Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2016

Τα τραγούδια της νιότης μου και της καρδιάς μου.




Τα τραγούδια της νιότης μου και της καρδιάς μου, είναι  ταυτισμένα με συναισθήματα αγάπης, έρωτα, απώλειας, πόνου, χαράς  ,  με το σμίξιμο  και τον χωρισμό στη ζωή, με την  αναζήτηση της ίδιας της  ζωής .
Κάθε τραγούδι ανασύρει  εικόνες , μνήμες και χρώματα  από το νου και την ψυχή μου γι αυτό και είναι διαχρονικά , αξεπέραστα και φωλιασμένα στην καρδιά μου.
Τα αφιερώνω σε όλους τους ανθρώπους που αντάμωσα στο μονοπάτι της ζωής μου, που βιώσαμε και χτίσαμε μαζί την ιστορία μου. 

Για να θυμηθούν οι παλαιότεροι και να μάθουν οι νεότεροι.
 

Παύλος Π.Νούνης



Aγριολούλουδο


 
Στίχοι: Πυθαγόρας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης
 

ΣΤΡ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΒΡΕΧΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΑ ΜΟΥ



Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας
Πρώτη εκτέλεση: Στράτος Διονυσίου


ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ


 
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ
EVDOKIAS' ZEIMPEKIKO
MUSIC: MANOS LOIZOS
Ζεϊμπέκικος -O Πανάρχαιος Ιερός Xορός των ΠανΕλλήνων.  


ΣΑΝ ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΓΥΡΙΖΩ... (Σωτηρία Μπέλλου) 

Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης, Βλάχος
Μουσική: Τσιτσάνης Βασίλης, Βλάχος
Ερμηνευτές: Μπέλλου Σωτηρία

Πες πως μ΄ αντάμωσες Σταμάτης Κόκοτας 

1968 Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

 Μουσική: Γιάννης Σπανός 

Γιάννης Καλατζής: TZAMAΪKA 

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Καλατζής
Άλλες ερμηνείες: Χαρούλα Αλεξίου & Δήμητρα Γαλάνη 

( Ντουέτο ) Δημήτρης Παπαμιχαή

ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΟΥΡΑΝΟ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ " Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΈΡΩΤΑ"
LIVE ΗΧΟΓΡΆΦΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟ ΜΈΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ

Γιάννης Πάριος - Το δικό σου αμάρτημα (Τα δάχτυλα) 

Στίχοι: Πάριος Γιάννης
Μουσική: Πάριος Γιάννης
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης
Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος

Πριν χαθεί το όνειρο μας_Τόλης Βοσκόπουλος

Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Τόλης Βοσκόπουλος 

Να μη χαθείς ποτέ από τη ζωή μου - Μαρινέλλα


 

Στίχοι:   Μάνος Κουφιανάκης 
Μουσική:   Νίκος Ιγνατιάδης


Στο άδειο μου πακέτο (Τι να σου πω)

❉Φ.Νικολάου(στιχοι)



Στίχοι:
Μαρί Μωραΐτη Μουσική:
Αλέξης Παπαδημητρίου


ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ 

ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ & ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ


 

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ & ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ



 
Μ.ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΡΙΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΠΑΛΑΧΤΗΚΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.

Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Μουσική: Γιώργος Μπούρας

Βίκυ Μοσχολιού - δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ 

Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος.
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας.
Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού, 
δίσκος 45 στροφών, 1965. 

Έρχονται βράδια - Δημήτρης Μητροπάνος


Του Έρωτα και της Φυγής
Μουσική - Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης

Γιώργος Μαργαρίτης (Στου παράδεισου την πόρτα)


 

ΓΡ.ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ - ΟΙ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ 

 

Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος
Πρώτη εκτέλεση:
 Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος & 
Απόστολος Χατζηχρήστος, Σμυρνιωτάκι ( Ντουέτο )
Άλλες ερμηνείες:
Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Βαγγέλης Περπινιάδης

Φίλες και φίλοι μου καλή ακρόαση


Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
 

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg