοντάδες κάτοικοι του ανατολικού Βερολίνου κατάφεραν να το ακούσουν από τη δική τους πλευρά του λεγόμενου Σιδηρού Παραπετάσματος.
Bowie At Berlin Wall
(Ο Μπάουι στο Τείχος του Βερολίνου)
«Μουσικός-χαμαιλέοντας και ακούραστος πειραματιστής»
Γνήσιος καλλιτέχνης-χαμαιλέων, πρόλαβε να δει το "Blackstar", το 25ο άλμπουμ του στην πλούσια καριέρα του, να κυκλοφορεί την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου, ημέρα των 69ων γενεθλίων του.
Ο τραγουδιστής και συνθέτης που έχτισε την καριέρα του πάνω σε διαδοχικές μετενσαρκώσεις, μέσω των χαρακτήρων του Ζίγγι Στάρνταστ, του Αλαντίν Σέιν ή του Λεπτού Λευκού Δούκα, ήταν ένας πολυσχιδής οραματιστής, μια προσωπικότητα που σίγουρα θα επηρεάσει γενιές καλλιτεχνών.
Το ίδιο άνετος με τον Μπέκετ και τον Νίτσε όσο και με τους φίλους του Λου Ριντ και 'Ιγκι Ποπ, ο Μπάουι πέρασε τη ζωή του πειραματιζόμενος πάνω σε πολλά είδη μουσικής, κάνοντας συχνά περιηγήσεις στο χώρο του κινηματογράφου, του θεάτρου, της μόδας, στη ζωγραφική.
Συνεχίζει να εμπνέει τόσο τη νοικοκυρά που σιγοτραγουδά τα κομμάτια του στο σουπερμάρκετ, όσο και τη νεαρή επαναστάτρια που ακολουθεί το ερμαφρόδιτο και διαταραγμένο παρουσιαστικό του της δεκαετίας του 1970.
Η επιτυχία του μετριέται σε πωλήσεις δίσκων, οι οποίες ξεπερνούν τα 140 εκατομμύρια, ή μέσω της επιρροής που συνεχίζει να ασκεί στους συναδέλφους του, από τη Λέιντι Γκάγκα έως τα συγκροτήματα των Πλασέμπο ή των Μπλερ. Και πόσοι τραγουδιστές μπορούν να προσελκύσουν ένα και πλέον εκατομμύριο επισκέπτες στην αναδρομική έκθεση που διοργανώνεται γι' αυτούς και μόνο, όπως έγινε στην έκθεση "David Bowie Is" που εγκαινιάστηκε το 2013 στο Λονδίνο;
Ο Ντέιβιντ Ρόμπερτ Τζόουνς γεννήθηκε στις 8 Ιανουαρίου του 1947 σε μια φτωχή οικογένεια του Μπρίξτον, μιας λαϊκής γειτονιάς του νότιου Λονδίνου. Σε ηλικία 16 ετών, σε έναν καβγά, το αριστερό του μάτι θα τραυματιστεί σοβαρά. Ο Ντέιβιντ θα διατηρήσει μια διεσταλμένη κόρη δίνοντας την παράξενη εντύπωση ότι το χρώμα του δεξιού ματιού του είναι διαφορετικό από αυτό του αριστερού.
Εκείνη την περίοδο παρατάει το σχολείο και αρχίζει τη μουσική του καριέρα. Η πρώτη επιτυχία θα έρθει το 1969 με το "Space Oddity", μια μπαλάντα που έγινε θρυλική και αναφέρεται στην ιστορία του Μέιτζορ Τομ, ενός αστροναύτη που χάνεται στο διάστημα.
Ακούστε τις μεγαλύτερες επιτυχίες του διάσημου τραγουδιστή σε ένα βίντεο: 
Επιτυχία στις ΗΠΑ
Παράλληλα ο Μπάουι παρακολουθεί μαθήματα μιμητικής. Τα μαθήματα αυτά και η αγάπη του για τα εκκεντρικά κοστούμια, τη μόδα και ακόμη και το θέατρο Καμπούκι, θα τον βοηθήσουν αργότερα να μεταλλαχθεί σε άνθρωπο με χίλια πρόσωπα.
Από το 1972 αρχίζει τον χορό των μεταμορφώσεων, με πρώτο το πρόσωπο του Ζίγγι Στάρνταστ, του ερμαφρόδιτου σταρ που εγκαινιάζει την περίοδο του γκλαμ ροκ. Θα ακολουθήσει η μεταμόρφωσή του σε ωχρό αντάρτη.
Πίσω από τις μάσκες αυτές, ο Ντέιβιντ προκαλεί, αυξάνει τις αντιφατικές δηλώσεις, κυρίως όσον αφορά στον σεξουαλικό του προσανατολισμό, τροφοδοτεί τις κοσμικές στήλες, ηχογραφεί άνισους δίσκους, εξοργίζει και γοητεύει.
Το 1975, ο Μπάουι κάνει μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ με το "Fame", το οποίο συνθέτει μαζί με τον Τζον Λένοξ και γίνεται νούμερο ένα, και το πετυχημένο άλμπουμ "Young Americans".
Ο τραγουδιστής ζει τότε στις ΗΠΑ με τη σύζυγό του Αντζι, αλλά το 1976 φεύγει για να ζήσει 3 χρόνια στο Δυτικό Βερολίνο με το γιο του Ζόουι, αφήνοντας πίσω του μια ζωή που σημαδεύτηκε από την κοκαΐνη.
Από το 1976 έως το 1979, κατά τη διάρκεια της διαμονής του στο Βερολίνο, αναλαμβάνει την παραγωγή μαζί με τον Μπράιαν Ινο της τριλογίας "Low, Heroes και Lodger" που θα ανοίξει τον δρόμο στο "κολντ γουέιβ".
Το άλμπουμ του "Let's dance" το 1983 κατακτά ένα νεότερης ηλικίας κοινό στις χορευτικές πίστες.
Ωστόσο από το 1988, η περίοδος που αφιέρωσε στη χαρντ ροκ με το συγκρότημα Tin Machine, τυγχάνει μιας μάλλον επιφυλακτικής υποδοχής.
Ο Μπάουι θα ξαναπαντρευτεί τη Σομαλή Ιμάν το 1992, μοντέλο, με την οποία θα αποκτήσει μια κόρη, την Αλεξάντρια, και ύστερα από μια περίοδο στην Ελβετία, μοιράζει τη ζωή του μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης.
Ο Μπάουι ξαναρχίζει τη σόλο καριέρα και, πάντα πρωτοποριακός, αποκαλύπτει το 1999 το άλμπουμ του "Hours" στο Διαδίκτυο επιτρέποντας στους χρήστες να «κατεβάσουν» τους δίσκους του με πληρωμή.
Έως τις αρχές του 2000 κάνει σειρά από δίσκους και περιοδείες, ωστόσο ένα καρδιακό επεισόδιο τον Ιούνιο του 2003 πάνω στη σκηνή ενός γερμανικού φεστιβάλ όπου εμφανιζόταν τερματίζει την περίοδο αυτή.
Καθώς του επιβλήθηκε για ιατρικούς λόγους μακρά περίοδος ανάπαυσης, οι εμφανίσεις του στη σκηνή είναι σπάνιες, και αυτές γίνονται δίπλα στο συγκρότημα των καναδών ρόκερ «Αρκέιντ Φάιρ», στην Αμερικανίδα Αλίσια, στον πρώην κιθαρίστα των Πινκ Φλόιντ, Ντέιβιντ Γκίλμουρ.

Ενώ οι ανησυχητικές φήμες για την κατάσταση της υγείας του δίνουν και παίρνουν, ο Μπάουι βγάζει το 2013 ένα δυναμικό άλμπουμ "The next day". «Να 'μαι λοιπόν, όντως δεν πεθαίνω», είχε ουρλιάξει τότε με όλη του τη δύναμη, παρουσιάζοντας το ομώνυμο τραγούδι.
«Η φιλία του Ντέιβιντ ήταν το φως της ζωής μου. Ουδέποτε συνάντησα κάποιον τόσο σπουδαίο. Ήταν ο καλύτερος», έγραψε ο 67χρονος σταρ της ροκ Ιγκι Ποπ, συνεργάτης του Μπάουι κυρίως στα χρόνια του Βερολίνου και κυρίως την εποχή της σύνθεσης του τραγουδιού "China Girl".

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg