Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2016

Να χαλαρώσουμε και λίγο βραδιά που είναι….με τον ...γυμνιστή!!!!!!





Όλα Στο Φως 

ΓΥΜΝΙΣΤΗΣ.!
~~~~~~~~~~~
Είπα να Πάω Γυμνιστής να Πάρω Εμπειρίες,
να Μάθω αν «Ξεβράκωτο», Με Θέλουν οι Κυρίες.

Πήγα τους Βρήκα σε Νησί, σ' ένα Τοπίο Γκρίζο,
να μη Λέμε Ονόματα και πούνε, Διαφημίζω.;

Μα ούτε Φύλο Πράσινο δεν Είχε, μόνο Άμμο,
ξεβράκωτοι ξεβράκωτες, κι Εγώ, αυτό θα Κάμω.

Κατάφερα τα Πέταξα, και Μένω, ως… η Φύση,
Φυσάει και λίγο Σήμερα, καλό, θα με Δροσίσει.!

Δεν Είμαι βέβαια Άδωνις, αν και πολύ το Θέλω,
δε Μοιάζω όμως στον Πάγκαλο, ούτε στο Βενιζέλο.

Περίεργα Με κοίταζαν Πολλές, και Απορούσα,
κάτι που δε Συνέβαινε, με Ρούχα που Φορούσα.

Ξεθάρρεψα και Ρώτησα Μία, «Γιατί Κοιτάζεις»,
μου λέει μα… Σου Φαίνεται, Καινούργιος, το «Φωνάζεις».!

Κατάλαβα, και Γέλασα κι Εγώ με την Καρδιά Μου,
μετά που το Συνήθισα, ούτε Κοιτώ Μπροστά Μου.

Γυναίκες Περισσότερες, Αρσενικά Ολίγα,
Μικρές, Ξανθιές-Μελαχρινές, κι Εγώ, για ‘Κείνες Πήγα.

Κορμιά Φιδίσια Ζηλευτά, «Και Τώρα Μια Να Είχα»,
Στήθη Πανέμορφα Στητά, και Κάποιες… ούτε Τρίχα.!

Ήτανε Όλες «Ξενικές», Αλλοδαπές που Λέμε,
μα, Τρυφερά Ορμητικές, που… Μόνο Εμείς δε Φταίμε.

Μου Ζήτησαν με Ευγένεια Κάποιες, να τις Βοηθήσω,
και Πρόθυμα τους Έβαλα, την Κρέμα, Μπρος και Πίσω.!

Ντροπή Μου Άμα Δεν Το ‘κανα,
Μου Άρεσε Δε Λέω.!
Μπορεί Κι Εγώ Να Το ‘θελα,
«Τραβάτε Με Κι Ας Κλαίω».
Όμορφο Το Τριήμερο Να Ξαναπάω Θέλω.!
Μόνο Για Την Ηλίαση,
Θα Βρω…
Κάνα Καπέλο..;
Τάκης Σταυριανάκος


Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
 

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg