Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016

Πρώτη Σερρών: Αρχείο εφημερίδας " ΤΑ ΝΕΑ του ΔΗΜΟΥ ΠΡΩΤΗΣ"




Από το αρχείο της εφημερίδας 
" ΤΑ ΝΕΑ του ΔΗΜΟΥ  ΠΡΩΤΗΣ" 
10ο Τεύχος
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2010
 
Σχόλιο του blog:
Στον εκδότη της εφημερίδας: Νίκο Μπακάλη
Αγαπητέ μου φίλε Νίκο ο κόσμος είναι πολύ μικρός!!!!
Και η τύχη παίζει παράξενα παιγνίδια……
Και μετά από 6 χρόνια….. που έχω την καλή τύχη από την
σημαντική προσφορά σου, να είμαι και εγώ κάτοχος του πολύτιμου αρχείου της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ του ΔΗΜΟΥ ΠΡΩΤΗΣ"
Διαβάζοντας την εφημερίδα το 10ο τεύχος 2010  στην σελίδα 7 άρθρο με φωτογραφία και θέμα "Οι κυανόκρανοι".
Στο άρθρο που αναφέρεται στους 8 χωριανούς μας ο 3ος ο Κουκουράκης Κωνσταντίνος του Θεοδώρου… δεν είναι σωστό το επώνυμο και το Πατρώνυμο λάθος!
Το εν λόγο πρόσωπο ήταν ο αδελφός της μητέρας μου που έχει φύγει από την ζωή!! Θείος μου….
Τα σωστά στοιχεία είναι :Καπουράκης (Κουκαράκης) ή  για ευκολία στο χωριό μας ήταν γνωστός ως (Κουκουράκης) Κωνσταντίνος του Παρασκευά και της Πασχαλίας (παππούδες μου)  έφυγε το 1954 ως "χωροφύλακας" στην Β. Κορέα όπου αιχμαλωτίστηκε και για 3 χρόνια η οικογένεια μας τον θεώρησε νεκρό με τα ανάλογα σε αυτές τις περιπτώσεις….Μετά από 3 χρόνια εμφανίστηκε και λίγο καιρό μετά
(1 ή 2 χρόνια) έφυγε μετανάστης στο Βέλγιο στα ανθρακωρυχεία…. και μετά στην Κολωνία της τότε Δυτικής Γερμανίας όπου έζησε πολλά χρόνια εκεί με την οικογένεια του.
Επισκεπτόταν το χωριό μας κάθε χρόνο, και εμείς μαζί, έως και το 1986 που ζούσε η γιαγιά μου στο χωριό μας την Πρώτη.
Σήμερα τα δύο από τα τρία παιδιά του μένουν μόνιμα στην Γερμανία είναι τα πρώτα μου εξαδέλφια..
Έγραψα την σωστή πληροφορία να ενημερωθεί το πολυπληθές αναγνωστικό κοινό των Πρωταίων χωριανών μας και στην μνήμη του αγαπημένου Θείου μου.
Με εκτίμηση και αγάπη και πάντα με φιλική διάθεση
Παύλος Παναγιώτη Νούνης
 













Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg